TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- TA Sweden T-shirt
Pages (19): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 »
| quote: |
| Originally posted by RebeL9 SWETA l�ter f�r j�vligt tycker jag ![]() l�ter som n�got fackf�rbund. jag tycker det ska framg� att det r�r sig om trance. d�rf�r b�r ordet TRANCE synas extra bra. TRANCEaddict SWE kanske? |
Originally posted by mindshooter ![]() |
nu har jag h�llt p� lite
sv�rt o hitta p� n�n maskot =/
http://hem.passagen.se/shytrance/stl.txt
kommentarer?
| Originally posted by ShyTrance nu har jag h�llt p� lite sv�rt o hitta p� n�n maskot =/ http://hem.passagen.se/shytrance/stl.txt kommentarer? |

jobbade vidare p� Glories grej om att det s�g ut som ett hj�rta.
D�r har ni en logga iaf, om man tar bort texten och bara har ett hj�rta p� framsiden med texten TRANCE under kanske? Och sedan hj�rtat med SWETA (bilden ovan) p� ryggen nedanf�r nacken?
fan va ni e grymma p� grafik grabbar! coolt, jag k�nner p� mig att det snart dyker upp en skitsnygg som vi alla gillar 
vilken f�rg ska sj�lva tr�jan ha tycker ni?
| Originally posted by reveal fan va ni e grymma p� grafik grabbar! coolt, jag k�nner p� mig att det snart dyker upp en skitsnygg som vi alla gillar ![]() vilken f�rg ska sj�lva tr�jan ha tycker ni? |
tr�ja
Tjo!
En f�r mig viktig grej... n�r det g�ller typ av t-shirt.
M�nga har en f�rm�ga att g�ra en stor miss och tar en l�gbudget sort som sitter kasst n�r det ska g�ras t-shirts...
Jag r�star allts� f�r en lite dyrare (svart...) t-shirt
/Martin
Re: tr�ja
| Originally posted by sipowitz Jag r�star allts� f�r en lite dyrare (svart...) t-shirt |
Jag h�ller med s� folket kan ju h�lla sina �gon �ppna f�r vad som finns ute p� marknaden... Jag vet salming har en as sk�n svart t-shirt ... jag har den modellen i b�da svart � vitt... den e allts� superasbra... bara det att den kostar 300 vilket kanske e lite v�l mycke...
�ven dessa typer av tr�jjor funkar f�r mig... t-shirts utan �rmar....
en kompis till mig p� bilden
[edit] Jag k�nner en som har en kl�d butik h�r i V�sby... �r s�ker p� att jag kan f� m�ngd rabbat... 10 - 20 % kanske.... han s�ljer dessa salming men jag ska ner och kolla vad han har inne just nu...
300 �r inte f�r mkt f�r min del
weeee....alla e duktiga 
nu ska ja g�ra tv� bilder me 
gillar shytrance � minds skarpt ass�
steves f�rslag om �rml�sa tshirts... kom p� att tjejer kanske inte �r s� sugna p� det? fast det �r klart, bara glorie och gaby h�r ju, de kanske inte ens vill ha en...
allts�, ja vet att bilderna e tunga som F*n, ja orka inte mekka me dom mera
hohohoohoh.... s��.. sj�lv tycker ja den me flickan e b�st... till alla ass� 
hehehhe
nemen den overdrive � laservarning posta ja bara f�r att ja tycker d e coola m�rken
kanske n�n annan kan leka me 
� s� kan man v�lja om det ska st� addict fram.. och url:en bak!
orka inte g�ra n� baksidor
Jag tror\tycker inte att vi ska ta n�got som n�gon annan har ritat... blir lite fel,,,eller du kanske har ritat den d�ra flickan?
du �r juh bra p� att rita.
Lite loveparade �ver den f�rsta d�ra 
hohohoohoh......Im running wild...
neee, ja har copyright p� flickan, det e ju fr�n mina trosor ju ...hoho
den bilden me gult p�..den globen e stulen dock
Muuhahaha
� den me laservarning.. har ja bara tagit bild p�...
tsss, men jenny d���, vad har du gjort? 
jag vet iaf vilken vizay kommer att r�sta p� 
| Originally posted by Glorie neee, ja har copyright p� flickan, det e ju fr�n mina trosor ju ...hoho |

skall se om man kan komma p� n�got bra att g�ra sen.
e helt v�ck just nu...
+ att ni som g�r bilder, gl�m inte att dem m�ste antingen vara i vector eller runt 300dpi med r�tt storlek i CM... annars kan det bli jobbigt 
Diggade den f�rsta tr�jan Glorie postade. 300:- �r lugnt f�r mig, s�
l�nge kvaliten �r bra. Jag kan �ven t�nka mig utan armar, vilket ocks� �r snyggt.
| Originally posted by Glorie hohohoohoh......Im running wild... neee, ja har copyright p� flickan, det e ju fr�n mina trosor ju ...hoho den bilden me gult p�..den globen e stulen dock Muuhahaha� den me laservarning.. har ja bara tagit bild p�... tsss, men jenny d���, vad har du gjort? |
jag har snobben p� mina kallingar, f�r inte anv�nda honom f�r det 
S� f�r ni langa upp era s� skapar jag en poll om det hela
hahaha lol reveal...s� perv du e....bt wglorie va dom p� eller av vid bilden?
nae men jag tycker n�n av dom f�rsta borde g� � utveckla till ett snyggt tryck....minds eller shytrance's...
men t�nk p� att trycken kanske inte ska vara enorma?
jag t�nker p� tekniken hur vi trycker dem?
�r det inte s� att du bara stryker p� halv stora tryck p� sj�lv tr�jjan bara?
om vi skulle testa med steves skrivare fr�n hans jobb..
eller ska vi anlita en tryckfirma?
( http://www.minitryck.se )
( http://www.cafepress.com )
| Originally posted by mindshooter men �r det du som har gjort den? |

sj�lvklart m�ste man best�lla f�rddigtryckta tshirtar, s�na man stryker p� �r INTE aktuella
men reveal...trycket som man bifogar till tryckeriet
"Ey, tryck upp 25 tr�jor me detta tryck..."
det trycket (digitalt) f�r ja.. � s� g�r ja till ett tryckeri n�ra mig � s� ber ja dem
"Ey, ge mig en girlfitted tr�ja me detta tryck � s� langar ja �ver disketten, juu"