TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Buss till Trance NRJ i feb =P
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by Glorie P4z, signa upp dig fan om du ser detta!!!!!!! 14 platser har g�tt bara ikv�ll!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! gaaaaaaaaaaah |
tuuur
vilken sjuk tur att man reggade sig ig�r, nu �r alla platser slut!
(fast det ryktas om att det kommer bli en 75manna buss ist�llet...
GOOOOTTT!!
Japp! nu �r det en dubbeld�ckare med plats f�r 75 pers ist�llet f�r en vanlig buss � 50 
fan va alla verkar ha pengar i �verfl�d
bara att gratulera, roligt f�r er som kommer dit! �nskar att jag kunde h�nga med
| Originally posted by P4z! Japp! nu �r det en dubbeld�ckare med plats f�r 75 pers ist�llet f�r en vanlig buss � 50 |
| Originally posted by reveal fan va alla verkar ha pengar i �verfl�d bara att gratulera, roligt f�r er som kommer dit! |
Har inte sagt att den �r d�lig p� n�got vis
| Originally posted by SWE_TRANCE Kommer dom iv�g p� denna resan s� kommer det f�rmodligen att g� fler bussar! Och jag v�ntar g�rna ett tag tills Lineupen blir lite attraktivare... Har inte sagt att den �r d�lig p� n�got vis |
| Originally posted by P4z! Har de inte fixat klart lineupen �n? |
ahhhhhh craaaapppp
min resa e iaf inst�lld......i�r igen...kan bara inte fatta va som g�r s� snett varje g�ng d e TE...nu har lumpen sabbat allt 2 ggr i rad...hatar arm�n..
buss l�t ju annars som ett r�tt bra alternativ..
f�r se till h�stens TE...annars finns d ju mkt kul � �ka p� i sommar...wuhaa

men halla! vart bokar ni bussen och sant da?
pa vilken sajt?
tjoho!
| Originally posted by Goldiluxe men halla! vart bokar ni bussen och sant da? pa vilken sajt? |
Re: tjoho!
| Originally posted by sipowitz Tjooo! Titta p� http://www.tranceclubber.com/tranceenergy.asp De har b�rjat sikta mot tv� stycken 50 manna bussar ist�llet hehe helt galet allts� :-) |
tre dagar kvar till det b�r iv�g..
rolig att man inte har n�n biljett �n.. men ja hoppas att det l�ser sig...

| Originally posted by Glorie tre dagar kvar till det b�r iv�g.. rolig att man inte har n�n biljett �n.. men ja hoppas att det l�ser sig... |
| Originally posted by SteveTranz4ever F�resten... va fan ska man ha f�r kl�der � dansa i ? Ja e egentligen r�tt less p� mina kl�der, kanske man k�per n�t p� dan d�r nere i Amsterdam eller Utrecht... Sen blire mys pys brallor i bussen |

s� j�vla soft med v�rsta bussen hela v�gen ner...synd att man inte kan h�nga med....n�sta g�ng �r jag p� 
Inte m�nga dagar kvar nu....hoppas ni f�r en fet resa...f�rv�ntar mig v�rsta party reporten from each one of you sen 
blir la f�rhoppningsviss min tur ocks� n�n g�ng.. i framtiden. 
dbl, det klart!!!
du h�nger me p� n�sta resa!!!
Ja b�rjar bli riktigt excited
kommer bli r�j av h�g kaliber 
| Originally posted by Glorie dbl, det klart!!! du h�nger me p� n�sta resa!!!Ja b�rjar bli riktigt excited kommer bli r�j av h�g kaliber |
dbl, en helg kan man alltid avvara
� det e ju just en helg denna resa tar 
jo, det kan man v�ll alltid g�ra glorie 
om ett �r h�nger jag ocks� p� (om jag inte har en sjuk flax s� jag kan �ka redan p� n�sta men de e inte troligt)....ser ut som ni kommer f� det sjuj�vla roligt iaf 
dansa lite �t mig ocks� 
l�ter skitskoj det h�r me bussresan - man f�r ta o haka n�sta g�ng :P ha s� j�kla kul!
tack zamson...
ja e laddad som fan nu.. h�ller p� att prova � v�lja kl�der 
Hoppas ni f�r d ql o att Cosmic gate spelar ett bra set