TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »

Posted by Kraith on Jan-18-2003 18:51:

quote:
Originally posted by Gaby
Doghouse har funnits i 10 �r s� jag tror att det handlar om n�gon missuppfattning helt enkelt... Varf�r snacka skit n�r f�rsta kryssningen gick s� bra? Beh�vs det? N� skulle inte tro det... alla vill ju p� kryssningen �nd�.

Jo precis, det vore r�tt dumt. Vi f�r nog aldrig reda p� vad som var sant och l�gn i den h�r otrevliga historien, men men, nu �r det som det �r och jag kommer f�rs�ka komma med p� kryssningen och g� p� s� m�nga fester jag kan �nd�!

Posted by Gaby on Jan-18-2003 22:51:

Doghouse f�rklaring till det hela...

Ang�ende �ndring av dj lineup
F�rhandlingar har f�rts med ett antal sk "headline djs" till kryssningen, dvs stora, dyra namn som drar mycket folk, s�dana det f�rv�ntas att komma till en s�n h�r stor fest. Vi har velat ha det st�rsta inom, house, technooch trance.

I f�rra nyhetsbrevet ber�ttade vi bl a att Tiesto var p� g�ng. Som tur var hann vi aldrig skriva kontrakt med hans engelska management, Represents (samma som Seb Fontaine), som dock hade givit oss och Cream i London klartecken att Tiesto hade accepterat detta datum till ett f�rhandlat pris.

Det visade sig n�mligen att en annan arrang�r i Stockholm, Fokused,
sedan f�rhandlingarna kom i g�ng i h�stas kommit att boka honom i
samband med en turn� i Skandinavien, men via Tiestos holl�ndska
management. Att vi inte blivit informerade om att denna denna turn�
var spikad f�rr�n nu beror helt enkelt p� d�lig kommunikation mellan
Holland och England.

Vi har d�rf�r beslutat att titta p� andra namn ist�llet, men inom samma genre. Tyv�rr kan vi konstatera att den andra arrang�ren, Fokused, f�rs�ker att sl� mynt utav detta i sin egen marknadsf�ring i deras senaste nyhetsbrev. I detta kan man l�sa:

"Den 28 mars 2003 kommer Ti�sto till Stockholm i Fokused regi. Detta
�r konfirmerat och kontraktet �r p�skrivet. Och f�r er skull: Inga andra klubbarrang�rer har ens p�b�rjat en dialog med Ti�stos management om sk�rg�rdsturer. Det finns ingen och har aldrig funnits n�gon 6 m�nader gammal bokning, som en viss arrang�r p�st�r. Varken
fr�n England eller Holland. Det har vi skriftliga bevis p�. Allts� firar han inte Valborg p� �stersj�n. End of discussion och Punkt Slut."

Det Fokused har skrivit om oss �r helt enkelt osant. Det k�nns tr�kigt att de annars s� ambiti�sa killarna bakom Fokused p� detta s�tt f�rs�ker svartm�la oss som l�gnare i syfte att marknadsf�ra sina egna fester.

Sj�lvklart skulle vi aldrig g� ut med uppgifter om djs vi har kontaktat f�r spelningar hos oss om det inte fanns grund f�r det. Efter alla dessa �r och vad vi faktiskt �stadkommit i Stockholm, �r det v�l knappast n�gon som skulle tro att vi skulle beh�va locka folk med en p�hittad lineup.

Posted by verminator on Jan-29-2003 13:27:

jeg vet at jeg skal dra denne gangen hvertfall!

DJs
Ferry Corsten, NL (C)
Sven V�th, Ty (C)
Adam Beyer, Sve (C)
Thomas Krome, Sve (C)
Henrik B, Sve (C)

Sonique, Eng (C)
Desyn Masiello, Eng (C)
Leon Roberts, Eng (C)
John Creamer, USA (TBC)
H-Foundation, Eng (TBC)
Lottie, Eng (TBC)
G-Stefan, Sve (C)
Justin Sorrell, Sve (TBC)
Devilfish, Sve (C)
Johnny Boy, Sve (C)
Calle Dernulf, Sve (C)
Geoff Gains, Sve/USA (C)
Robin S�derman, Sve (C)
Deep Nature, Sve (C)

(C) - konfirmerad
(TBC) - inv�ntar slutgiltigt besked

mer info @ http://www.doghouseboys.com/valborgkryss03.asp

Posted by verminator on Feb-01-2003 17:58:

virker som om at alle har ombestemt seg?

pga tiesto/deep dish ikke skal spille??? FFS

se p� lineup!!

vis litt mer engasjement

Posted by robstar on Feb-01-2003 19:13:

quote:
Originally posted by verminator

se p� lineup!!

vis litt mer engasjement

H�ller med, den d�r Lineupen �r galen!!!

Posted by WhiteRussian on Feb-01-2003 23:54:

quote:
Originally posted by verminator

se p� lineup!!

vis litt mer engasjement

Nejnejnej...vi �r massor som ska �ka, Gaby, jag, Singularity, Steve, � s� vidare...

