TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Troopa Of Tomorrow [MAYDAY 30-04-2003]
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »

Posted by SnuggLe on Jan-29-2003 17:08:

quote:
Originally posted by jploveparade
Mayday Lijn-op

LINE UP 2003:

Dat wordt dus Westbam, Tomcraft, Paultje, Members of Mayday, Chris Liebing, Lexy & K.Paul, Blank & Jones in ieder geval

Denk heel hard dat het voor mij bijna hetzelfde gaat worden.... Westbam/Lexy & K Paul, dat was geweldig wat ik van hun gehoord heb van vorig jaar Mayday & Mysteryland.

Paultje heb ik nog nooit live gezien en dat wil ik zeker.

Members of Mayday spreekt voor zichzelf....

Chris Liebing wil ik ook nog een keer live zien, lekker aan het springnichten op Techno

Blank&Jones en Tomcraft moet ik nog even zien.

BasD, mijn GF en ik gaan volgende week een keer kaarten kopen denk ik. Weet alleen nie hoesnel het uitverkocht is. Maar er zijn dus nog 2 plaatsten vrij in de auto.

Greetz,
SnuggLe

Posted by mr.marcello on Feb-15-2003 18:59:

En NU NRG komt ook.....

Posted by mr.marcello on Feb-16-2003 20:16:

De line-up van Mayday 2003.....

DJ�s :
*WestBam ( Berlin) *Paul van Dyk ( Berlin) *Takkyu Ishino (Tokyo) *Chris Liebing (Frankfurt) *Bad Boy Bill (Chicago) *Jack de Marseille (Marsaille) *Ellen Allien (Berlin) *Blank & Jones (Cologne) *Dero (Buenos Aires) *Moguai (R�hausen) *Tobias Thomas (Cologne) *Tomcraft (Munich) *Koze (Hamburg) *Gayle San (Singapore) *Ghost (Antwerp) *Taucher (Bischofsheim) *Tillmann Uhrmacher (Frankfurt) *Chrysler (Mexico City) *Mark Spoon (Frankfurt) *Michael Mayer (Cologne) *Miss Yetti (Berlin) *Superpitcher (Cologne) * Housemeister (Berlin) *Sebbo (W�rzburg)*Kiki (Berlin) *Marc Tharam (Stuttgart) *Lodown (Berlin)

LIVE :
Members of Mayday (Universe) *2Raumwohnung (Berlin) *Lexy & K.Paul ( Berlin) *TokTok vs. Soffy O. (Berlin) *Secret Cinema (Rotterdam) *Nu NRG (Rome) *M�rtini Br�s (Berlin) *The Modernist (Cologne) *Vanuard (Hannover) *Chemical Reaction Food (Berlin) *Paul Kalkbrenner (Berlin) *Reinhard Voigt (Cologne) *Autotune (Berlin)

(bron: www.sector2000.de)

Posted by Miss Proximus on Feb-24-2003 13:53:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Nog ��n plekje vrij, op t dak ofzo? Aan de andere kant....ik moet ook gewoon maar een auto fixen vanuit Leeuwarden, genoeg gekken te vinden

NIET DUS

Wie gaan er nou eigenlijk allemaal? En...belangrijker...wie heeft er dus nog een plek vrij in de auto?

Wees niet bang dat ik de hele nacht op je/jullie nek zit, want ik heb al met een paar niet NL TAs afgesproken zeg maar

Pretty Pretty PUHLEASSSSSSSSSSE

Stomme Leeuwarders :s

Posted by jp on Feb-24-2003 16:35:

Wat zijn ze weer moooooooi!

Posted by T.H.C. on Feb-24-2003 20:21:

quote:

Wie gaan er nou eigenlijk allemaal? En...belangrijker...wie heeft er dus nog een plek vrij in de auto?

Ik ga wel, kan je nog geen plek in auto aanbieden. ik moet mischien ook wel met de trein.

Posted by Miss Proximus on Feb-25-2003 11:26:

quote:
Originally posted by T.H.C.
Ik ga wel, kan je nog geen plek in auto aanbieden. ik moet mischien ook wel met de trein.

kunnen we iig optreinen

JP: grrrrrrrrrrr

Posted by mr.marcello on Mar-03-2003 19:08:

quote:

Wat zijn ze weer moooooooi!

Deze zijn veeeeeeel mooier!!

Posted by jp on Mar-03-2003 19:11:

Nummer 004002?

Nummer 003003

Posted by mr.marcello on Mar-03-2003 19:14:

quote:
NIET DUS

Wees niet bang dat ik de hele nacht op je/jullie nek zit, want ik heb al met een paar niet NL TAs afgesproken zeg maar

Pretty Pretty PUHLEASSSSSSSSSSE

Stomme Leeuwarders :s

Sorry van de late reactie Miss P!!
Maarre, wij hebben de auto echt al vol en ik kan je dus echt niet helpen!

Leiderr....

Posted by mr.marcello on Mar-03-2003 19:16:

quote:
Nummer 004002?

Nummer 003003

Zelfs nog hoger! 004461.....

Posted by Miss Proximus on Mar-04-2003 13:45:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Sorry van de late reactie Miss P!!
Maarre, wij hebben de auto echt al vol en ik kan je dus echt niet helpen!

Leiderr....

Geeft niet, ik kom misschien toch Ik heb Jochem z'n nr geloof ik nog, ik laat t wel ff weten

Posted by SnuggLe on Mar-04-2003 14:01:

Ik ga zaterdag ff kaarten halen i think. Nexus wordt het deze keer niet, dat trek ik dan ook niet en mijn geld ook niet. Mayday is weer een keer wat anders. Ik ben benieuwd

Miss P. , ik bel/sms dan nog wel ff. Plaats in de auto is er dus wel.
Denk alleen nie dat met 5 man in de auto lekker is, anders had je ook nog meegekund T.H.C. Maar ik zal kijken wat ik kan doen

Posted by eXos on Mar-04-2003 14:33:

quote:

Ik ga niet!

Heb geen zin in dat pokke gereis....

Posted by Miss Proximus on Mar-04-2003 14:52:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Denk alleen nie dat met 5 man in de auto lekker is, anders had je ook nog meegekund T.H.C. Maar ik zal kijken wat ik kan doen

Misschien kan THC anders bij JP in de auto

Ik hou m'n vingers gekruisd WEEEEEEEEEEEEEEEEEEEE zou ik eindelijk naar Mayday gaan

Posted by jp on Mar-04-2003 15:39:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Ik ga niet!

Amsterdam - Dortmund 320km

Twee uurtjes rijden maar

Posted by basd on Mar-04-2003 16:09:

quote:

Twee uurtjes rijden maar

En voor Petrus is het zelfs nog veel minder ver weg..

Maar goed, dan niet, andere keer beter maar weer

Posted by T.H.C. on Mar-04-2003 16:50:

quote:
Originally posted by SnuggLe

Dont wurrie,ik heb waarschijnlijk al vervoer.

quote:
Ik ga niet!

Stel je niet aan man kneus, als ik naar de HMH ga zit ik nog langer in de trein.(2 uurtjes vanaf enschede) en ik heb dus misschien al een auto geregeld.
Kom op,ga mee! ik ga toch wel,ik wil weer een keertje wat nieuws doen.

Posted by jp on Mar-04-2003 17:07:

Allemaal Mayday Noobs

Posted by mr.marcello on Mar-04-2003 20:00:

quote:
Geeft niet, ik kom misschien toch Ik heb Jochem z'n nr geloof ik nog, ik laat t wel ff weten

Zou gezellig zijn als je komt!! Maarre, Jochem gaat niet hoor (maar je mag 'm natuurlijk altijd bellen ).

Posted by mr.marcello on Mar-04-2003 20:04:

quote:

Twee uurtjes rijden maar

Vanaf hier 140 km! Uurtje rijden dus maar!

Posted by Miss Proximus on Mar-05-2003 09:32:

quote:
Originally posted by mr.marcello
Zou gezellig zijn als je komt!! Maarre, Jochem gaat niet hoor (maar je mag 'm natuurlijk altijd bellen ).

Hebben jullie ruzie ofzo Ik zie m uberhaupt nooit meer online!! Wat is er met die gozer! Jammer dattie niet gaat want ik wou jullie wel weer es zien Groetjes dan maar

Posted by mr.marcello on Mar-05-2003 10:01:

quote:
Hebben jullie ruzie ofzo Ik zie m uberhaupt nooit meer online!! Wat is er met die gozer! Jammer dattie niet gaat want ik wou jullie wel weer es zien Groetjes dan maar

We hebben absoluut geen ruzie hoor! Hij viert Koninginnedag gewoon liever in Arnhem en vandaar dat hij niet meegaat....
Hij zat er geloof ik nog wel over te twijfelen om naar Qontact te gaan, maar ik weet niet of dat nog doorgaat!

Posted by eXos on Mar-05-2003 10:30:

quote:
Dont wurrie,ik heb waarschijnlijk al vervoer.

Stel je niet aan man kneus, als ik naar de HMH ga zit ik nog langer in de trein.(2 uurtjes vanaf enschede) en ik heb dus misschien al een auto geregeld.
Kom op,ga mee! ik ga toch wel,ik wil weer een keertje wat nieuws doen.

Als ik ga dan rij ikzelf wel.... Ik ga iig niet met de trein!

Posted by mr.marcello on Mar-05-2003 11:09:

quote:
Als ik ga dan rij ikzelf wel.... Ik ga iig niet met de trein!

Hehe, dat ken ik! Ik ga ook nergens meer naartoe met de trein (vind het verschrikkelijk)! Gewoon lekker zelf rijden en dan is er nix aan de hand!

Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »