TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Het forum is dood ...
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Switch on Jan-19-2003 16:56:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Helemaal mee eens, RMF was echt alleen om te leechen, dat kan je niet vergelijken met dit. Toch zie ik wel steeds meer mensen van RMF hier verschijnen ja, en ook op het kanaal op IRC.

hmm not quite, tuurlijk waren de mp3's een lokkertje om mensen aan te trekken, maar het ging echt niet puur om het leechen, er werd wel degelijk goed en serieus gepost. omdat de mp3's weggingen, gingen de 0-posters weg, en sommige posters met 100 posts ofzo, van die types die je wel kent maar verder niet zo veel van weet. maar die waren juist degenen die een beetje de "spice" opvoerden, of het een beetje interessant maakten. toen die weg waren was het gewoon merkbaar dat iedereen minder interesse kreeg

Posted by SnuggLe on Jan-19-2003 17:43:

quote:
Originally posted by Optimus
Nee, omdat het niveau daalt, hij heeft niet gezegd dat het minder gezellig is, integendeel, maar het is gewoon zo dat er nooit threads met goede discussies zijn... alleen maar gekloot en gegein (mede door mijn toedoen maar ja). Misschien een erfenis van bijna een jaar geleden toen een member onterecht werd geband alleen omdat hij het niet eens was met de politieke standpunten van die de 2 toenmalige mods...

Het gaat dus niet om de gezelligheid het is gezellig zat, op feesten is er altijd wel een vast groepje TA's maar het gaat puur om het forum zelf.

Hmm..ben ik het niet helemaal mee eens, ik vind dat er steeds meer goede discussies zijn de laatste tijd, en ik probeer zelf het aantal omhoog te krijgen.

Maar oke, als dat zijn keuze is, respecteer ik die, hoe jammer ik het ook vind.

Posted by Eye-Riz on Jan-19-2003 18:31:

hey, er is weer eens een thread over 'het forum is dood'. Zelfs een kat heeft niet zoveel levens volgens mij
Ik denk dat ik een onderzoek ga starten over 'zorgt een winterdepressie voor reflectie op cyberspace?'

Posted by Switch on Jan-19-2003 18:33:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
hey, er is weer eens een thread over 'het forum is dood'. Zelfs een kat heeft niet zoveel levens volgens mij
Ik denk dat ik een onderzoek ga starten over 'zorgt een winterdepressie voor reflectie op cyberspace?'

LOL well put!

Posted by Chicane on Jan-19-2003 18:44:

Winterdepressie? Nee joh, geeft alleen maar nieuwe stimulans: Wil je met me trouwen Iris?

Posted by New Wave on Jan-19-2003 18:52:

quote:
Had ik maybe nie zo moeten zeggen, en ik zeg ook helemaal nergens dat je echt helemaal geen zak doet ofzo, alleen zie ik niet superveel threads enzo van je. Excuses daarvoor. Maar het valt me wel op dat jij vaak 'kritiek' hebt of vind dat het minder leuk is. (en nee, ik zeg niet dat het zeiken is..... anders had ik er nie eens zoveel woorden aan vuilgemaakt) Iedereen of alles heeft wel eens zijn ups& downs.

Het was dit keer niet dat ik kritiek had, misschien dat ik in het verleden inderdaad veel kritiek heb geleverd maar daar ben ik mee geminderd omdat ik gemerkt heb dat het niets uithaald of niet belangrijk is voor andere.

Na de zinloze thread van Peter (no offence ) zat ik te bedenken waarom mensen wel 150 posts in een zeer domme thread(in een dag) kunnen schrijven maar niet in zinvolle discussie threads of in threads over algemene zaken in Nederland.

Daarvoor was het raak in de "stuiver" thread.
Dat was leuk toen Juno nog niets in de gate had maar als het op een gegeven moment over pepermuntjes gaat moest ik me toch afvragen waarom ik nog moest nadenken om iets te gaan verzinnen waardoor mensen wel serieuzer gaan worden.
Ik weet uit ervaring dat als er gegeint gaat worden dat dat overslaat naar zinvolle threads.

Voor mijn gevoel zakte het deze twee weken behoorlijk af en daarvoor wilde ik nu een signaal geven.
In de hoop dat andere mensen het daar met me eens zouden zijn.

Dan komen er mensen die beweren dat je niet zo moet zeiken (nou als ik zeik dan doe ik dat wel anders) of dat je het weer verziekt voor andere of dat je bijna geen inbreng hebt in het forum (je excuses zijn aanvaard (k) ) en sterker nog: "dat je misschien als oud memeber maar misschien beter weg kunt gaan". (hoe krijg je het trouwens uit je strot (toetsenbord) ?!?!?!)

quote:

Kom op zeg! We hebben Addiction, we hebben gezellige feesten zoals Nexus, veel mensen hebben contact buiten het forum om.... kortom: ik vind het eigenlijk gezelliger dan ooit.
De mensen hier op het forum moeten gewoon hun eigen verantwoordelijkheid nemen en een keer niet met 2 woorden replyen, maar gewoon goed posten, of hoe je dat ook zegt.

Wat betreft de feesten, helemaal top, gezellig en echt super!
Maar wat Tin al aangaf: Het gaat me niet zozeer om de feesten en dat soort dingen want dat is gewoon hardstikke cool.
Het ging mij nu om het forum zelf.

Een paar maanden geleden hebben we er met zijn alle over gesproken en uit geconcludeerd dat het een veel meer serieuzer/opener/informatiever en volwassener forum moet worden.
Als je in 1 keer zo'n terugslag ziet (vind ik persoonlijk, andere zien dat anders) dan wil ik daar een signaal aan geven.
Als dat niet mag dan houd het voor mij al snel op want het enige wat ik wil is een vol en gezellig forum.
En ik neem aan dat iedereen dat wilt.

Ik wil ook niet zeggen dat geinen niet mag, juistwel.
Maar voor mijn gevoel was het forum een beetje aan het aftakelen.
Kwa persoonlijk contact met de mensen van het forum heb ik geen negatieve dingen of opmerkingen.

Maargoed, ik wilde geen rel schoppen of mensen verwijten toeschoppen maar een signaal afgeven.
Dood eenvoudig en zonder gezeik, geflame of verwijten gooien.
En dan zie je dat je er niet met mensen normaal over kan praten.

Posted by SnuggLe on Jan-19-2003 22:28:

quote:
Originally posted by New Wave
Het was dit keer niet dat ik kritiek had, misschien dat ik in het verleden inderdaad veel kritiek heb geleverd maar daar ben ik mee geminderd omdat ik gemerkt heb dat het niets uithaald of niet belangrijk is voor andere.

Na de zinloze thread van Peter (no offence ) zat ik te bedenken waarom mensen wel 150 posts in een zeer domme thread(in een dag) kunnen schrijven maar niet in zinvolle discussie threads of in threads over algemene zaken in Nederland.

Daarvoor was het raak in de "stuiver" thread.
Dat was leuk toen Juno nog niets in de gate had maar als het op een gegeven moment over pepermuntjes gaat moest ik me toch afvragen waarom ik nog moest nadenken om iets te gaan verzinnen waardoor mensen wel serieuzer gaan worden.
Ik weet uit ervaring dat als er gegeint gaat worden dat dat overslaat naar zinvolle threads.

Voor mijn gevoel zakte het deze twee weken behoorlijk af en daarvoor wilde ik nu een signaal geven.
In de hoop dat andere mensen het daar met me eens zouden zijn.

Dan komen er mensen die beweren dat je niet zo moet zeiken (nou als ik zeik dan doe ik dat wel anders) of dat je het weer verziekt voor andere of dat je bijna geen inbreng hebt in het forum (je excuses zijn aanvaard (k) ) en sterker nog: "dat je misschien als oud memeber maar misschien beter weg kunt gaan". (hoe krijg je het trouwens uit je strot (toetsenbord) ?!?!?!)

