TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Iedereen moet nu achter zn pc vandaan en naar buiten!!! Het is té mooi weer!!!!!!
Pages (2): « 1 [2]

Posted by BlaiR.WitcH on May-12-2001 09:00:

Talking

idd heerlijk weer 8)
Ben ik blij dat tegenwoordig mijn weekend woensdag om 11 uur begint.kheb dus zat tijd om een kleurtje te krijgen.
zo.. nu weer genoeg voor vandaag ... zo naar scheveningen..
ook lekker.
maybe tot morgen of maandag zowieso.

Rally-ho

Posted by Muppet on May-12-2001 09:30:

quote:
Originally posted by Blik
vandaag was TE relaxed, alleen maar het eerste uurtje les, daarna tot elf uur in het zonnetje gelegen, het was ook nog es LSD bij ons op school (Laatste Schooldag). na het buiten zitten lekker een terrasje gepakt en ook nog wat door Den Bosch gelopen, kleertjes gekocht, weer terrasje gepakt, gewoon een TE relaxte dag, en vanavond dan nog schoolfeest!!!

veel plezier allemaal met werkenhehe

mazzel

Bij ons was het ook lsd (relax brandweer kwam en spuite het hele schoolplein andre schuim ver schuimeparty gehouden was ook nog goei muziek Waar zit je op school blik????

Maar ga nu weer naar buiten mzzl (zo'n weer moet het zijn met impulz outdoor en dancevalley

Posted by Blik on May-12-2001 10:24:

quote:
Originally posted by Muppet

Bij ons was het ook lsd (relax brandweer kwam en spuite het hele schoolplein andre schuim ver schuimeparty gehouden was ook nog goei muziek Waar zit je op school blik????

Maar ga nu weer naar buiten mzzl (zo'n weer moet het zijn met impulz outdoor en dancevalley

Ik zit op school in Den Bosch, khad gisteravond ook feest omdat het LSD was, alleen dat was minder, hoogtepunt van de avond was eigenlijk G-Spott met N-R-G wat trouwens wel een strak nummertje is. Die DJ zat wat aan te kutten, 15 minuten kuttrance en daarna 15 minuten kut R&B

Posted by Glaniskanis on May-12-2001 10:52:

Jeeeeeeezus
En dat noemt zichzelf TA's

Ik heb hiero gewoon de compu naar buiten gesleept + stereo
Parasolletje erbij, winamp instellen en aan die muziek.
Ik ga vet uit mijn dak hiero hoor (lees: lig vet uit mijn dak te gaan )
Niet dat de buren daar zo blij mee zijn, binnenkort kom ik wel op Hart Van Nederland (ook bij Piet) dat er ergens in de buurt van Deventah (=regiouitspraak , ABN voor Deventah = Deventer ) een flinke burenruzie is aangewakkerd en dat er met stevige beats heen en weer gegooid wordt.

IIG een aantal biertje(s) erbij hiero en lekker ligguh nixuh.
Nu jullie weer

Oh ja na hoeveel posts kan je zelf je tag veranderen (Blik heet nu ineens TranceAddicted Penguin -> Dikke LOL)

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Blik on May-12-2001 11:01:

quote:
Originally posted by Glaniskanis

Oh ja na hoeveel posts kan je zelf je tag veranderen (Blik heet nu ineens TranceAddicted Penguin -> Dikke LOL)

Greetz,
Glaniskanis

hehe dank je wel (als het een compliment was tenminste), krijg je als je zo'n fantastische signature hebt hè.

Je kan je naam veranderen als je 400 posts hebt, dat duurt dus nog een tijdje voor jou met je 102 posts

Posted by Glaniskanis on May-12-2001 11:11:

quote:

hehe dank je wel (als het een compliment was tenminste), krijg je als je zo'n fantastische signature hebt hè.

Je kan je naam veranderen als je 400 posts hebt, dat duurt dus nog een tijdje voor jou met je 102 posts

AAAARRRGHHHH
Het was wel een complimentje ja

Binnenkort ADSL dus dan zal ik denk ik wel iets meer posten
Ik ga voor +400 posts na de vakantie
Dat lukt me vast wel.

Greetz,
Glaniskanis

Posted by Boss on May-12-2001 13:33:

Invisible Grin

quote:
Originally posted by Rudy
En ik heb godverdomme volgende week centraal examen

Ja, dikke shit man! Daar heb ik ook last van. Hoe moet ik me nou met dit weer voorbereiden??

Als het op 1 juni vanaf 13:30 maar weer zo'n mooi weer is; lekker zat worden op 'n terrasje in de binnenstad van Venlo ! (en dat ongeveer 8 weken lang !)

Posted by moogwai on May-12-2001 16:43:

quote:

Hmm... als het goed zit ik nu aan de 400 posts

Posted by Dj Lex on May-12-2001 17:59:

Talking

Ja ik heb ook sinds kort 400 posts, maar Moogwai je moet je naam nog wel ff veranderen he. En Gvd wat was het weer lekker weertje vandaag, ben gewoon een beetje verbrand. Morgen ook de hele dag weer buiten rennen. Jezus ik ben maandag echt neger.

Pages (2): « 1 [2]