TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קצת פוליטיקה
Pages (2): « 1 [2]
ליהדות התורה היה דווקא תשדיר מגניב
טראנס חסידי כזה !
חוץ מזה - ראיתם שינוי בסקר האחרון עם 17 מנדטים!!!
יישר כוח !
אמא שלי גם עברה לשינוי
בקרוב גם אבא

וראיתם מה קרה עם שרון אתמול ?
איזה תכנון מבריק של הליכוד
לשרון לא היה מה להגיב על האשמות אז הוא דיבר שנה על תעמולת
בחירות בידיעה שיסגרו אותו ואז הוא יוכל להגיד
שסותמים לו את הפה ולא נותנים לו להגיב
כמה שאני שונא את המאנייק הזה ...
אאאאאארררררררררר
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ליהדות התורה היה דווקא תשדיר מגניב טראנס חסידי כזה ! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter אין על האלה של נחמן מאומן גם אתמול וגם היום קלטתי אותם ברחוב אשכרה מפציצים עם הטראנסים שלהם!!! זה מדהים!!! איך אני זוכר באילת ליד הקניון פעם הם היו... ושמו את המוזיקה ואני וחברים שלי הצטרפנו אליהם ורקדנו איתם ואז נכנסת כזה בת למעגל והם עושים לה כזה לכי שיקסע וכאלה דברים היה מצחיק ביותר זה היה את הרד לובסטר ליד או את זה העדפנו אותם על המסיבה ברד לובסטר היה בנזונה!!! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike חחחחחחח אשכרה כמו יום העצמאות הרעננה תמיד אנחנו רוקדים עם החבר'ה האלה איזה צחוקים |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter רק שתדעכ לך שהם לא רואים ממטר קלאברים איזה מהלכים הם דופקים שם חבל על הזמן... והמוזיקה שלהם אדירה!!!!!! חובה מסיבה כזאת פעם בשנה |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike ראסמי איפה הייתי ביום העצמאות פעם קודמת אינעל ראבאק ??? נראה לי לא שיחררו אותי עוד הייתי בקורס חובשים אז אני חושב ... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.