TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- neongrejor på fest
Pages (2): « 1 [2]

Posted by AC. on Jan-16-2003 13:07:

quote:
Originally posted by Vizay
jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill

personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil ...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något

Jag tycker man inte man ska vara annorlunda för att vara annorlunda, då blir det i det närmaste fjantigt. Ska man vara annorlunda är det för att man är sig själv

En fråga bara, din defenition på 'clubwear'?

Posted by dbl on Jan-16-2003 13:16:

quote:
Originally posted by Vizay
jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill

personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil ...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något

du e lite efter nu.. har kört med frack länge
byter lite beroende på hur jag känner mig.. kör med neon gul ibland och ibland bara svart... turkos och lila funkar bra också..
även så e knall rosa en favorit

Posted by Vizay on Jan-16-2003 13:45:

quote:
Originally posted by AC.
Jag tycker man inte man ska vara annorlunda för att vara annorlunda, då blir det i det närmaste fjantigt. Ska man vara annorlunda är det för att man är sig själv

En fråga bara, din defenition på 'clubwear'?

amen jag gillar å provocera lite å att folk kollar på en å typ rynkar på näsan för att man e annorlunda....e lite retsticka typ :>

clubwear...hmmm...ganska stort begrepp egentligen så jag ska inte ge mig in å¨besvara men det jag har på mig e typ sånt dom har på saturnreturn (om du nu varit där) som inte e neon...gillar mer svart å vitt jag

men ganska vida kläder iaf...å i sånt skönt prasseltyg (vet inte vare heter)...dock ingenting i jeansväg, tål inte det tyget

Posted by Gaby on Jan-16-2003 14:07:

sköna kläder som man kan dansa i... That's what all is about!! Sen är det alltis kul att piffa till det lite här och där... Jag älskar glitter!

Men det jag ville säga är att det stör mig sånna som kommer i neonkläder och stavar och hela kitet men knappt dansar men anser att dom är klubbers

Klubber: Älskar musiken och släpper in den ljupt in i själen och total njuter med kroppen.

Posted by Vizay on Jan-16-2003 14:16:

quote:
Originally posted by Gaby
Klubber: Älskar musiken och släpper in den ljupt in i själen och total njuter med kroppen.

du menar typ när man bara släpper loss totalt å knappt vet vart man e nånstans eller egentligen vad för musik som körs...man blir så med i musiken att den mer flyter igenom kroppen än bara öronen

Posted by Glorie on Jan-16-2003 18:34:

quote:
Originally posted by mindshooter
dom vill inte ha dit folk i softa jeans och sköna tröjor med andra ord heller då eller? Låter som nån snobb-fest med dresscode?

ja e faktiskt inte 100...så ja ska inte uttala mig ifrågan än, men det vore mycket olyckligt om d var sån strikt dresscode.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-18-2003 01:25:

Ha ha fick tag i en liten rolig text nyss...

"Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik.”

*humor*

http://www.dytech.com.au/pacman/pacman.htm

Posted by reveal on Jan-18-2003 01:38:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

"Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik.”

*humor*

heheh, säkert 10e gången man hört den, men den är klassisk

Posted by SteveTranz4ever on Jan-18-2003 01:49:

quote:
Originally posted by reveal
heheh, säkert 10e gången man hört den, men den är klassisk
Har faktiskt inte hört den förr

Posted by Rikard on Jan-20-2003 00:21:

hehe, den har nåra år på nacken
rolig fortfarande iofs

har inte rave kulturen en kusin dock?
cyberkulturen syftar jag på

Posted by AC. on Jan-20-2003 00:33:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever

*humor*

Tycker nog vissa här platsar in i den hypotesen, att äta piller i mörka rum och lyssna på monoton och enformig musik här, eller har jag fel?

Posted by SteveTranz4ever on Jan-20-2003 13:17:

Glowsticks från Ljudia... kolla länken
http://www.ljudia.com/cgi-bin/se/on...314%20&cart_id=

Själv vill jag gärna ha sånna små man stoppar i munnen...

Hemsida för Ljudia som håller till i Linköping...
Ljudia.com

Posted by cviper on Jan-20-2003 19:41:

165 SKR för ett 12-pack... urk.
tror att man kan hitta de billigare i närmaste fiskeriaffär

Posted by mindshooter on Jan-20-2003 21:36:

300:- för ett 10-pack på Teknikmagasinet...äckligt dyrt,.....ska köpa elektriska när jag får råd!

Posted by ExOn on Jan-20-2003 22:42:

quote:
Originally posted by robstar
Taget från Vitryss reply i den här tråden: KLICK

Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv...

AHAHAA! Min gamla tråd! Vitryss blev rejält pissed där..

Pages (2): « 1 [2]