TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Gudrun har gjort bort sig igen
Pages (2): « 1 [2]

Posted by DJ Monzoon on Jan-26-2003 20:05:

The enemy has left the building...

Posted by NordLight on Jan-26-2003 20:07:

quote:
Originally posted by reveal
killen bara plojar

I know - so am i!

Greetz
NL

Posted by AC. on Jan-26-2003 22:53:

F�r den som inte vill se l�ngre �n till sj�vla uttalande och inte efterspelet s� har det faktiskt gjorts utresningar i partiets egna led.

Har inte haft intresse nog att s�tta mig in i Schymans aff�rer. En fr�ga jag st�ller mig �r; Har inte hon en revisor som sk�tt hennes dekeleration? I vilket fall som helst har jag sv�rt att k�nna n�got st�rre avsky mot hennes agerande d� jag s�kerligen hade hade handlat p� ett likande sett, men det faktum att hon inte f�respr�kar samma politik som mig s�tter henne i en helt annan situation.

Sveriges har nu i alla fall f�rlorat en personlighet i dess politiska v�rld.

Posted by NordLight on Jan-27-2003 10:35:

quote:
Originally posted by AC.
F�r den som inte vill se l�ngre �n till sj�vla uttalande och inte efterspelet s� har det faktiskt gjorts utresningar i partiets egna led.

Har inte haft intresse nog att s�tta mig in i Schymans aff�rer. En fr�ga jag st�ller mig �r; Har inte hon en revisor som sk�tt hennes dekeleration? I vilket fall som helst har jag sv�rt att k�nna n�got st�rre avsky mot hennes agerande d� jag s�kerligen hade hade handlat p� ett likande sett, men det faktum att hon inte f�respr�kar samma politik som mig s�tter henne i en helt annan situation.

Sveriges har nu i alla fall f�rlorat en personlighet i dess politiska v�rld.

Hon har s�kert haft en revisor, men det g�r �nd� ingen skillnad. Jag instruerar min revisor om hur olika poster bokf�rts. Schyman har hur uppenbart som helst beg�tt �verlagt skattebrott och det skulle f�rv�na mig otroligt mycket om hon kommer att frias i domstol.

Andra partier skulle till skillnad fr�n V direkt tagit avst�nd fr�n vederb�rande och p� s� sett kunnat beh�lla trov�rdigheten. I st�llet sitter en massa okunniga idioter i TV och skyller p� tidsbrist och press. Dessa personer (som aldrig n�gonsin skulle klara av att driva eget) har inte en dj�vla aning om vad de lagstiftar om och tycker uppenbarligen att en person �verhuvudtaget inte skall kunna h�llas ansvarig f�r n�gra som helst handlingar. Skyll allt p� stress, tuff uppv�xt och det uttjatade ordet "utbr�ndhet". Vilket dj�vla bullshit!

Greetz
NL

Posted by Glorie on Jan-28-2003 15:28:

Talking

HEHE

Min pappa e revisor...
det var n�t till ja skulle s�ga om Gurra (gudrun)

hmmmmz, jo det som e d v�rsta e att hon snacka skit om J-O Karlsson tex... n�r hans aff�rer avsl�jades....att det var...osmakligt, som hon sj�lv uttryckte sig..

� sen e hon v�rre sj�lv

skrattretande

Posted by dj_hysterix on Jan-28-2003 21:20:

quote:
Originally posted by Glorie
HEHE

Min pappa e revisor...
det var n�t till ja skulle s�ga om Gurra (gudrun)

hmmmmz, jo det som e d v�rsta e att hon snacka skit om J-O Karlsson tex... n�r hans aff�rer avsl�jades....att det var...osmakligt, som hon sj�lv uttryckte sig..

� sen e hon v�rre sj�lv

skrattretande

ah...vilken idiot !

Pages (2): « 1 [2]