Goede post....helemaal mee eens. Zoals je het nu brengt ben ik het dus wel met je eens, die eerdere post van je was 'anders'.
Je hebt wel gelijk dat het stom is dat mensen heel snel 150 zinloze posts kunnen maken, maar niet serieus kunnen zijn. Het valt mij ook op dat zinvolle threads af en toe vernaait worden, of dat er veel mensen op het forum aanwezig zijn maar niet veel mensen posten.

Dat van "Dat je misschien als oud member maar misschien weg kunt gaan" vind ik echt bullshit. Weet niet wie het gezegd heeft, maar ik vind het belachelijk. Heb een idee wie het gezegd heeft, maar weet het niet zeker. Tegen diegene zou ik willen zeggen: Rot zelf een ontzettend ***** eind op naar een ander forum!

quote:
Wat betreft de feesten, helemaal top, gezellig en echt super!
Maar wat Tin al aangaf: Het gaat me niet zozeer om de feesten en dat soort dingen want dat is gewoon hardstikke cool.
Het ging mij nu om het forum zelf.

Een paar maanden geleden hebben we er met zijn alle over gesproken en uit geconcludeerd dat het een veel meer serieuzer/opener/informatiever en volwassener forum moet worden.
Als je in 1 keer zo'n terugslag ziet (vind ik persoonlijk, andere zien dat anders) dan wil ik daar een signaal aan geven.
Als dat niet mag dan houd het voor mij al snel op want het enige wat ik wil is een vol en gezellig forum.
En ik neem aan dat iedereen dat wilt.

Ik wil ook niet zeggen dat geinen niet mag, juistwel.
Maar voor mijn gevoel was het forum een beetje aan het aftakelen.
Kwa persoonlijk contact met de mensen van het forum heb ik geen negatieve dingen of opmerkingen.

Maargoed, ik wilde geen rel schoppen of mensen verwijten toeschoppen maar een signaal afgeven.
Dood eenvoudig en zonder gezeik, geflame of verwijten gooien.
En dan zie je dat je er niet met mensen normaal over kan praten.

Mee eens... niets aan toe te voegen. Misschien is dit soort discussie wel goed, maar oke, wat Iris wel zegt, het moet niet te vaak.

En New_wave, naai je aub niet op om een paar rotte appels hier.

Posted by Switch on Jan-19-2003 22:55:

quote:
Dat van "Dat je misschien als oud member maar misschien weg kunt gaan" vind ik echt bullshit. Weet niet wie het gezegd heeft, maar ik vind het belachelijk. Heb een idee wie het gezegd heeft, maar weet het niet zeker. Tegen diegene zou ik willen zeggen: Rot zelf een ontzettend ***** eind op naar een ander forum!

daar heb ik maar 1 ding op te zeggen, lees het eens goed, ik bedoel het niet kwaadschiks

Posted by Switch on Jan-19-2003 22:59:

quote:
Originally posted by Switch
tuurlijk is het zo dat mensen die hier 2 jaar member zijn, het allemaal wel hebben gezien. dan wordt het misschien gewoon tijd om weg te gaan, maar doe dat dan in je uppie, en sleur anderen niet met je mee, want die mensen volgen je, en even later op een andere forum krijg je hetzelfde gezeur. je kent de mensen dan, je weet alles al over ze, en dan is het weer saai.

ik heb het dus over de mensen die het allemaal al hebben gezien, die beginnen dan te zeuren dat het allemaal minder is geworden, anderen lezen het, denken ook zo van "tja als je zo begint is er ook niks aan nee", en nemen iedereen mee in de neerwaartse spiraal waar chicane het over had

Posted by ahp2002 on Jan-19-2003 23:27:

ik kijk hier wel eens regelmatig, en de kwaliteit van het forum slingert heen en weer van triest naar interessant.

ik ben een aantal keer geflamed, zonder goede reden, dus toen is mijn animo om hier te posten behoorlijk gedaald.

maar tis raar om een oproep te plaatsen om meer te discussieren. Discussies moeten natuurlijk ontstaan en een forum moet uit zichzelf actief zijn toch. Maar op een gegeven moment waren er gewoon zoveel "geile zusjes" threads hiero en dat soort zooi, dat staat toch niet echt uitnodigend als je hier af en toe langssurft.

voordat ik weer geflamed word: ik lees ook vaak leuke dingen hier hoor

Posted by eXos on Jan-20-2003 00:15:

quote:

wij willen namen?!?!?!

Posted by eieregooie on Jan-20-2003 15:48:

quote:
Originally posted by ahp2002
maar tis raar om een oproep te plaatsen om meer te discussieren. Discussies moeten natuurlijk ontstaan en een forum moet uit zichzelf actief zijn toch.

Dat ben ik met je eens... Als ik een forum aan 't lezen ben dan post ik gewoon wat me te binnen schiet... en dat varieert van grote lappen goed onderbouwde argumenten tot flauwe grapjes... Sja... gaat vanzelf, gewoon wat er in me opkomt...

Posted by SnuggLe on Jan-20-2003 15:52:

Nou mensen,
Reageer dan eerst eens op de interviews!!

Dat moest ik ff kwijt.

Honderden mensen die browsen door het forum, geen enkele dooie zak reageert. Net of het niet veel tijd kost ofzo

Grrrrrrrrrr

Posted by Dj Lex on Jan-20-2003 16:00:

quote:
Honderden mensen die browsen door het forum, geen enkele dooie zak reageert. Net of het niet veel tijd kost ofzo

Grrrrrrrrrr

Nou en! Je verveelt je toch de hele dag!

Posted by Djeebie on Jan-20-2003 16:45:

quote:
Nou mensen,
Reageer dan eerst eens op de interviews!!

Dat moest ik ff kwijt.

Grrrrrrrrrr

Ik had al gereageerd in de Music Discussion, omdat ik niet zo heel vaak in het Holland Forum kom. Dus alsnog mijn reactie

quote:
Indeed great work! Had fun reading it Maybe it's an idea to make a seperate Interview Forum and have all the interviews listed there. That way it's a lot easier to find the interviews instead of using the search button over and over for finding these interviews. I'm really looking forward to the other interviews aswell! Marco V, Luna, DJ RV, Precision, DJ Quintin, San, C-jay, Benny Rodriguez, Cross, Kid Vicious, DJ Mark Stable, Johan Gielen are on the list to be interviewed

Posted by Eye-Riz on Jan-20-2003 17:32:

quote:
Originally posted by ahp2002
ik ben een aantal keer geflamed, zonder goede reden

nou, dat ben ik helemaal niet gewend van TA

Posted by SnuggLe on Jan-20-2003 19:29:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
nou, dat ben ik helemaal niet gewend van TA

Haha, steek onder de gordel voor iedereen

Posted by jp on Dec-02-2005 00:22:

quote:
Het forum is dood

History repeats itself

Posted by MikeVee on Dec-02-2005 00:23:

Anders wel veel posts vandaag en gisteren voor een dood forum.

Posted by jp on Dec-02-2005 00:27:

We hebben weer wat energie door het eten van wenteleefjes

Posted by Jasperovitsj on Dec-02-2005 00:32:

quote:
Originally posted by MikeVee
Anders wel veel posts vandaag en gisteren voor een dood forum.

Ze werden wel bijna uitsluitend gemaakt door 2 users

Posted by New Wave on Dec-02-2005 00:33:

quote:
Originally posted by Jasperovitsj
Ze werden wel bijna uitsluitend gemaakt door 2 users

daar is deze thread ook voor, boerelul.

Posted by jp on Dec-02-2005 00:34:

Wel erg veel Zuiderlingen hier vandaag

Posted by New Wave on Dec-02-2005 00:57:

quote:
Originally posted by jp
Wel erg veel Zuiderlingen hier vandaag

Ja, zitten meer beta's op NLTA dan nederlanders.

Posted by MikeVee on Dec-02-2005 00:59:

Ach, jullie posten op BeTA ook meer dan alle BeTA's samen

Pages (3): « 1 [2] 3 »