TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Nya Poi videon...Eld trance och eld
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by dbl on Jan-26-2003 21:04:

quote:
Originally posted by SteveTranz4ever
En klunk gr�n lampolja

MUMS eller.. ehmm.. ja mena.. hmm... urk

Posted by Glorie on Jan-26-2003 22:09:

hej hej, ja tanka lilla versionen nu h�r hemma...eftersom brorsan bara har typ n� mb ledigt..

SNYYYYYYYYYYYYGG FILM!
De snyggaste scenerna...nu kollar ja inte hur Kenny ser ut, men bakgrunden s� att s�ga...e helt klart i rondellen (NUUU fattar ja, hahaha, e det i RYD eller? neeeee?? hmmmm, den e inte s� stor?) samt i den industrilokalen eller vad det e.COOLT
coolt me lite cityfeeling me � att d e natt..kanske �terkommer me mer kritik sen

fresten s� trodde ja l�ten hette ronski-rmx, men d kanske var fel? s� st�r d i min iaf. � inte ronki.... hejd���

Posted by DJ Monzoon on Jan-26-2003 22:15:

mkt l�ckert..

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 22:23:

quote:
Originally posted by cviper
J�kligt fett!

Sj�lv skulle jag nog bara br�nna av mig byxorna eller ngt, menmen... Hur l�nge har du tr�nat med det d�r?

Jag har k�rt sen i somras...har inte tr�nat p� s� j�vla l�nge bara....f�r kallt ute..l�rde mig det mesta dom 3 f�rsta m�naderna...�vade varje dag i R�lis med brorsan och en flaska vatten.

Aprop� tabbar, har faktiskt slutat att tabba mig... har inte h�nt p� ett bra tag..men det �r f�r att jag inte har gett mig in p� s� mycket mer �n det jag redan kan.... minns en g�ng n�r dom trassalde sig upp i ansiktet p� mig..har br�nt bort h�r p� huvudet flera g�nger haha....tur att man �r snaggad
En enda g�ng har jag tappat eld-poisen och det var inf�r s�kert 50 pers mitt i stan. Vi slog ihop oss med gatumusikanter och eldade ihop 800:- med m�ssa p� gatan...d� iaf..n�r jag skulle sl�cka dom ghenom att snurra tokfort...s� sl�ppte jag lite p� greppet precis n�r jag var klar, typ sista varvet. Oss� fl�g den iv�g men ingen s�g som tur var...tog ett tag att hitta

EDIT: Glorie du har r�tt...det st�r fel HELVETE! nu m�ste vi sl�ppa en version till

Posted by dbl on Jan-26-2003 22:34:

quote:
Originally posted by mindshooter
n�r jag skulle sl�cka dom ghenom att snurra tokfort...s� sl�ppte jag lite p� greppet precis n�r jag var klar, typ sista varvet. Oss� fl�g den iv�g men ingen s�g som tur var...tog ett tag att hitta

lol
fan att man inte kunde f�tt se det

Posted by Glorie on Jan-26-2003 22:38:

Cool

the donkey rollers strike again

hehe....aaaa lite pinsamt att d st�r ronki n�r ni skulle skicka till dem som gjort l�ten elle?

Posted by mindshooter on Jan-26-2003 22:44:

quote:
Originally posted by Glorie
the donkey rollers strike again

hehe....aaaa lite pinsamt att d st�r ronki n�r ni skulle skicka till dem som gjort l�ten elle?

haha precis..vi �ndrar det

Posted by P4z! on Jan-26-2003 23:01:

om ni har tur s� kanske Sonorous gillar den s� mkt att de tar med n�gra klipp ifr�n den till sin musikvideo? om den inte redan finns dvs.

Posted by SteveTranz4ever on Jan-26-2003 23:26:

Hmmm shit happens som jag brukar s�ga... men felstavning ser jag inte som pinsamt... *rycker p� axlarna* Det �r inte credden som vi sp�nner musklerna f�r... det �r promotion f�r mindshooters exellenta poi.
Stog �ven ronki i id3 p� mp3an *knas*

Stavningen �r r�ttad nu iaf...

Posted by Vizay on Jan-26-2003 23:52:

haha jobbigt med felstavningen d�r men ni e inte dom enda....skulle ladda hem l�ten fr�n hubben s� va h�lften av alla exemplar felstavade s�

jag skulle fan ocks� va intresserad av att filma, kan f�rs�ka f� loss syrrans DV kamera om jag har tur...vore grymt om man kan ta fr�n flera vinklar � grejer (precis som n�n n�mde innan, tror de va dio)

har filmat en del innan o s� s� jag e v�l r�tt van vid kameraf�rning ocks�

Posted by mindshooter on Jan-27-2003 00:14:

Allt �r m�jligt just nu ska iaf denna sm�ltas och jag ska v�l s�tta ig�ng och fundera l�nge p� hur n�sta ska se ut.... N�sta projekt blir v�l f�rmodligen �nnu st�rre..och kanske med 2-3 kameror d� Kan s�kert f� ihop det till n�gor riktigt fett....

Kommer v�l vara ett framtidsprojekt iaf

Kul att ni diggar! Blir j�tteglad

Posted by SWE_TRANCE on Jan-27-2003 21:49:

Riktigt nice video!

Blir ju laddad som bara den n�r man kollar p� den!

Keep up the good work!

Posted by Glorie on Jan-28-2003 15:33:

Big Ears

kallar inte d d�ra stavfel. snarare SLARvfel.. som missa ett s bara.. l�tt h�nt

vem filma i rondellen.
jag HOPPAS (hoho) att d inte var steve, f�r han h�ll v�l i ratten?
tehe tehe

Posted by nils on Jan-28-2003 18:25:

ujujuj... Vilken film!! den �r vr�lh�ftig! det ser s� grymt l�ckert ut juh! �r det inte tr�ttsamt och sl�nga runt med dom d�r kloten? iaf, mycket bra gjort, grabs- och h�rlig klippning steve. du verkar kunna det

forts�tt! vill se mer!!!

Posted by dbl on Jan-28-2003 19:27:

quote:
kallar inte d d�ra stavfel. snarare SLARvfel.. som missa ett s bara.. l�tt h�nt

vem filma i rondellen.
jag HOPPAS (hoho) att d inte var steve, f�r han h�ll v�l i ratten?
tehe tehe

jag tror det va mindshooter

Posted by mindshooter on Jan-28-2003 21:19:

quote:
Originally posted by [nils]
ujujuj... Vilken film!! den �r vr�lh�ftig! det ser s� grymt l�ckert ut juh! �r det inte tr�ttsamt och sl�nga runt med dom d�r kloten? iaf, mycket bra gjort, grabs- och h�rlig klippning steve. du verkar kunna det

forts�tt! vill se mer!!!

Vi redigerade faktiskt tillsammans jag och steve

Tr�ttsamt? P� vilket s�tt d� menar du? Man f�r juh mj�lksyra efter ett tag jo... men sen v�ntar man ett par minuter och k�r igen....finns ignen fetare kick �n att elda inf�r en massa m�nniskor till n�n fet l�t...adrenalin p� topp....klarar 3 g�nger s� mycket p� ett upptr�dande som n�r jag tr�nar.... sjukt vad lite adrenalin kan g�ra

Posted by Nyx on Jan-28-2003 21:38:

helsk�n video! du �r ju grym p� att snurra eld, mind!

Posted by U121 on Feb-01-2003 15:32:

UH!
min dator e cp s� den kan inte ladda ner codec automagiskt...
var kan man h�mta?

Posted by Glorie on Feb-01-2003 16:13:

Party Hat

s�g kenny live nu ig�r..me glowsticks.... ja e fruktat imponerad.. du e j����kligt duktig!!!!!! S� j�la snyggt � poiande regerar bara p� dansgolvet... best of luck, me framtida bokningar, resor till loveparade och fortsatt poiande s�ger ja bara.

