TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomervakantie boeken, wie heeft er tips
Pages (2): « 1 [2]

Posted by tango on Jan-08-2003 22:34:

quote:
Originally posted by Joost008
Er komen ook regelmatig beroemde dj's daar toen wij er waren zijn we naar Gielen(yeah), Jurgen en Michel De Heij geweest.

Ik ben toen ook naar michel de heij geweest, was wel vet he?
En tja, jullie willen wat info.

In 1999 voor het eerst naar Salou geweest. Kunt er erg goed stappen, veel kroegen en discotheken. Vooral de pacha is een must voor elke TA. Snoeiharde geluidssystemen en vaak top dj's. (als je niet van kroegen muziek houdt, mijdt pacha dan op de woensdagavond, Holland-party!) Qua vrouwen is salou niet echt super, veel meer mannen als vrouwen, verhouding denk ik 70% man - 30% vrouw. al met al wel een top tijd gehad in salou.

Het jaar daarna naar Mallorca geweest. (el arenal) Was erg goed vertoeven daar. Leuker publiek als in salou, wat ouder ook. Wel is er op mallorca maar 1 vette discotheek: de BCM. De nadelen daarvan zijn: ver weg vanaf el arenal, erg duur, en veel engelsen. Voor de rest zitten er in el arenal alleen maar kroegjes, overigens wel erg gezellig. Naast die kroegjes zijn er nog enkele duitse discotheken zoals joy palace en riu palace. Maar dat zijn vette moffen tenten, en ze schenken er nep bacardi en passoa. (ron tobacco & lassoa) Wij hebben het wel naar onze zin gehad, maar we misten toch iets, omdat wij echte discotheek mensen zijn, en niet echt van kroegjes houden.

in 2001 zijn we naar kreta geweest. Kan ik erg kort over zijn, was een top vakantie, vooral starbeach. Maar aangezien ik echt een nachtmens ben (laat naar bed, en lang uitslapen) miste ik iets in kreta, aangezien het daar overdag vetter is dan 's avonds. Ook hier was het publiek wat leuker dan in spanje.

Ik ben in 2000 ook nog een weekje naar noordwijk geweest. ik verwachtte er niet veel van, maar OMG. Daar wordt meer genaait en gezopen als alle warme badplaatsen, echt ongelofelijk. Erg leuk om erbij te nemen in je vakantie.

Hopelijk zijn jullie weer wat wijzer, en als je iets te vragen hebt pleur het dan hier maar neer.

grtz,
TNG

Posted by Joost008 on Jan-08-2003 22:41:

heej Tango wat is de gemiddelde leeftijdscategorie op Mallorca dan ongeveer??? En Michel de Heij was zeker wel gaaf nog tijdje met hem gelult en op foto geweest enzo

Posted by Remy D on Jan-08-2003 23:46:

Vorig jaar ook naar Cherssonisos geweest en het was SUPER!! Ga dit jaar weer! Veel en veel beter dan Spanje. Zou alleen dan niet te lang meer wachten met boeken want vorige week zat bijna alles al vol maar gelukkig vond ik nog wel wat. Lijkt wel of het ieder jaar harder gaat (is ook zo trouwens).

Posted by raoel on Jan-09-2003 11:25:

Cherssonisos lijkt mij ook super.

Ik kan het wel betalen, maar wij hebben er ��n in de groep die niet al te veel geld heeft. Dus dan wordt dat al moeilijk, daarom had ik het er ook nog niet over gehad in deze topic.
En griekenland is al een stuk duurder als je naar de reis kijkt en het eten drinken daar is ook duurder volgens mijn bronnen.
Of valt dat mee?

Posted by Dj Lex on Jan-09-2003 12:58:

quote:
Originally posted by raoel
Cherssonisos lijkt mij ook super.

Ik kan het wel betalen, maar wij hebben er ��n in de groep die niet al te veel geld heeft. Dus dan wordt dat al moeilijk, daarom had ik het er ook nog niet over gehad in deze topic.
En griekenland is al een stuk duurder als je naar de reis kijkt en het eten drinken daar is ook duurder volgens mijn bronnen.
Of valt dat mee?

Ja duur duur, wat is duur? Ik bedoel denk dat de prijzen niet veel schelen met Spanje hoor. Vrijwel hetzelfde, alleen je moet wel met het vliegtuig. Dat is het enige. En ja 50 euro per dag moet je wel rekenen als minimum, maar dat is overal als je een btje lekker vakantie wil vieren

Posted by tango on Jan-09-2003 15:16:

quote:
Originally posted by Joost008
heej Tango wat is de gemiddelde leeftijdscategorie op Mallorca dan ongeveer??? En Michel de Heij was zeker wel gaaf nog tijdje met hem gelult en op foto geweest enzo

Voor mallorca schat ik het op een 20-22 jaar. En de vrouwen daar hebben ook wat meer klasse als de salou sletjes. (al liepen er in salou ook hele mooi meiden rond, maar in mallorca had het over het algemeen wat meer klasse)

En ben je ook naar Benny Rodrigues geweest in de Flash Back? Dat was ook super. Wat vind je trouwens van die tent?

grtz,
TNG

Posted by Flipper01 on Jan-11-2003 15:03:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Vorig jaar naar Chersonissos op Kreta geweest met vrienden. Echt super daar. Overdag met een lekker trance muziekje op Star beach, waar je van alles kan doen en dan 's avonds lekker uit in het centrum, waar het stikt van de kroegen en discotheken.

Plus dat er erg veel jongeren zijn wat op zich ook leuk is natuurlijk. Helemaal geen aggressieve sfeer, het zijn dan ook haast alleen maar Nederlanders

Inderdaad! Chersonissos vond ik ook super!!
Ik wilde dit jaar naar Turkije gaan (Marmaris), maar dat gaat helaas niet door omdat een heleboel mensen ineens last van geldgebrek hadden of andere smoesjes
Dan maar met m'n vriendin ergens naar toe..

