TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Madonna - Die Another Day (DJ Tiesto Dadicated Vocal Mix)
Pages (2): « 1 [2]
Idd een reconstructie..door Popop(??),hij heeft de vocals uit de Gatecrasher set gehaald, overige van andere radio rip (ik denk zelf uit set van Paul Oakenfold) en zelf enig knip en plakwerk verricht.
Iets duidelijker nu?
Ik heb die van oakenfold ook, en ik denk dat hij de vocals van tiesto's gatecrasher en de rest van oakenfold. Toch knap gedaan.
ps. bij de vocals hoor je publiek op de achtergrond
..
Yep, stukken.. Thanks
Toch best okay in elkaar gezet, je hoort toch nog wel dat het niet orig rip is van vinyl ofzo.. maar dannog.. lang niet slecht!!
Is de geluidskwaliteit een beetje goed van dat mp3tje?
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Is de geluidskwaliteit een beetje goed van dat mp3tje? |
Ik vind het ook een zeer te pruimen reconstruction! netjes gedaan hoor! iig beter dan zon liveset rip
Thanks zeker een lekkere reconstruction
Knappe reconstructie! Enkel de vocals vallen wat tegen. Ik ken nu wel niets van sound en muziek editing enzo, maar zou het niet mogelijk om de vocals uit de originele madonna plaat te filteren, door wat filters halen zodat ze exact hetzelfde klinken als op Tiesto's remix en dan die gatecrasher vocals vervangen
Te ver gezocht misschien 
| Originally posted by NightR4ver Knappe reconstructie! Enkel de vocals vallen wat tegen. Ik ken nu wel niets van sound en muziek editing enzo, maar zou het niet mogelijk om de vocals uit de originele madonna plaat te filteren, door wat filters halen zodat ze exact hetzelfde klinken als op Tiesto's remix en dan die gatecrasher vocals vervangen Te ver gezocht misschien |
| Originally posted by NightR4ver Knappe reconstructie! Enkel de vocals vallen wat tegen. Ik ken nu wel niets van sound en muziek editing enzo, maar zou het niet mogelijk om de vocals uit de originele madonna plaat te filteren, door wat filters halen zodat ze exact hetzelfde klinken als op Tiesto's remix en dan die gatecrasher vocals vervangen Te ver gezocht misschien |
Ja, ik ken nu niet zo veel van dat soort zaken, zal ik het anders zelf proberen in te zingen?
| Originally posted by NightR4ver Ja, ik ken nu niet zo veel van dat soort zaken, zal ik het anders zelf proberen in te zingen? |
woei bedankt, klinkt stukken bter ditte!