Vi h�nger bara i n�gon annan tr�d, vi �r inte s� organiserade,

Posted by SteveTranz4ever on Feb-02-2003 13:38:

GRRRRR

300 Hytter redan s�lda.... allts� 1200 platser vilket inneb�ratt det bara finns 300 bokningsbara platser kvar till Onsdag 08.00

J�vligt knasigt detta att dom fick f�rboka p� Sture i fredags... m�nga m�nga i v�rat avl�nga land som inte haft en chans att ta sig till Sture f�r att f�rboka

http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=448

Okej sen sl�pps 1500 platser till om ett par m�nader

Posted by SteveTranz4ever on Feb-03-2003 18:20:

S�ger bara.... c-hytt.... f�nster mot promenaden=stora dansolvet... jag beh�ver inte ringa p� onsdag � boka

http://www.silja.se/360sida/surround.asp?SVimage=2-prom

Polare har fixat plats �t mig till 99% s�kert... han s�ger att det �r 2000 % s�kert men jag �r paranoid :P

Posted by WhiteRussian on Feb-03-2003 19:09:

It's all good, hon som har koll har fixat allt �t mig, *kram Gaby*

Posted by reveal on Feb-03-2003 20:13:

meeeen??? shit ass�, ska man redan boka??? varf�r trodde jag att det var detn femte feb som g�llde??? gaaaaaaaah

Posted by SteveTranz4ever on Feb-03-2003 20:32:

Det �r s� ocks� men jag ska med p� en plats som en jag k�nner bokade i fredags p� sture.... dom hade ju f�rbokningar f�r dom som kom dit... or�ttvist k�nns det som f�r alla som inte kunde komma dit...

http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=459

Posted by Gaby on Feb-03-2003 21:25:

Arrow VIKTIGT!!!!!

NI M�STE BOKA P� ONSDAG 08:00!!! Finns endast f� hytter kvar!!!

Posted by reveal on Feb-03-2003 21:34:

Re: VIKTIGT!!!!!

quote:
NI M�STE BOKA P� ONSDAG 08:00!!! Finns endast f� hytter kvar!!!

men det sl�pps v�l fler om ett par m�nader?

Posted by Kraith on Feb-04-2003 13:06:

Re: Re: VIKTIGT!!!!!

quote:
Originally posted by reveal
men det sl�pps v�l fler om ett par m�nader?

Ja, cirka en m�nad innan kryssningen, men det �r efter att sponsoren AXE har pumpat ut sina reklammeddelanden, s� trycket p� biljetter l�r *inte* minska. Skulle rekommendera onsdag klockan 8...

Posted by SteveTranz4ever on Feb-05-2003 07:05:

Sitter i telefon k� nu... ska hj�lpa sipowitz att fixa biljetter... tog ett par g�nger innan man kom fram... nu har jag suttit i telefon k� i 5 minuter

[edit]Ja d� var det bokat d�... sipowitz kom ocks� fram... ha ha s� nu har vi 6 hytter .... vi v�ntar ett par dagar att avbest�lla 3 eller f�rre beroende p� om vi fyller upp dom med andra filurer...

Ha en bra dag / Steve

Posted by Gaby on Feb-05-2003 11:22:

Hur gick det f�r Reveal?? Annars s� kan v�l du hj�lpa honom Steve?

Posted by verminator on Feb-05-2003 12:33:

og da var billettene i boks

sees 29.apriL!

Posted by Treo on Feb-05-2003 12:43:

Yay, C hytt bokad =) (hade inte r�d med b�ttre tyv�rr, men jag �r �ker ju inte med f�r att sova)..

-Treo-

Posted by SteveTranz4ever on Feb-05-2003 12:56:

quote:
F�r fasen

Posted by reveal on Feb-05-2003 13:40:

quote:

det gick bra!!! har en hytt nu

edit: men om steve har b�ttre platser, och n�ra andra tas, s� kanske jag skulle ta och byta hytt? vad �r det f�r hytter du har steve?

Posted by SteveTranz4ever on Feb-05-2003 15:56:

a/p hytter... allts� A hytter med f�nster mot promenaden i mitten av b�ten... Ska se hur det �r med plats f�rdelning sen kommer jag f�rs�ka fylla upp med s�nna man k�nner osv. fyller jag inte allt avbokar jag dom... Vart hytterna ligger p� b�ten �r s� gott som om�jligt att s�ga.

M�jligt att man kan ringa in och uppge sitt boknings nummer och s�ga att man vill l�gga in om �nskem�l att f� komma n�ra sina v�nner som har (n�mner man deras boknings nummer)
Kan g�

Posted by WhiteRussian on Feb-05-2003 16:56:

Har ocks� a/p hytter tror jag, lite os�ker eftersom det inte var jag som bokade,

Strax under 1000:- per skalle kostade de iaf.

Sk�nt att man fixat biljetter iaf, hade vart jobbigt som fan att missa,

Posted by Gaby on Feb-05-2003 17:07:

quote:
Originally posted by WhiteRussian
Har ocks� a/p hytter tror jag, lite os�ker eftersom det inte var jag som bokade,

Strax under 1000:- per skalle kostade de iaf.

Sk�nt att man fixat biljetter iaf, hade vart jobbigt som fan att missa,

10 promenadshytter PARTY!!!!

Posted by reveal on Feb-05-2003 17:23:

de jag �ker med ville g�rna ha hytt mot havet, s� jag har a-hytt mot havet... inget som hindrar oss fr�n att festa i era hytter dock

Posted by SteveTranz4ever on Feb-05-2003 17:37:

quote:
Originally posted by reveal
de jag �ker med ville g�rna ha hytt mot havet, s� jag har a-hytt mot havet... inget som hindrar oss fr�n att festa i era hytter dock
Jag hade nog f�redragit en hytt mot havet f�r mot promenad d�ck f�r man nog ingen riktig chans att vila ut... vilket man beh�ver om man ska orka med att stampa i n�stan 36 timmar

Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »