TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- monday bar valborgscruise 29/4 - 1/5 -- tiesto m fl
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
| quote: |
| Originally posted by Gaby Doghouse har funnits i 10 �r s� jag tror att det handlar om n�gon missuppfattning helt enkelt... Varf�r snacka skit n�r f�rsta kryssningen gick s� bra? Beh�vs det? N� skulle inte tro det... alla vill ju p� kryssningen �nd�. |
Doghouse f�rklaring till det hela...
Ang�ende �ndring av dj lineup
F�rhandlingar har f�rts med ett antal sk "headline djs" till kryssningen, dvs stora, dyra namn som drar mycket folk, s�dana det f�rv�ntas att komma till en s�n h�r stor fest. Vi har velat ha det st�rsta inom, house, technooch trance.
I f�rra nyhetsbrevet ber�ttade vi bl a att Tiesto var p� g�ng. Som tur var hann vi aldrig skriva kontrakt med hans engelska management, Represents (samma som Seb Fontaine), som dock hade givit oss och Cream i London klartecken att Tiesto hade accepterat detta datum till ett f�rhandlat pris.
Det visade sig n�mligen att en annan arrang�r i Stockholm, Fokused,
sedan f�rhandlingarna kom i g�ng i h�stas kommit att boka honom i
samband med en turn� i Skandinavien, men via Tiestos holl�ndska
management. Att vi inte blivit informerade om att denna denna turn�
var spikad f�rr�n nu beror helt enkelt p� d�lig kommunikation mellan
Holland och England.
Vi har d�rf�r beslutat att titta p� andra namn ist�llet, men inom samma genre. Tyv�rr kan vi konstatera att den andra arrang�ren, Fokused, f�rs�ker att sl� mynt utav detta i sin egen marknadsf�ring i deras senaste nyhetsbrev. I detta kan man l�sa:
"Den 28 mars 2003 kommer Ti�sto till Stockholm i Fokused regi. Detta
�r konfirmerat och kontraktet �r p�skrivet. Och f�r er skull: Inga andra klubbarrang�rer har ens p�b�rjat en dialog med Ti�stos management om sk�rg�rdsturer. Det finns ingen och har aldrig funnits n�gon 6 m�nader gammal bokning, som en viss arrang�r p�st�r. Varken
fr�n England eller Holland. Det har vi skriftliga bevis p�. Allts� firar han inte Valborg p� �stersj�n. End of discussion och Punkt Slut."
Det Fokused har skrivit om oss �r helt enkelt osant. Det k�nns tr�kigt att de annars s� ambiti�sa killarna bakom Fokused p� detta s�tt f�rs�ker svartm�la oss som l�gnare i syfte att marknadsf�ra sina egna fester.
Sj�lvklart skulle vi aldrig g� ut med uppgifter om djs vi har kontaktat f�r spelningar hos oss om det inte fanns grund f�r det. Efter alla dessa �r och vad vi faktiskt �stadkommit i Stockholm, �r det v�l knappast n�gon som skulle tro att vi skulle beh�va locka folk med en p�hittad lineup.
jeg vet at jeg skal dra denne gangen hvertfall!
DJs
Ferry Corsten, NL (C)
Sven V�th, Ty (C)
Adam Beyer, Sve (C)
Thomas Krome, Sve (C)
Henrik B, Sve (C)
Sonique, Eng (C)
Desyn Masiello, Eng (C)
Leon Roberts, Eng (C)
John Creamer, USA (TBC)
H-Foundation, Eng (TBC)
Lottie, Eng (TBC)
G-Stefan, Sve (C)
Justin Sorrell, Sve (TBC)
Devilfish, Sve (C)
Johnny Boy, Sve (C)
Calle Dernulf, Sve (C)
Geoff Gains, Sve/USA (C)
Robin S�derman, Sve (C)
Deep Nature, Sve (C)
(C) - konfirmerad
(TBC) - inv�ntar slutgiltigt besked
mer info @ http://www.doghouseboys.com/valborgkryss03.asp
virker som om at alle har ombestemt seg?
pga tiesto/deep dish ikke skal spille??? FFS
se p� lineup!!
vis litt mer engasjement
| Originally posted by verminator virker som om at alle har ombestemt seg? pga tiesto/deep dish ikke skal spille??? FFS se p� lineup!! vis litt mer engasjement |
| Originally posted by verminator virker som om at alle har ombestemt seg? pga tiesto/deep dish ikke skal spille??? FFS se p� lineup!! vis litt mer engasjement |
GRRRRR
300 Hytter redan s�lda.... allts� 1200 platser vilket inneb�ratt det bara finns 300 bokningsbara platser kvar till Onsdag 08.00
J�vligt knasigt detta att dom fick f�rboka p� Sture i fredags... m�nga m�nga i v�rat avl�nga land som inte haft en chans att ta sig till Sture f�r att f�rboka
http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=448
Okej sen sl�pps 1500 platser till om ett par m�nader
S�ger bara.... c-hytt.... f�nster mot promenaden=stora dansolvet... jag beh�ver inte ringa p� onsdag � boka
http://www.silja.se/360sida/surround.asp?SVimage=2-prom
Polare har fixat plats �t mig till 99% s�kert... han s�ger att det �r 2000 % s�kert men jag �r paranoid :P
It's all good, hon som har koll har fixat allt �t mig,
*kram Gaby*
meeeen??? shit ass�, ska man redan boka??? varf�r trodde jag att det var detn femte feb som g�llde??? gaaaaaaaah
Det �r s� ocks� men jag ska med p� en plats som en jag k�nner bokade i fredags p� sture.... dom hade ju f�rbokningar f�r dom som kom dit... or�ttvist k�nns det som f�r alla som inte kunde komma dit...
http://www.doghouseboys.com/forum/viewtopic.php?t=459
VIKTIGT!!!!!
NI M�STE BOKA P� ONSDAG 08:00!!! Finns endast f� hytter kvar!!!
Re: VIKTIGT!!!!!
| Originally posted by Gaby NI M�STE BOKA P� ONSDAG 08:00!!! Finns endast f� hytter kvar!!! |
Re: Re: VIKTIGT!!!!!
| Originally posted by reveal men det sl�pps v�l fler om ett par m�nader? |
Sitter i telefon k� nu... ska hj�lpa sipowitz att fixa biljetter... tog ett par g�nger innan man kom fram... nu har jag suttit i telefon k� i 5 minuter 
[edit]Ja d� var det bokat d�... sipowitz kom ocks� fram... ha ha s� nu har vi 6 hytter
.... vi v�ntar ett par dagar att avbest�lla 3 eller f�rre beroende p� om vi fyller upp dom med andra filurer...
Ha en bra dag / Steve
Hur gick det f�r Reveal?? Annars s� kan v�l du hj�lpa honom Steve?
og da var billettene i boks
sees 29.apriL!
Yay, C hytt bokad =) (hade inte r�d med b�ttre tyv�rr, men jag �r �ker ju inte med f�r att sova)..
-Treo-
| Originally posted by Gaby Hur gick det f�r Reveal?? Annars s� kan v�l du hj�lpa honom Steve? |
| Originally posted by Gaby Hur gick det f�r Reveal?? Annars s� kan v�l du hj�lpa honom Steve? |
har en hytt nu 
a/p hytter... allts� A hytter med f�nster mot promenaden i mitten av b�ten... Ska se hur det �r med plats f�rdelning sen kommer jag f�rs�ka fylla upp med s�nna man k�nner osv. fyller jag inte allt avbokar jag dom... Vart hytterna ligger p� b�ten �r s� gott som om�jligt att s�ga.
M�jligt att man kan ringa in och uppge sitt boknings nummer och s�ga att man vill l�gga in om �nskem�l att f� komma n�ra sina v�nner som har (n�mner man deras boknings nummer)
Kan g�
Har ocks� a/p hytter tror jag, lite os�ker eftersom det inte var jag som bokade,
Strax under 1000:- per skalle kostade de iaf.
Sk�nt att man fixat biljetter iaf, hade vart jobbigt som fan att missa,

| Originally posted by WhiteRussian Har ocks� a/p hytter tror jag, lite os�ker eftersom det inte var jag som bokade, Strax under 1000:- per skalle kostade de iaf. Sk�nt att man fixat biljetter iaf, hade vart jobbigt som fan att missa, |
PARTY!!!!
de jag �ker med ville g�rna ha hytt mot havet, s� jag har a-hytt mot havet... inget som hindrar oss fr�n att festa i era hytter dock 
| Originally posted by reveal de jag �ker med ville g�rna ha hytt mot havet, s� jag har a-hytt mot havet... inget som hindrar oss fr�n att festa i era hytter dock |