TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Girl talk...
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Vizay on Jan-24-2003 07:46:

fyfan dioxys du satte pricken �ver i:et d�r.....allt det d�r st�mmer ju f�r fan

Posted by reveal on Jan-24-2003 08:00:

quote:
Originally posted by Vizay
fyfan dioxys du satte pricken �ver i:et d�r.....allt det d�r st�mmer ju f�r fan

jepp... tragiskt

Posted by Glorie on Jan-24-2003 10:09:

Confused

Aendycandy, good written...ja f�rst�r.. men

quote:
Originally posted by Aendy
D�rf�r att merparten av alla tjejer �r, oavsett vad de p�st�r, orov�ckande ytliga.

tycker du inte att killar kan vara ytliga me? allts� det du sa �r ju g�llande f�r b�de girls & boys...jag har lyckligtvis tr�ffat p� b�de s�na som e ytliga och sen s�na som inte �r det heller...

� de finns bra m�nga ytliga killar me kan ja s�ga....

Dioxys, de d�r lagarna m�ste vara skrivna av en person som nyss blivit br�nd....f�rst�r ni inte att det kan vara ni som tjejerna vill ha. det d�r blir man ju n�stan deppig av att l�sa

Lag 6 kan ja h�lla me om till 100%. Lag 8 kan ja t�nka mig st�mma, men ja ska inte uttala mig i fr�gan f�r ja e varken bi eller homo

Lag 11-14...De E HEEELT FEL, shit...fan va uppr�rd ja blir...det d�r st�mmer inte alls...! Om man har en underbar kv�ll t.ex. s� BEROR det givetvis p� ens s�llskap f�r att ta ett ex. ahhhhrgg

Lag 10 & 15 �r s� patetiska s� ja t�nker inte ens kommentera.

Posted by Rikard on Jan-24-2003 10:18:

Kan inte ritkigt s�ga att jag h�ller med dig glorie :/

Lag 10.. f�r mig st�mmer det helt! "you don't know what you've got until it's gone.." kan anv�ndas r�tt flitigt vad g�ller k�rlek...

sen sj�lvklart f�r man ju ta den h�r texten med lite ironi

Posted by Glorie on Jan-24-2003 10:34:

Love Poundin' Sensation

dio.....aaaa, fan...du..jag ska erk�nna att ja inte s�g sista fj�rde raden i lag 10... den st�mmer katastrofalt bra... haha (mots�gelsefullt....mm ja vet)

de var lite taskigt ihopchunkade....de olika lagarna...ja skyller p� det....mening nummer 4 st�mmer

japp

� visst...ja fattar ironin..men d vart s� j�la deppig st�mning tyckte ja

Posted by Glorie on Jan-24-2003 10:41:

Love Poundin' Sensation

dio.....aaaa, fan...du..jag ska erk�nna att ja inte s�g sista fj�rde raden i lag 10... den st�mmer katastrofalt bra... haha (mots�gelsefullt....mm ja vet)

de var lite taskigt ihopchunkade....de olika lagarna...ja skyller p� det....mening nummer 4 st�mmer

japp

� visst...ja fattar ironin..men d vart s� j�la deppig st�mning tyckte ja

Posted by Rikard on Jan-24-2003 10:43:

bra att du g�r den b�ttre d�

Posted by Aendy on Jan-24-2003 22:30:

quote:
Originally posted by Glorie
tycker du inte att killar kan vara ytliga me? allts� det du sa �r ju g�llande f�r b�de girls & boys...jag har lyckligtvis tr�ffat p� b�de s�na som e ytliga och sen s�na som inte �r det heller...

� de finns bra m�nga ytliga killar me kan ja s�ga....

Jag sa aldrig n�got om hur killar �r (f�rutom att de �r svin). Killar �r ytliga, fruktansv�rt ytliga. Skillnaden �r ofta av de inte hymmlar med det, kommer ih�g i en tidigare tr�d att n�gon skrev att de aldrig skulle kunna t�nka sig vara ihop med en tjej som, oavsett hur underbar hon i �vrigt var, betraktades som ful. �rligt s� hatar jag killar och sk�ms lite att beh�va vara assosierad med dem (jag ska f�rs�ka undvika att framst�lla mig sj�lv som en h�gre st�ende varelse, f�r det ska gudarna veta att jag inte �r) efter som jag ocks� g�r under den ben�mningen. Och fem dagar i fj�llen f�rb�ttrar inte direkt min syn p� det manliga sl�ktet. Dock, om nu de vackra flickorna vill ha sina stygga killar s� g�rna f�r mig, f�rhoppningsvis l�mnar det kvar en hel population av vettiga, jordn�ra och fantastiska tjejer till alla de sn�lla p�ojkar som f�rtj�nar dem.

Posted by Glorie on Jan-24-2003 23:14:

Arrow

quote:
Originally posted by Aendy
Jag sa aldrig n�got om hur killar �r

nej ja p�stod inte att du sagt n�t om killar heller, ja st�llde bara en fr�ga.

quote:

kommer ih�g i en tidigare tr�d att n�gon skrev att de aldrig skulle kunna t�nka sig vara ihop med en tjej som, oavsett hur underbar hon i �vrigt var, betraktades som ful.

jepp...ja minns det med...skr�mmande! Ingen m�nniska �r ful, d�remot finns det personer som ser b�ttre ut och sen ser vissa s�mre ut.

Posted by dbl on Jan-25-2003 00:14:

quote:
Originally posted by Glorie
jepp...ja minns det med...skr�mmande! Ingen m�nniska �r ful, d�remot finns det personer som ser b�ttre ut och sen ser vissa s�mre ut.

s� kan man ju ocks� se p� det

Posted by P4z! on Jan-25-2003 01:31:

Dioxys lista l�ter som n�gra av Murphys lagar..