Posted by Dr. Kuipers on Jan-11-2003 17:21:

Ben sinds vandaag ook beetje aan nadenken gegaan over vakantie

Ben van plan om samen met mn vriendin naar Spanje te touren met de bolide
We hebben nou allebei nie echt veel geld dus leek me dat wel een leuke optie...
Scheelt wel in de kosten, alleen benzine en tol kosten.
Moet ik alleen pappie en mammie wel heel lief aan kijken om auto mee te mogen...
Maar lijkt me iig wel superz, met je liefje lekker cruisen naar Spanje.
Relaxed muziekje op... (Hardcore dus ), de airco aan...
Ik zie het al helemaal voor me

We hebben alleen nog geen idee naar welke plaats we moeten.
M'n vriendin is vorig jaar naar Llorret geweest, maar zon vakantie wil ze eigenlijk nie weer, met allemaal van die bezopen mensen om je heen...
Maar er moet wel een vet uitgaansleven zijn, alleen niet zo massa toeristisch alla Salou en Llorret.

Dan lees ik hier over Callella, maar ja R&B hebben we allebei een hekel aan dus valt dat al af.
Weet iemand iets over Blanes over andere leuke plaatjes aan de Spaanse Costa?

Zal vanavond zelf ook maar eens wat gaan zoeken en alle tips zijn van harte welkom

Posted by Blik on Jan-11-2003 17:54:

quote:
Originally posted by Dr. Kuipers
Weet iemand iets over Blanes over andere leuke plaatjes aan de Spaanse Costa?

Ik kan je zeggen dat er echt niet zoveel verschil is tussen Blanes en Lloret del Mar, Lloret is grootser opgezet en er zijn meer mensen maar het principe is gewoon hetzelfde. Paar discotheken en een boel Nederlandse kroegjes die allemaal ook vol met Nederlanders zitten en gewoon komen om te zuipen en op het strand te liggen

Posted by Joost008 on Jan-11-2003 18:05:

quote:
Originally posted by tango
Voor mallorca schat ik het op een 20-22 jaar. En de vrouwen daar hebben ook wat meer klasse als de salou sletjes. (al liepen er in salou ook hele mooi meiden rond, maar in mallorca had het over het algemeen wat meer klasse)

En ben je ook naar Benny Rodrigues geweest in de Flash Back? Dat was ook super. Wat vind je trouwens van die tent?

grtz,
TNG

Kheb nie meegekregen dat benny dr ook draaide en ben er dus ook nie geweest. Tjah ik vond het verder niet echt een supertent en het was ook best wel duur daar maarja de muziek was met Michel de Heij natturlijk wel flex en er liep ook genoeg vrouwelijk schoon rond

Posted by M_Peror on Jan-11-2003 18:48:

quote:
Originally posted by total woot
afgelopen zomer beetje door t oostblok getrokken, geeindigd in Siofok (ballatonmeer) = best tof voor n week, al moet je zorgen dat je VEEL geld bij je hebt, anders verveel je je de pleuris....

Heej wanneer was jij daar? Me too... midden juli ongeveer... nog net op tijd om Michel de Heij een avondje te horen draaien in de Palace. Was wel lache... was onze laatste nacht daar, hoppa gelijk door naar het ontbijt en de hele dag wakker blijven... wedde dat je slaapt in die k*tbus?

BTW Vorig jaar ook Calella geweest (en een paar jaar daarvoor in Pineda...dorpje ernaast). Ook een hele gave vakantie gehad, maar 1 avondje in de Avenue -- me kapot verveeld -- avondje in Turisme35 -- wel kewl -- rest van de tijd in de Menfis: stukken beter! De schuimparty daar was echt vet.

Tip trouwens: een van m'n beste vakanties ooit was in Porec (Kroatie). Hele mooie omgeving, genoeg te doen, gezellige kroegjes en de disco was ook wel ok (Club international).

Voor dit jaar zitten we nog ff te kijken... zal alle tips hier meenemen in de "vergadering"!

Posted by Switch on Jan-11-2003 20:20:

Salou is geen aanrader als je echt veel clubs wil bezoeken, er is er maar 1, Pacha, die is de hele week open, maar op 1 dag is het er maar druk. wij zijn toen eens op dinsdag geweest, er waren pak en beet zo'n 4 bezoekers
zaterdag erna was er Holland Party, met C Lownoise en M Theo, begonnen met carnavalsmuziek, beetje stemmingmaken, toen stampende trance, etc, was echt vet feest. 10000 man toen.

de'r was ook zo'n cafe/club waarvan iedereen zei dat dat "the place to be" was. was snoopy's volgens mij. wij liepen naar binnen, we zagen allemaal kerels met zeer strakke korte broekjes paaldansen, en er zaten alleen maar andere kerels naar te kijken dus wij onmiddelijk weggegaan

dus salou is nie wat

mocht je ook wel van camperen houden, dan raad ik je aan om naar Hongarije te gaan, het Balaton meer. daar is een jongerencamping, dus vet veel ouwehoeren. ook veel clubs daar, en alleen maar naakte wijven

Posted by jp on Jan-11-2003 20:29:

Denemarken

Posted by TimeportE on Jan-11-2003 20:36:

hoogstwaarschijnlijk word het salou, ook al vin ik het eigenlijk iets te massaal..

Posted by Subsonik on Jan-11-2003 23:54:

hmm ik wil dit jaar in loret gaan kijken...maar de mensen waarme ik ga willen salou....iets te veel tmf publiek naar mijn id

Pages (2): « 1 [2]