TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Welke opleiding doe je?
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
| quote: |
| Originally posted by Optimus Toen aan de opleiding Communicatie aan Hogeschool InHolland begonnen en ben nu 2e jaars |
| quote: |
| Originally posted by New Wave MAVO in 4 jaar keurig gedaan. Daarna MBO: Opleiding Fotonica, specialisatie in Fotografie, Videotechniek en Editting. Ook netjes in 4 jaar gedaan. Ben net een half jaartje cameraman geweest bij..tja, weinige weten het wel...een bedrijfje ![]() Nu op zoek naar een nieuwe uitdaging. En nee JP, ik heb NOG geen ww-uitkering |
| quote: |
| Originally posted by Switch pff irritante reclame |
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Jij werken bij McDonalds |
ik zit in me laatste jaar van me VWO, en ga hierna psychologie studeren op de universiteit..
| quote: |
| Originally posted by New Wave Isj nie whaar, ik sweer jouw! Ik hard werken voor mijn ww-uitkering!!! |
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Vorig jaar me VWO gehaald en dit jaar begonnen met Technische Bestuurskunde in Delft |
| quote: |
| Originally posted by jploveparade 7e (*ahum*) jaars Rechten aan VU Amsterdam |
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Tssss... misbruik maken van ons sociale stelsel |

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe 1 April ga ik beginnen met afstuderen, en dat wil ik waarschijnlijk in Den Haag gaan doen. 9 maanden aan een opdrachtje! |
| quote: |
| Originally posted by jploveparade Een McRib menu, een McKroket, Cola Light en 2 Fritessaus. En snel een beetje |
| quote: |
Originally posted by !_PeTrUs_! ![]() Ik doe meer dan je denkt |
Ik heb eerst 6 jaar VWO gedaan. Daarna gekozen voor de opleiding Logistiek en Economie in Breda. HBO dus
| quote: |
| Originally posted by New Wave Wilt u een supersized McRib menu of een gewone? Misschien nog ketjub erbij meneer? |
veel ta'ers hebben vorig jaar de middelbare school afgemaakt dus nu zal het aantal studenten toch wel gegroeit zijn..
was er 1 van deze.. 
VWO gedaan, jaartje gewerkt en dit schooljaar begonnen met Media & Entertainment Management..(HBO)
De gemiddelde intelligentie ligt dus wel erg hoog hier 
En dan hoor ik vandaag zo'n ouwe vent op de bouw nog zeggen, die bonk muziek van jou is voor domme mensen.
Dacht het dus niet (o)paps 
Of zou het komen dat intelligentere mensen meer ge�nteresseerd zijn in Internet?
eerst 6 jaar gymnasium gedaan. toen 1,5 jaar facilitaire dienstverlening in den haag, daar vond ik alleen geen drol aan dus ben ik ermee gestopt.
vervolgens 1,5 jaar gaan werken en nu doe ik journalistiek in utrecht (hbo) en vanaf volgend jaar wil ik er geschiedenis bij gaan doen.
FF kijken wat heb ik gedaan...
- 4 Jaar Mavo en geslaagd
- 2 Jaar Havo en geslaagd
- 0.5 jaar HBO: Daarna wilde ik levensmiddelentechnologie gaan doen, maar dat was me echt te veel scheikunde. dat was ik dus echt snel zat na 5 maanden maar gezegt dat ik dat niks vond en gestopt met de opleiding. (toch nog 10 studie punten gehaald
)
- 0.5 jaar HBO: in februari meteen begonnen informatica, maar dat was me ook te theoretisch.
- 2 jaar MBO+: 2 jaar werkendleren, systeembeheerder voor het midden en klein bedrijf. 1 dag naar school en vier dagen werken en dan na 2 jaar je diploma ophalen hier ben ik voor geslaagd. Geld verdienen en leren teglijk erg rielakst.
- In september wil ik weer een nieuwe opleiding gaan doen, weet alleen nog niet wat. Het wordt in ieder geval een HBO opleiding, maar welke ik heb geen idee nog.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex in Delft |

| quote: |
| Originally posted by ScuL HBO, Communicatiesystemen (Hogeschool v Utrecht) .. beetje een gemixte opleiding ze noemen het hier de driehoek tussen Mens, Communicatie en Techniek.. krijg dus webdesign, programmeren, maar soms ook bedrijfseconomie, projectmanagement en andere management en advies zaken. |

5e jaars Informatica aan de Universiteit Twente.
- 2 jaar HAVO
Ik deed geen fuck daar, dus maar naar de MAVO
- 2 jaar MAVO
Geslaagd met 8-en en 9-s
- 3 jaar MHBO Management en Marketing
Verkorte opleiding op Abstede Utrecht, waar je ook het HBO in 3 jaar kon gaan doen. Dit heb ik niet gedaan, omdat de planning op de opleidingen 1 chaos was. Boeken waren er niet, dus ook geen tentamens, bijna geen les. Als je les had was het meteen van 8:45 tot 17:30, dus maar een andere HBo opleiding gekozen die me wel aansprak.
- nu:
3e jaars student Communicatiesystemen aan de HvU. Alleen nog stage lopen en afstuderen.... + 3 herkansingen 
1e jaarsbedrijfskunde in Rotterdam, net als trancefool die ik hier ook nog wel is zie rondhobbelen 
Vorig jaar ict opleiding gedaan maar mee gekapt omdat het nie goed ging in de sector en ik bovendien een flinke rsi arm aan het creeeren was 
Maar voorlopig bevalt deze opleiding me wel en heb de meeste vakken wel gehaald
4e jaars HTS werktuigbouwkunde
, hogeschool windesheim, zit zelfs in hetzelfde gebouw als glaniskanis en joost008.. hoop ergens in juni of juli klaar te zijn, moet geen probleem worden.. dan ga ik maybe nog door omdat ik nog maar 20 ben als ik klaar ben
, maar moeten we maar eens zien, elke maand een flinke zat met eurootjes naar huis meenemen is natuurlijk ook wel prettig.
en nou ga ik verder met AL die verslagen
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Waarom zie ik je nooit dan??? ![]() |

HBO
Bedrijfskundige Informatica aan Saxion Hogeschool Enschede
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.