TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Dadicated Vocal Mix)
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Jesse on Jan-22-2003 13:01:

Idd een reconstructie..door Popop(??),hij heeft de vocals uit de Gatecrasher set gehaald, overige van andere radio rip (ik denk zelf uit set van Paul Oakenfold) en zelf enig knip en plakwerk verricht.
Iets duidelijker nu?

Posted by MennoB on Jan-22-2003 13:20:

Ik heb die van oakenfold ook, en ik denk dat hij de vocals van tiesto's gatecrasher en de rest van oakenfold. Toch knap gedaan.

ps. bij de vocals hoor je publiek op de achtergrond ..

Posted by Teal'k on Jan-22-2003 17:06:

Yep, stukken.. Thanks
Toch best okay in elkaar gezet, je hoort toch nog wel dat het niet orig rip is van vinyl ofzo.. maar dannog.. lang niet slecht!!

Posted by eieregooie on Jan-23-2003 01:39:

Is de geluidskwaliteit een beetje goed van dat mp3tje?

Posted by Acidophilus on Jan-23-2003 07:59:

quote:
Originally posted by eieregooie
Is de geluidskwaliteit een beetje goed van dat mp3tje?

Klinkt goed! Het is 160 kbps, maar is goed te beluisteren! (audiofielen onder ons hebben vast een andere mening...)

Posted by Asperge on Jan-23-2003 13:56:

Ik vind het ook een zeer te pruimen reconstruction! netjes gedaan hoor! iig beter dan zon liveset rip

Posted by Joost008 on Jan-23-2003 16:10:

Thanks zeker een lekkere reconstruction

Posted by NightR4ver on Jan-23-2003 16:53:

Knappe reconstructie! Enkel de vocals vallen wat tegen. Ik ken nu wel niets van sound en muziek editing enzo, maar zou het niet mogelijk om de vocals uit de originele madonna plaat te filteren, door wat filters halen zodat ze exact hetzelfde klinken als op Tiesto's remix en dan die gatecrasher vocals vervangen Te ver gezocht misschien

Posted by Joost008 on Jan-23-2003 17:59:

quote:
Originally posted by NightR4ver
Knappe reconstructie! Enkel de vocals vallen wat tegen. Ik ken nu wel niets van sound en muziek editing enzo, maar zou het niet mogelijk om de vocals uit de originele madonna plaat te filteren, door wat filters halen zodat ze exact hetzelfde klinken als op Tiesto's remix en dan die gatecrasher vocals vervangen Te ver gezocht misschien

Doe je best zou ik zegge kijken oft wat wordt

Posted by MennoB on Jan-23-2003 19:25:

quote:

Ja succes, en we horen het nog wel he

Posted by NightR4ver on Jan-23-2003 20:31:

Ja, ik ken nu niet zo veel van dat soort zaken, zal ik het anders zelf proberen in te zingen?

Posted by MennoB on Jan-24-2003 11:32:

quote:
Ja, ik ken nu niet zo veel van dat soort zaken, zal ik het anders zelf proberen in te zingen?

Ku je doen, maar met een beetje knippen en plakken lukt het ook wel hoor.

Posted by Teknikol on Jan-24-2003 13:10:

Thumbs up

woei bedankt, klinkt stukken bter ditte!

Pages (2): « 1 [2]