TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Belgen op hollandse fuiven
Pages (2): « 1 [2]
pfft school zwijg er mij van...
nog een maand aargh!

| quote: |
| Originally posted by dawn pfft school zwijg er mij van... nog een maand aargh! |
Damn kommen er hier van de slag drie Belgkes bij!
Over da van die Trancefeesten,zelf al zoudt ge een mega-event me Ti�sto,Corsten,AvB en Pvd houden zou er ni veel volk op afgaan,Corsten was een paar keer in de Zillion,en er was geen kat die ervoor reklam maakte,ma ik denk nu wel da als ge Mauro Picotto op de lijst zou zette van zo'n event da ge al h��l wa meer volk zult trekken
btw:kzen van the center of Belgium
en welke belgen gaan er allemaal naar house torhout?????? *steekt zijn hand op*
ik wil wel eens afspreken als er enkele gaan
sven vath komt naar zxion beach...
wie gaat er naar sensation, 7 juli?...
| Originally posted by dawn sven vath komt naar zxion beach... wie gaat er naar sensation, 7 juli?... |
| Originally posted by JdDark ik ging gaan, tot ik de lineup zag |
nou ja je moet ook niet voor de line up gaan zoals die dikke nerds van ID&T zeggen maar voor de sfeer...HAHAHA wat een lachwekkende uitspraak
| Originally posted by Akira nou ja je moet ook niet voor de line up gaan zoals die dikke nerds van ID&T zeggen maar voor de sfeer...HAHAHA wat een lachwekkende uitspraak |
Torhout weet ik nog niet ,axion beach ook niet
een van de 2 al zeker
ik ga deze zomer minstens 1 megaprty in holland doen
nu nog overeenkomen dewelke
:-)
iemand naar de loveparade, ging ik normaal gezien ook naartoe gaan, maar ze hebben afgehaakt
men vrienden gaan ook
maar zo in de zon een hele dag tussen een bende duitsers staan zag ik ni echt zitten ...
kan nog altijd zijn dat ik ga , maar nu ff niet
:-)
feesjes waar ik zeker aanwezig zal zijn : city parade, house torhout, love parade, GOA weekend.
Hopelijk komt er ook een feest bij onze nooderburen bij, maar ik denk het niet :-( aangezien het volk waar ik meestal mee wegga niet zo van die grote hollandse trance party's houden.
Verder zullen we elke week maar naar de plaatselijke clubs gaan 
Wanner was da weer House Torhout?
| Originally posted by cyberia Wanner was da weer House Torhout? |
30/6 - 1/7 denk ik ?