TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Zomervakantie boeken, wie heeft er tips
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Joost008 Er komen ook regelmatig beroemde dj's daar toen wij er waren zijn we naar Gielen(yeah ), Jurgen en Michel De Heij geweest. |
heej Tango wat is de gemiddelde leeftijdscategorie op Mallorca dan ongeveer??? En Michel de Heij was zeker wel gaaf nog tijdje met hem gelult en op foto geweest enzo
Vorig jaar ook naar Cherssonisos geweest en het was SUPER!! Ga dit jaar weer! Veel en veel beter dan Spanje. Zou alleen dan niet te lang meer wachten met boeken want vorige week zat bijna alles al vol maar gelukkig vond ik nog wel wat. Lijkt wel of het ieder jaar harder gaat (is ook zo trouwens).
Cherssonisos lijkt mij ook super.
Ik kan het wel betalen, maar wij hebben er ��n in de groep die niet al te veel geld heeft. Dus dan wordt dat al moeilijk, daarom had ik het er ook nog niet over gehad in deze topic.
En griekenland is al een stuk duurder als je naar de reis kijkt en het eten drinken daar is ook duurder volgens mijn bronnen.
Of valt dat mee?
| Originally posted by raoel Cherssonisos lijkt mij ook super. Ik kan het wel betalen, maar wij hebben er ��n in de groep die niet al te veel geld heeft. Dus dan wordt dat al moeilijk, daarom had ik het er ook nog niet over gehad in deze topic. En griekenland is al een stuk duurder als je naar de reis kijkt en het eten drinken daar is ook duurder volgens mijn bronnen. Of valt dat mee? |
| Originally posted by Joost008 heej Tango wat is de gemiddelde leeftijdscategorie op Mallorca dan ongeveer??? En Michel de Heij was zeker wel gaaf nog tijdje met hem gelult en op foto geweest enzo |
| Originally posted by Dj Lex Vorig jaar naar Chersonissos op Kreta geweest met vrienden. Echt super daar. Overdag met een lekker trance muziekje op Star beach, waar je van alles kan doen en dan 's avonds lekker uit in het centrum, waar het stikt van de kroegen en discotheken. Plus dat er erg veel jongeren zijn wat op zich ook leuk is natuurlijk. Helemaal geen aggressieve sfeer, het zijn dan ook haast alleen maar Nederlanders |

Ben sinds vandaag ook beetje aan nadenken gegaan over vakantie
Ben van plan om samen met mn vriendin naar Spanje te touren met de bolide 
We hebben nou allebei nie echt veel geld dus leek me dat wel een leuke optie...
Scheelt wel in de kosten, alleen benzine en tol kosten.
Moet ik alleen pappie en mammie wel heel lief aan kijken om auto mee te mogen...
Maar lijkt me iig wel superz, met je liefje lekker cruisen naar Spanje.
Relaxed muziekje op... (Hardcore dus
), de airco aan...
Ik zie het al helemaal voor me 
We hebben alleen nog geen idee naar welke plaats we moeten.
M'n vriendin is vorig jaar naar Llorret geweest, maar zon vakantie wil ze eigenlijk nie weer, met allemaal van die bezopen mensen om je heen...
Maar er moet wel een vet uitgaansleven zijn, alleen niet zo massa toeristisch alla Salou en Llorret.
Dan lees ik hier over Callella, maar ja R&B hebben we allebei een hekel aan dus valt dat al af.
Weet iemand iets over Blanes over andere leuke plaatjes aan de Spaanse Costa?
Zal vanavond zelf ook maar eens wat gaan zoeken en alle tips zijn van harte welkom

| Originally posted by Dr. Kuipers Weet iemand iets over Blanes over andere leuke plaatjes aan de Spaanse Costa? |
| Originally posted by tango Voor mallorca schat ik het op een 20-22 jaar. En de vrouwen daar hebben ook wat meer klasse als de salou sletjes. (al liepen er in salou ook hele mooi meiden rond, maar in mallorca had het over het algemeen wat meer klasse) En ben je ook naar Benny Rodrigues geweest in de Flash Back? Dat was ook super. Wat vind je trouwens van die tent? grtz, TNG |
en er liep ook genoeg vrouwelijk schoon rond
| Originally posted by total woot afgelopen zomer beetje door t oostblok getrokken, geeindigd in Siofok (ballatonmeer) = best tof voor n week, al moet je zorgen dat je VEEL geld bij je hebt, anders verveel je je de pleuris.... |

Salou is geen aanrader als je echt veel clubs wil bezoeken, er is er maar 1, Pacha, die is de hele week open, maar op 1 dag is het er maar druk. wij zijn toen eens op dinsdag geweest, er waren pak en beet zo'n 4 bezoekers
zaterdag erna was er Holland Party, met C Lownoise en M Theo, begonnen met carnavalsmuziek, beetje stemmingmaken, toen stampende trance, etc, was echt vet feest. 10000 man toen.
de'r was ook zo'n cafe/club waarvan iedereen zei dat dat "the place to be" was. was snoopy's volgens mij. wij liepen naar binnen, we zagen allemaal kerels met zeer strakke korte broekjes paaldansen, en er zaten alleen maar andere kerels naar te kijken
dus wij onmiddelijk weggegaan 
dus salou is nie wat 
mocht je ook wel van camperen houden, dan raad ik je aan om naar Hongarije te gaan, het Balaton meer. daar is een jongerencamping, dus vet veel ouwehoeren. ook veel clubs daar, en alleen maar naakte wijven 
Denemarken

hoogstwaarschijnlijk word het salou, ook al vin ik het eigenlijk iets te massaal..
hmm ik wil dit jaar in loret gaan kijken...maar de mensen waarme ik ga willen salou....iets te veel tmf publiek naar mijn id