Posted by Goldiluxe on Jan-26-2003 14:27:

jag forstar inte varfor alla oroar sig sa mkt om diverse.

plocka vad ni vill ha, nar bada kanner att man vill traffas igen da kan det bli en borjan pa nanting riktigt.

man kan ju faktiskt ha lite kul ocksa.

nar man val har hittat ratt ( sager inte att man behover leta, men man kan leka!), sa marker man det och da kommer det klaffa av sig sjalv.

vad som ar menat kommer att handa, varesig det betyder att man far leva hela livet ensam eller om man hittar nan och bada blir stortkara och sa sen gifter man man sig o hela faderittan!

ta for er av vad som finns, bryr er inte sa mycket om utseende ta vad som "kanns bra" eller vad som far dig att kanna dig bra.

det gor jag och det funkar kanon

Posted by Jre on Jan-26-2003 14:40:

Beauty Lies In The Eyes Of The Beholder ...

Posted by AC. on Jan-26-2003 23:01:

Tveksam om n�gon syftade p� mitt utalande s� st�r jag fast vid det, att jag inte skulle kunna vara tilsammans med n�gon jag inte finner attraktiv.
Detta lika lite som jag inte skulle kunna bli ihop med n�gon som jag inte kan tadel av ett intulektuelt utbyte med.

EDIT:
"s�ger inte att man beh�ver leta, men man kan leka!"

Detta s�ger en som inte gillar att bli lurade eller m�ta obesvarad k�rlek

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2003 23:33:

quote:
Originally posted by AC.
Tveksam om n�gon syftade p� mitt utalande s� st�r jag fast vid det, att jag inte skulle kunna vara tilsammans med n�gon jag inte finner attraktiv.
Detta lika lite som jag inte skulle kunna bli ihop med n�gon som jag inte kan tadel av ett intulektuelt utbyte med.

EDIT:
"s�ger inte att man beh�ver leta, men man kan leka!"

Detta s�ger en som inte gillar att bli lurade eller m�ta obesvarad k�rlek
H�ller med dig totalt....
Den som s�ger att det bara �r insidan som r�knas snackar skit. imo
Det m�ste finnas en innre likv�l yttre sk�nhet och n�t som g�r att man verkligen gillar den h�r personen...

Till man hittar den d�r du vet som man vill va med s� ser jag inget fel att h�ngla p� krogen om man vill det eller ha skyddat sex med n�gon om det k�nns r�tt just d�.

Det betyder inte att man �r ytlig och oseri�s...

Posted by Aendy on Jan-27-2003 01:02:

Helt �rligt har jag tr�ttnat p� allt vad relationer kvinna-man har att g�ra. Jag kommer aldrig att fatta det och jag har tr�ttnat p� att bli br�nd och utsatt f�r en massa sympatier. Har tappat all respekt f�r b�de det kvinnliga och manliga sl�ktet... dvs m�nskligheten. S� i forts�ttningen kommer jag enbart vara antr�ffbar vid datorn, vid innebandyplanen och p� dansgolvet och gud n�de den j�vlen som f�rs�ker skapa en relation med mig bara f�r att vara trevlig...

Posted by Rikard on Jan-27-2003 06:54:

Love

hihihi, mysigt att alla visar sin feminina sida h�r

Posted by SteveTranz4ever on Jan-27-2003 08:03:

quote:
Originally posted by Dioxys
hihihi, mysigt att alla visar sin feminina sida h�r
?

K�nsliga sida menar du kanske ?

Posted by Rikard on Feb-17-2003 00:16:

t�nkte p� typ girl talk okd�, k�nsliga sida

jag satt och v�ntade p� centralen h�r i sthlm f�rra i tisdags och satte mig och v�ntade p� t�get inne i sj�lva centralhallen.. och b�rjar d� och kolal p� m�nniskorna som rusar omkring en r�tt kul tycker jag!

s� f�r jag d� se en f�rj���vligt snygg brud i min �lder ungef�r f�r direkt upp i skallen �nd� "m�ste vara en riktig sthlms bimbo" (arroganta bimbos som tror dem lever, bokstavligt talat, bland stj�rnorna)

hon f�rsvinner sen och jag t�nker inte mer p� det efter det ser jag en massa turbojallas som g�r om kring i g�ng och jag bara f�rs�ker undvika �gonkontakt efter ett tag s� f�r jag se p� en kille och b�rjar tycka lite synd om honom direkt allts�.. vet inte vad som var felet med honom riktigt, men hans ansikte var lite konstigt, oproportionellt, halva ansiktet var lite missbildat tror jag. f�rsta som kommer upp i skallen �r ju "virgin for life" �ven han g�r iv�g och jag t�nker inte mer p� det

jag g�r och k�per en macka och s�tter mig p� b�nken igen! och blir helt chockad.. tappar mackan p� golvet och har minen gissa vilka som sitter och h�nglar upp varandra p� b�nken mitt framf�r �n?

det fick mig och t�nka p� den h�r tr�den allts� alla diskussioner om att det �r insidan som r�knas!! jag vart helt varm, och visst lite �cklad ocks�! men fan! det var lyckligt!

tack f�r mig, leverpastej!

edit: urs�kta stavfelen, f�r tr�tt f�r att skriva snyggt

Posted by dbl on Feb-17-2003 00:27:

hehehehe... trevlig liten ber�ttelse det d�r.. *snyft*

Posted by Vizay on Feb-17-2003 00:38:

ja de e vad jag har h�vdat hela tiden men ingen tror ju p� mig som vanligt

Pages (2): « 1 [2]