TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De PRE-Nexus Eet-meeting...
Pages (2): « 1 [2]
Treinen we op vanaf Zwolle Wouter? 
Mijn allereerste Nexus...was Bellie er nou maar
Konden we elkaar ontmaagden rofl 
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Treinen we op vanaf Zwolle Wouter? ![]() Mijn allereerste Nexus...was Bellie er nou maar Konden we elkaar ontmaagden rofl |
| quote: |
| Originally posted by !_PeTrUs_! Dan mag je mij wel ontmaagden heur |
geef alferox dan ook even een beurt! 
Of roep Optimus en zijn knuppel (welke knuppel mag ie zelf weten
)
| quote: |
| Originally posted by Eye-Riz geef alferox dan ook even een beurt! ![]() Of roep Optimus en zijn knuppel (welke knuppel mag ie zelf weten ) |


echt tof! Verder denk ik dat we zelf dit keer ook wat meer tijd hebben om te feesten, aangezien we van personeel voorzien zijn. Heerlijk!
Maareh..de lijst blijft hetzelfde???
Klopt het nou?
Geef allemaal ff door, dan reserveren we.
ik ben der
| quote: |
| Originally posted by TimeportE ik ben der |

Maareh......zijn we maar met zijn 7-en met eten ??
SnuggLe
BasD
Optimus
New_Wave
Theseus
Magrec
Timeport E
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Maareh......zijn we maar met zijn 7-en met eten ?? SnuggLe BasD Optimus New_Wave Theseus Magrec Timeport E |
Ah oke!
Timeport, dan moeten we nog ff een tijd afspreken in Deventer.
is er al gereserveerd? zo niet mag ik dan ook nog mee?
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Ah oke! Timeport, dan moeten we nog ff een tijd afspreken in Deventer. |
Tuurlijk kan je mee Franzelare!
Ik denk dat we het beste af kunnen spreken rond 19:30 op station Deventer. We komen met BasD, Optimus, New-Wave, Theseus en Franzelare met de trein uit Enschede. Magrec weet ik niet precies, en jij kan dan gewoon rond 19:30 op het station staan? Ik heb nog niets gereserveerd, maar daar moet ik nog even voor kijken.
Mocht iets leuks vinden zo nie lukken, dan zoeken we zelf wel wat in Deventer. Er zal vast wel wat leuks zijn.
Tijd maakt mij niks uit ben er binnen 45 minuten.
met de trein? en hoe komt de auto voor de terugweg dan in deventer als wij met de trein gaan 
Nou allemaal, veel plezier.
Ik denk dat ik wel nooit op Nexus zal belanden...
| quote: |
| Originally posted by Miss Proximus Nou allemaal, veel plezier. Ik denk dat ik wel nooit op Nexus zal belanden... |
hihihihhi 
maareh, missy, waarom kom je niet?! 
1) geen geld
2) maak 60 uur per week in de praktijk op school, ben nl Housekeeping Manager. ben nu al flink opgebrand. volgende week laatste week, inclusief beoordeling, dus dat wil ik ff halen 
ps. JA ik wil een keer afspreken 
Hallo!
Tin hier vanaf Bram's pc
Willen Timeporte en Alpha ff bellen naar een van ons, in principe houden we half 8 op Deve3ntraal Centraal Station aan
Dus bel ff!!
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Hallo! Tin hier vanaf Bram's pc ![]() Willen Timeporte en Alpha ff bellen naar een van ons, in principe houden we half 8 op Deve3ntraal Centraal Station aan Dus bel ff!! |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.