TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Is Tiësto zn MagiKal touch kwijt....?
Pages (2): « 1 [2]
Robvef, Dankjewel voor het 'welkom'. Ik ben hier beland doordat ene Mack iets had gezegd over een feest, Sixpack, in Utrecht(zie www.sixpack.nl) en toen zag ik dus deze thread. Was wel benieuwd wat mensen te zeggen hadden over Tiësto.
Dankjewel voor de opmerking van de site. Hij staat nog in de kinderschoenen, er moet nog veel aan gebeuren...
En oja, de 26e is er dus zo'n feestje van Nexus!
grtz!
| quote: |
| Originally posted by Cold Sjah , hij wordt naar mijn mening steeds minder...zijn muziek zat altijd vol energie enzo...en nu lijkt ie toch meer op de gemiddelde andere dj...zijn muziek is niet bijzonder meer. De stijl waarmee ie bekend is geworden moet ie houden want tiesto is tiesto...en hij moet niet die andere dj's na gaan doen en dus de wel bekende plaatjes gaan draaien zie ---> Qontact... Uplifting was zijn stijl en moet zijn stijl blijven. Laters |
| Originally posted by Akira ik vind zijn uplifting stijl ook nog alijd het beste maar ik geef hem groot gelijk dat ie met de tijd meegaat..en dat zijn stijl iets veranderd...okay niet dat ie ineens R&B gaat draaien ofzo hahaha |
joepie!!!
| Originally posted by Eye-Riz Robvef, Dankjewel voor het 'welkom'. Ik ben hier beland doordat ene Mack iets had gezegd over een feest, Sixpack, in Utrecht(zie www.sixpack.nl) en toen zag ik dus deze thread. Was wel benieuwd wat mensen te zeggen hadden over Tiësto. Dankjewel voor de opmerking van de site. Hij staat nog in de kinderschoenen, er moet nog veel aan gebeuren... En oja, de 26e is er dus zo'n feestje van Nexus! grtz! |
Welkom op deze site, en ik hoop dat je het net zo leuk gaat vinden als ik! doei doei
Re: joepie!!!
| Originally posted by Miss Proximus Hèhè! Eindelijk een lotgenoot! woohaaa... Welkom op deze site, en ik hoop dat je het net zo leuk gaat vinden als ik! doei doei |
Remi ben ik nooit geweest met zoveel toffe vriendjes! 
| Originally posted by Miss Proximus Remi ben ik nooit geweest met zoveel toffe vriendjes! |
maarree..ben jij niet aan het werk ofzow?
hahaha 
| Originally posted by Miss Proximus maarree..ben jij niet aan het werk ofzow? hahaha |
Hihihi, lotgenoot?! Is het zo erg hier? :-)
Nee, valt wel mee. Leuke collega's. Dus ik red me wel.
Zit nu in werkoverleg. Zitten interessante dingen aan te komen.
Greetz,
Hmm, ik zit rond de 300 posts. Gaat lekker snel nu.
Re: Re: joepie!!!
| Originally posted by Robvef Ben je tenminste niet meer zo Remi. |
wie fokt er met Remi? ik niet want Remy uit Leeuwarden is stoer, dus ik fok niet met Remi/y's 
Re: Re: Re: joepie!!!
| Originally posted by Remy D Hé niet FOKKEN met Remi, het was al erg genoeg wat die jongen heb door moeten maken in zijn jeugd. |
Re: Re: Re: Re: joepie!!!
| Originally posted by Robvef Ok, ik zal niet fokken met Remi/y's. Weet iemand nog meer mensen die alleen op de wereld waren??? |

en ik, totdat ik bij de Josti-band ging spelen! (get it: Josta/Josti)
HAHAHA
Tiësto is nog zeker vet! Hij heeft gewoon een perfect gevoel voor de muziek, hij voelt het publiek perfect aan, en nu die voor zijn doen ook weer een ander soort nummer heeft geproduceerd(flight 643,wat overigens pas echt een lekker beuk nummer is) laat hij zien dat hij meer kan. Voor mij persoonlijk blijven de wat melodieusere trance nummers het beste maar ook een nummer als "utah saints-lost vagueness" (oliver lieb's main mix)is heerlijk, komt overigens ook op magik 7.
Wat betreft magik 7, daar ben ik persoonlijk zeer teleurgesteld in, niet kwa platen keuze maar meer in de release datum! het duurt nog wel 2 maanden (18 july) voor hij uit komt terwijl tiësto die nummers al 2 maanden GELEDEN draaide, dat is dus wel een beetje jammer vind ik. Dus black-hole....-> breng die cd NU uit!
Verder over zijn draai stijl.... nog steeds echt heerlijk en wanneer je tiesto op qontact kut vond luister dan maar eens naar (!bijvoorbeeld! er zijn meer heerlijke momenten!) 21 minuten en 14 seconden! Wow, it blows your speakers!
Ook het feit dat hij er nu nog af en toe Yahel met Voyage daarheen vlamt is perfect naar mijn mening(ja dat is mijn mening,haha).
Verder iedere dj draait in zijn gigs die in de zelfde periode plaats vinden,vaak wat de zelfde nummers, dus verwacht niet iedere week een totaal andere set.
Tot slot allemaal lekker genieten van Tiësto in de Danssalon op vrijdag 1 juni!
Partyparty!
| Originally posted by Partyhardy! Wat betreft magik 7, daar ben ik persoonlijk zeer teleurgesteld in, niet kwa platen keuze maar meer in de release datum! het duurt nog wel 2 maanden (18 july) voor hij uit komt terwijl Tiësto die nummers al 2 maanden GELEDEN draaide, dat is dus wel een beetje jammer vind ik. Dus black-hole....-> breng die cd NU uit! |
Nou volgens mij is tiesto zeker z'n touch niet kwijt maar is de gehele trance scene een beetje aan het veranderen waardoor hij zijn stijl ook een beetje aan past op sommige party's. Maar hij moet zeker met z'n oude stijl door blijven gaan wat die is helemaal wappie!!!!!!
| Originally posted by RJR ...wat die is helemaal wappie!!!!!! |
| Originally posted by Optimus Trance he, die term ken ik nog, uit de gabbertijd, hahaha |