TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- ..:: We Call It TeQ ::.. [TeQnology 15-03-2003]
Pages (3): « 1 [2] 3 »
en de tulip-crew, hebben die ook al weer kaarten gehaald?
kan wel gezellig worden dan...
| quote: |
Originally posted by T.H.C. en de tulip-crew, hebben die ook al weer kaarten gehaald?kan wel gezellig worden dan... |
| Originally posted by AlFerox mmm.. James Ruskin!!! misschien toch maar een keer heen gaan, verkleed ik me wel als Bob de BeuQert! |
die beuQt zo de hele zaal naar de tering
| Originally posted by Miss Proximus t schijnt dat Miss Yetti ook een aardige BeuQwerker is die beuQt zo de hele zaal naar de tering |
| Originally posted by !_PeTrUs_! En nog geil ook: |
WoW Sweet!
Miss Yetti On the Road Again in 2003!
After she Finised her Dr. Exam she's finally back 
I'm very sure i'll come to Amsterdam 
wooooaaaah! MISS YETTI!
she is SO cool!
I think I must definitely be there!

| Originally posted by Goldiluxe wooooaaaah! MISS YETTI! she is SO cool! I think I must definitely be there! |
OK! I gotta save up some money for this though!
my swedish friends are forcing me to join them to TE! and i cant afford all parties! and i definitely want to go to SHOCKERS this year, i think it will be good! 
hmmm.. good that amsterdam is close to where i live though.
means cheaper train 
voor diegene die het nog niet wisten
wijziging line-up
Westbam, DE
Dave Angel, UK
James Ruskin, UK
Frank Lorber, DE
Rino Cerrone, IT
K. Cee, NL
Xanno Gallois, NL
Miss Yeti is dus niet meer aanwezig

Nog een paar daagjes!!!!!!!!!!
Ik moet er vrijdag/zaterdag/zondag werken. Ik kan je morgen/overmogen wel laten zien hoe het eruit gaat zien 
lijkt me een erg gaaf feestje!
super line-up.
Wordt er ook iets van TeQ uitgezonden?
Ik zit zaterdag avond namelijk thuis
en da maak ik eigenlijk nooit mee
dus een beetje relaxte muziek is wel welcome.
Of ergens anders erg goeie muziek op de zaterdag avond?
TeQnology wordt vet..vandaag veel opgebouwd
Voor de mensen die gaan: let op die mooie ijzerenplaten die aan elkaar hangen boven/tussen die vierkanten
Tyfus werk om al die dingen aan elkaar te gooien 
| Originally posted by SnuggLe TeQnology wordt vet..vandaag veel opgebouwd Voor de mensen die gaan: let op die mooie ijzerenplaten die aan elkaar hangen boven/tussen die vierkanten Tyfus werk om al die dingen aan elkaar te gooien |
gvd!
Ik kan niet gaan, ben vanmorgen (bijna) op m'n plaat gegaan met biken. Ik heb mijn knie gebleseerd
heb ook geen zin om de hele avond op tribune te zitten.
zwaar verknaakt dit...
(eerste Teqnology die ik ga missen)
ik ben er ook niet maar ik wil bellie ff heeeeel veeeel suc6 wensen!
Thanx Franzelare 
succes Bellie!
Maarre, hoe was het??????
Check wat foto's HIER
Zelfgemaakt dus! 
En al die shit heb ik dus opgebouwt he? 
Sweet pics snuggle!
Ziet er echt mega uit daar!
Echt een top lokatie voor een feestje... precies groot genoeg!
Grtz
Dj Bellie vermeld in de sp!ts
Ik reis elke dag met het OV en lees dan ook elke dag het gratis krantje de sp!ts. Elke vrijdag is er ��n pagina gereserveerd voor de Nederlandse dance scene. Dat stukje is zelden boeiend, maar toch altijd leuk om te lezen.
Vandaag stond er een interview in met Jonas Schmidt, ��n van de partyorganisatoren van Q-Dance. In het interview omschrijft Jonas wat er allemaal bij komt kijken om TeQ te organiseren en hoe het in elkaar steekt.
Op een gegeven moment komt de 'talent room' aan bod in het interview en dat wilde ik jullie niet onthouden:
"In de tweede zaal hebben we traditioneel een Talent Room. Ik vind het belangrijk dat je als organisatie laat zien ook aandacht te hebben voor talenten. Doorstroom van nieuwe dj's is heel belangrijk, want elke keer dezelfde dj's heb je op een gegeven moment ook wel gehad. Ik zag dj Bellie aan het werk en die wil ik bijvoorbeeld wel een keertje neerzetten. In de hoofdzaal staan de echt grote namen. Dave Angel bijvoorbeeld. Ik heb hem net gesproken en hij vond het helemaal te gek en was vol lof over het geluid. Nog nooit had hij beter geluid meegemaakt en hij draait toch zeker al een jaar of tien mee! Over Rino Cerrone ben ik ook zeer te spreken, hij was voor mij toch wel de man van de avond." |
ja, ik had het vanochtend ook gelezen. Wat super kick zeg, dat je gewoon door Jonas Schmidt genoemd wordt Bellie!
echt top! ![]()