TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- neongrejor på fest
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Vizay jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil ...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något |
| Originally posted by Vizay jag tycker inte man ska förbjuda en sorts kläder osv...folk ska ha rätten att klä sig hur dom vill personligen gillar jag inte neon så mycket själv...det ser ok ut med små inslag av det (typ nått snorgrönt märke nånstans kanske) osv...själv föredrar jag dock clubwear när jag e ute å dansar men det har mest å göra med att jag tycker det är en skön stil ...jag vill inte vara som alla andra helt enkelt, så med andra ord den dagen folk kommer endast i clubwear kommer jag dansa i frack eller något |

| Originally posted by AC. Jag tycker man inte man ska vara annorlunda för att vara annorlunda, då blir det i det närmaste fjantigt. Ska man vara annorlunda är det för att man är sig själv En fråga bara, din defenition på 'clubwear'? |

sköna kläder som man kan dansa i... That's what all is about!! Sen är det alltis kul att piffa till det lite här och där... Jag älskar glitter!
Men det jag ville säga är att det stör mig sånna som kommer i neonkläder och stavar och hela kitet men knappt dansar
men anser att dom är klubbers
Klubber: Älskar musiken och släpper in den ljupt in i själen och total njuter med kroppen.
| Originally posted by Gaby Klubber: Älskar musiken och släpper in den ljupt in i själen och total njuter med kroppen. |
| Originally posted by mindshooter dom vill inte ha dit folk i softa jeans och sköna tröjor med andra ord heller då eller? Låter som nån snobb-fest med dresscode? |
Ha ha fick tag i en liten rolig text nyss...
"Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik.”
*humor* 
http://www.dytech.com.au/pacman/pacman.htm
| Originally posted by SteveTranz4ever Ha ha fick tag i en liten rolig text nyss... "Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik.” *humor* ![]() http://www.dytech.com.au/pacman/pacman.htm |
| Originally posted by reveal heheh, säkert 10e gången man hört den, men den är klassisk |
hehe, den har nåra år på nacken 
rolig fortfarande iofs 
har inte rave kulturen en kusin dock? 
cyberkulturen syftar jag på 
| Originally posted by SteveTranz4ever Ha ha fick tag i en liten rolig text nyss... "Det är löjligt att påstå att tv-spel påverkar barn. Om tex Pac-Man påverkade barn födda på 80-talet skulle vi idag ha en massa ungdomar som springer runt i ett mörkt rum och äter piller medan de lyssnar på monoton och enformig musik.” *humor* ![]() http://www.dytech.com.au/pacman/pacman.htm |
Glowsticks från Ljudia... kolla länken
http://www.ljudia.com/cgi-bin/se/on...314%20&cart_id=
Själv vill jag gärna ha sånna små man stoppar i munnen... 
Hemsida för Ljudia som håller till i Linköping...
Ljudia.com
165 SKR för ett 12-pack... urk.
tror att man kan hitta de billigare i närmaste fiskeriaffär 
300:- för ett 10-pack på Teknikmagasinet...äckligt dyrt,.....ska köpa elektriska när jag får råd!
| Originally posted by robstar Taget från Vitryss reply i den här tråden: KLICK Napp har dem för att när man tar E så frigörs dopamin (förutom seratonin) som gör att man vill tugga med käkarna och gnissla med tänderna, då är det skönt att ha något att suga på, napp, en glass, en klubba osv... |