Posted by Vizay on Feb-01-2003 17:25:

kenny is tha man.....grymt poiande ig�r

Posted by mindshooter on Feb-01-2003 17:28:

quote:
s�g kenny live nu ig�r..me glowsticks.... ja e fruktat imponerad.. du e j����kligt duktig!!!!!! S� j�la snyggt � poiande regerar bara p� dansgolvet... best of luck, me framtida bokningar, resor till loveparade och fortsatt poiande s�ger ja bara.

weeeeee tack s� mycket F�r se om vi kan langa upp hela det upptr�dandet sen d� eftersom dioxys filmade det

Posted by Rikard on Feb-01-2003 19:13:

hehehe, �r inte v�rldens b�sta fotograf (verkigen INTE)

men den funkar kanske vi f�r ha med oss fler kameror tycker jag till n�sta fest flera kameravinklar liksom och blir kanske mer garranterat kvalla d�

Posted by Glorie on Feb-02-2003 21:58:

eyy, ja vill MYCKE g�rna se filmen..

som en �sk�dare i publiken s� att s�ga.. kan ja bara tala om lite reaktioner som ja uppm�rksammade.. ja stod ju n�ra..men �nd� in the crowd s� att s�ga...

folk som typ peka.. � kom g�ende l�ngt ifr�n f�r att st�lla sig � kolla � det b�sta var att alla s�g helt begeistrade � impade ut allts�... fan va h�rligt d var att se p� n� vis

m�ste va kul att beh�rksa det d�r allts�.... kenny
ja e inte Bra p� n�nting.. det e sant allts�... medelm�tta i allt.. har ingen s�n expertkunskap.. typ att ja kan cykla p� ett hjul eller s� jobbigt. man vill ju va elit i n�t

Posted by mindshooter on Feb-02-2003 22:59:

quote:
eyy, ja vill MYCKE g�rna se filmen..

som en �sk�dare i publiken s� att s�ga.. kan ja bara tala om lite reaktioner som ja uppm�rksammade.. ja stod ju n�ra..men �nd� in the crowd s� att s�ga...

folk som typ peka.. � kom g�ende l�ngt ifr�n f�r att st�lla sig � kolla � det b�sta var att alla s�g helt begeistrade � impade ut allts�... fan va h�rligt d var att se p� n� vis

m�ste va kul att beh�rksa det d�r allts�.... kenny
ja e inte Bra p� n�nting.. det e sant allts�... medelm�tta i allt.. har ingen s�n expertkunskap.. typ att ja kan cykla p� ett hjul eller s� jobbigt. man vill ju va elit i n�t

Fan s�nt d�r v�rmer....jag har absolut NOLL koll p� folks reaktioner n�r jag k�r...ser bara att folk tittar...f�r alltid f�r mig att folk �r ointresserade av att se...inte f�rr�n jag f�r feedback typ l���ngt efter�t som jag vet om folk uppskattade det....svenskar �r d�liga p� att visa uppskatnning �ga mot �ga....
Kul att h�ra att folk blev impade! D� ska jag k�ra mer n�sta g�ng.

Glorie: Vad� inte bra p� n�gonting? Va inte s� ytlig Du �r en j�vligt sn�ll person! B�de allm�nt s�h�r och �ven n�r vi fick sova hos dig, lagar frukost och bara �r allm�nt g�stv�nligt mot folk du knappt k�nner, beh�vs mer folk som du i v�rlden s� kanske det till och med skulle vara en bra v�rld att leva. Du besitter m�nga egenskaper som ingen annan n�gonsin kommer f�, �ven fast dom tr�nar i flera m�nader som jag gjort med Poi:en....

Posted by SteveTranz4ever on Feb-02-2003 23:21:

quote:
Glorie: Vad� inte bra p� n�gonting? Va inte s� ytlig Du �r en j�vligt sn�ll person! B�de allm�nt s�h�r och �ven n�r vi fick sova hos dig, lagar frukost och bara �r allm�nt g�stv�nligt mot folk du knappt k�nner, beh�vs mer folk som du i v�rlden s� kanske det till och med skulle vara en bra v�rld att leva. Du besitter m�nga egenskaper som ingen annan n�gonsin kommer f�, �ven fast dom tr�nar i flera m�nader som jag gjort med Poi:en....

H�ller med mind.... .ingen kan kokat �gg som du n� men �rligt... super j�tte tack � kram f�r din otroliga g�stfrihet !

Mind: Fixade till Steves post f�r han kunde inte quota ordentligt

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »