TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- De PRE-Nexus Eet-meeting...
Pages (2): « 1 [2]


Posted by Miss Proximus on Jan-29-2003 12:18:

Treinen we op vanaf Zwolle Wouter?

Mijn allereerste Nexus...was Bellie er nou maar Konden we elkaar ontmaagden rofl


Posted by eXos on Jan-29-2003 12:28:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Treinen we op vanaf Zwolle Wouter?

Mijn allereerste Nexus...was Bellie er nou maar Konden we elkaar ontmaagden rofl


Dan mag je mij wel ontmaagden heur


Posted by Miss Proximus on Jan-29-2003 12:38:

quote:
Originally posted by !_PeTrUs_!
Dan mag je mij wel ontmaagden heur


met alle genoegen


Posted by Eye-Riz on Jan-30-2003 22:47:

geef alferox dan ook even een beurt!
Of roep Optimus en zijn knuppel (welke knuppel mag ie zelf weten )


Posted by Miss Proximus on Jan-31-2003 11:17:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
geef alferox dan ook even een beurt!
Of roep Optimus en zijn knuppel (welke knuppel mag ie zelf weten )



haha...YESSS Ik mag ze allemaal

Maar niet tijdens t eten want dan heeft vast niemand meer honger

Ik twijfel alleen toch nu een beetje over t eten, want er komt een Zweedse TA naar Nederland voor TE, en ik wil m �bergraag even meeten, dus als ik eerst nog naar Utrecht moet, en kan pas 2 uur ofzo de zug pakken...afijn...ik laat t zeker weten
Kom iig op Nexus want TE kan t wel zonder mij stellen


Posted by Eye-Riz on Feb-01-2003 11:43:

echt tof! Verder denk ik dat we zelf dit keer ook wat meer tijd hebben om te feesten, aangezien we van personeel voorzien zijn. Heerlijk!


Posted by SnuggLe on Feb-01-2003 14:16:

Maareh..de lijst blijft hetzelfde???
Klopt het nou?
Geef allemaal ff door, dan reserveren we.


Posted by TimeportE on Feb-03-2003 10:43:

ik ben der


Posted by New Wave on Feb-03-2003 11:19:

quote:
Originally posted by TimeportE
ik ben der


Nu al?
Tis pas over 1,8 weken!



Maaruh, waar hebben we zin in? Pizza? Grieks? Frans? Turks? Snackbar?
Chinees? We kenne ook met zijn alle een grote chineze rijstafel bestellen. Lekker veel vreten wordt dat


Posted by SnuggLe on Feb-10-2003 19:37:

Maareh......zijn we maar met zijn 7-en met eten ??

SnuggLe
BasD
Optimus
New_Wave
Theseus
Magrec
Timeport E


Posted by New Wave on Feb-10-2003 21:25:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Maareh......zijn we maar met zijn 7-en met eten ??

SnuggLe
BasD
Optimus
New_Wave
Theseus
Magrec
Timeport E


Klopt helemaal!


Posted by SnuggLe on Feb-11-2003 07:52:

Ah oke!
Timeport, dan moeten we nog ff een tijd afspreken in Deventer.


Posted by franzelare on Feb-11-2003 08:31:

is er al gereserveerd? zo niet mag ik dan ook nog mee?


Posted by TimeportE on Feb-11-2003 09:10:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Ah oke!
Timeport, dan moeten we nog ff een tijd afspreken in Deventer.

uuh ben die dag in lochum das best dichtbij, dus zeg maar tijd?


Posted by SnuggLe on Feb-11-2003 09:34:

Tuurlijk kan je mee Franzelare!
Ik denk dat we het beste af kunnen spreken rond 19:30 op station Deventer. We komen met BasD, Optimus, New-Wave, Theseus en Franzelare met de trein uit Enschede. Magrec weet ik niet precies, en jij kan dan gewoon rond 19:30 op het station staan? Ik heb nog niets gereserveerd, maar daar moet ik nog even voor kijken.
Mocht iets leuks vinden zo nie lukken, dan zoeken we zelf wel wat in Deventer. Er zal vast wel wat leuks zijn.


Posted by magrec on Feb-11-2003 10:15:

Tijd maakt mij niks uit ben er binnen 45 minuten.


Posted by franzelare on Feb-12-2003 08:28:

met de trein? en hoe komt de auto voor de terugweg dan in deventer als wij met de trein gaan


Posted by Miss Proximus on Feb-12-2003 12:25:

Nou allemaal, veel plezier.

Ik denk dat ik wel nooit op Nexus zal belanden...


Posted by basd on Feb-12-2003 16:12:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
Nou allemaal, veel plezier.

Ik denk dat ik wel nooit op Nexus zal belanden...

Als je nu op de fiets stapt ben je er zaterdag ruim op tijd denk ik


Posted by Eye-Riz on Feb-13-2003 23:01:

hihihihhi

maareh, missy, waarom kom je niet?!


Posted by Miss Proximus on Feb-14-2003 12:43:

1) geen geld


2) maak 60 uur per week in de praktijk op school, ben nl Housekeeping Manager. ben nu al flink opgebrand. volgende week laatste week, inclusief beoordeling, dus dat wil ik ff halen


ps. JA ik wil een keer afspreken


Posted by SnuggLe on Feb-15-2003 09:46:

Hallo!

Tin hier vanaf Bram's pc

Willen Timeporte en Alpha ff bellen naar een van ons, in principe houden we half 8 op Deve3ntraal Centraal Station aan Dus bel ff!!


Posted by TimeportE on Feb-15-2003 11:37:

quote:
Originally posted by SnuggLe
Hallo!

Tin hier vanaf Bram's pc

Willen Timeporte en Alpha ff bellen naar een van ons, in principe houden we half 8 op Deve3ntraal Centraal Station aan Dus bel ff!!

uuh is goed, moet ik dan bellen als ik in de trein zit ofzo, pm maar je tel.. is wel zo handig als ik wil bellen..


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.