TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- קצת פוליטיקה
Pages (2): « 1 [2]


Posted by luckystrike on Jan-10-2003 19:55:

ליהדות התורה היה דווקא תשדיר מגניב
טראנס חסידי כזה !

חוץ מזה - ראיתם שינוי בסקר האחרון עם 17 מנדטים!!!
יישר כוח !
אמא שלי גם עברה לשינוי
בקרוב גם אבא



וראיתם מה קרה עם שרון אתמול ?
איזה תכנון מבריק של הליכוד
לשרון לא היה מה להגיב על האשמות אז הוא דיבר שנה על תעמולת
בחירות בידיעה שיסגרו אותו ואז הוא יוכל להגיד
שסותמים לו את הפה ולא נותנים לו להגיב

כמה שאני שונא את המאנייק הזה ...
אאאאאארררררררררר


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2003 20:14:

quote:
Originally posted by luckystrike
ליהדות התורה היה דווקא תשדיר מגניב
טראנס חסידי כזה !


אין על האלה של נחמן מאומן
גם אתמול וגם היום קלטתי אותם ברחוב
אשכרה מפציצים עם הטראנסים שלהם!!!
זה מדהים!!!

איך אני זוכר באילת ליד הקניון פעם הם היו... ושמו את המוזיקה
ואני וחברים שלי הצטרפנו אליהם ורקדנו איתם
ואז נכנסת כזה בת למעגל והם עושים לה כזה לכי שיקסע וכאלה דברים
היה מצחיק ביותר
זה היה את הרד לובסטר ליד או את זה
העדפנו אותם על המסיבה ברד לובסטר
היה בנזונה!!!


Posted by luckystrike on Jan-10-2003 20:24:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
אין על האלה של נחמן מאומן
גם אתמול וגם היום קלטתי אותם ברחוב
אשכרה מפציצים עם הטראנסים שלהם!!!
זה מדהים!!!

איך אני זוכר באילת ליד הקניון פעם הם היו... ושמו את המוזיקה
ואני וחברים שלי הצטרפנו אליהם ורקדנו איתם
ואז נכנסת כזה בת למעגל והם עושים לה כזה לכי שיקסע וכאלה דברים
היה מצחיק ביותר
זה היה את הרד לובסטר ליד או את זה
העדפנו אותם על המסיבה ברד לובסטר
היה בנזונה!!!


חחחחחחח
אשכרה כמו יום העצמאות הרעננה

תמיד אנחנו רוקדים עם החבר'ה האלה איזה צחוקים


Posted by Hell_Copter on Jan-10-2003 20:38:

quote:
Originally posted by luckystrike
חחחחחחח
אשכרה כמו יום העצמאות הרעננה

תמיד אנחנו רוקדים עם החבר'ה האלה איזה צחוקים


רק שתדעכ לך שהם לא רואים ממטר קלאברים
איזה מהלכים הם דופקים שם
חבל על הזמן...
והמוזיקה שלהם אדירה!!!!!!
חובה מסיבה כזאת פעם בשנה


Posted by luckystrike on Jan-11-2003 13:13:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
רק שתדעכ לך שהם לא רואים ממטר קלאברים
איזה מהלכים הם דופקים שם
חבל על הזמן...
והמוזיקה שלהם אדירה!!!!!!
חובה מסיבה כזאת פעם בשנה


חחחחחחחחחחחחחחח
מהלכים ... איזה קרוע ...


ראסמי איפה הייתי ביום העצמאות פעם קודמת אינעל ראבאק ???
נראה לי לא שיחררו אותי עוד הייתי בקורס חובשים אז אני חושב ...


Posted by Hell_Copter on Jan-11-2003 13:49:

quote:
Originally posted by luckystrike
ראסמי איפה הייתי ביום העצמאות פעם קודמת אינעל ראבאק ???
נראה לי לא שיחררו אותי עוד הייתי בקורס חובשים אז אני חושב ...


תאמין לי לא הפסדת כלום
לא היה משהו מיוחד בכלל...
אפילו לא זוכר מה היה...


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.