TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er naar Armin zaterdag?
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by eieregooie on Feb-01-2003 13:18:

Moet je kaartjes hebben dan voor de 22e?

Posted by Teal'k on Feb-01-2003 13:20:

Nou, ik heb er al echt zin in, ondanks wat tegenvallers.. <> here i come

Posted by Remy D on Feb-01-2003 14:00:

quote:
Originally posted by eieregooie
Moet je kaartjes hebben dan voor de 22e?

Nee hoeft niet, maar kan wel. Er zijn een limiet aantal kaarten in de voorverkoop dus ik heb hem al vast gekocht. Hou namelijk van zekerheid.

Posted by Chicane on Feb-01-2003 16:25:

fucking kutsneeuw, me ouders willen niet dat ik ga omdat ze bang zijn dat de wegen glad zijn (me auto is pas 3 maanden oud)

Posted by Three 'O Three on Feb-01-2003 17:45:

quote:
Originally posted by Chicane
fucking kutsneeuw, me ouders willen niet dat ik ga omdat ze bang zijn dat de wegen glad zijn (me auto is pas 3 maanden oud)

Dat de wegen glad zijn, dat staat als een huis Ik kan me wel voorstellen dat je ouders niet willen dat je gaat, maar klote als je niet kan komen!

Posted by Opti on Feb-01-2003 17:53:

quote:
Originally posted by eieregooie
Op den haag CS hebben ze nachttreinen...

die zijn alleen aangesloten op nachnet

Dus

Rotterdam CS
Den Haag HS
Leiden
Schiphol
Utrecht CS

zoiets was t

En ik ga niet, ik ga vanvond lekker huiswerk maken en leswerk voor school doen

Veel plezier guys, next Armin ben ik er gewoon weer bij!

Posted by Lennyboy on Feb-01-2003 23:35:

Jongens, zou het kunnen zijn dat het op dit moment op id-t wordt uitgezonden?!?!?!

Posted by eieregooie on Feb-02-2003 01:21:

Kutkutkut!

Op het laatste moment, om 00:00 haakt iedereen opeens af... Klotezooi

Posted by Chicane on Feb-02-2003 11:37:

quote:
Originally posted by Lennyboy
Jongens, zou het kunnen zijn dat het op dit moment op id-t wordt uitgezonden?!?!?!

Nee, dat waren herhalingen van Innercity.. as usual en zo gaat dat elke zaterdag door sinds Innercity, wordt er scheitziek van normaal hadden ze een supergoede zaterdagavond programmering maar nu is het echt janken, alle top-programma's op ASOT na zijn weg.

Posted by Opti on Feb-02-2003 12:20:

heb een topfeessie gemist als ik mijn Voicemail zo hoor

Dat was toch RV die had gebeld?

Posted by total woot on Feb-02-2003 13:08:

RV? niet gezien hoor.

Maar JAAAAAH wat een VETVETVETVET feestje was dit zeg.
Eerste keer Armin en eerste keer <>.
Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!!

Grtzz
WooT

Posted by Opti on Feb-02-2003 13:19:

quote:
Originally posted by total woot
RV? niet gezien hoor.

Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!!

Grtzz
WooT

H� fuck wie had er dan gebeld?
Of wasset vanuit de Q? Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op"

Posted by Acidophilus on Feb-02-2003 13:23:

quote:
Originally posted by total woot
RV? niet gezien hoor.

Grtzz
WooT

Mooie vrouwen? Waar dan? Je kon ze op 1 hand tellen...Armins vriendin was toch wel een van de mooiste daar!

Maar wat veel breaks weer...!!! Elke keer als je lekker aan het dansen was viel de muziek weer weg. Er zaten breaks van ruim een minuut tussen! Danst toch niet echt lekker.

Ik heb wel betere performances van Armin gehoord. Wel gaaf dat een zootje familie van hem er ook was die lekker meedansten.

Posted by Chicane on Feb-02-2003 14:29:

quote:
Originally posted by Optimus
H� fuck wie had er dan gebeld?
Of wasset vanuit de Q? Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op"

Gelukkig nieuwjaar Opti, jaar van de Geit toch?

Posted by MaGiK54 on Feb-02-2003 14:33:

quote:
Originally posted by Optimus
heb een topfeessie gemist als ik mijn Voicemail zo hoor

We hebben je niet gemist hoor bamibal. We hadden onze eigen springchinees die strak uit zijn pan was en allemaal rare bekken trok en met iedereen van TA wilde knuffelen. Dit was een goede vervanging van jouw, hahahahahaha Wat was die gozer wasted zeg.

Maar ja, je hebt een topavond gemist. Door de sneeuw en gladheid was het wel errug rustig in de Eau, maar dat had wel het voordeel dat je genoeg springruimte had. En Armin ja wat moet je over hem zeggen, heb er eigenlijk geen woorden voor. Ik heb wel een voorstel: Armin Solo in de Geldredome op 10.05.03 ipv Tiesto. He would kick his ass Wooooooooooooooow wat wassie weer goed. En met de TA's was het ook top, met dank aan Total Woot, Donna, Tijs08, 3'O 3 en nog een stel waarvan ik de naam niet heb verstaan of onthouden

Posted by Opti on Feb-02-2003 14:37:

quote:
Originally posted by MaGiK54
We hebben je niet gemist hoor bamibal. We hadden onze eigen springchinees die strak uit zijn pan was en allemaal rare bekken trok en met iedereen van TA wilde knuffelen. Dit was een goede vervanging van jouw, hahahahahaha Wat was die gozer wasted zeg.

Mwhahaha, en vervanger

Posted by MaGiK54 on Feb-02-2003 15:12:

quote:
Originally posted by Remy D
Op het laatste moment ga ik helaas toch niet..

Maar heb voor 22 februari wel al mijn kaartje gehaald vanochtend.

Waar heb je een kaartje gehaald ?? Ik ook zekerheid willen hebben

Posted by tijs08 on Feb-02-2003 16:14:

quote:
Originally posted by Acidophilus
Maar wat veel breaks weer...!!! Elke keer als je lekker aan het dansen was viel de muziek weer weg. Er zaten breaks van ruim een minuut tussen! Danst toch niet echt lekker.

uhhh is dit je 1e TRANCE feest ofzo....

quote:
Originally posted by MaGiK54

Maar ja, je hebt een topavond gemist. Door de sneeuw en gladheid was het wel errug rustig in de Eau,
Wooooooooooooooow wat wassie weer goed. En met de TA's was het ook top, met dank aan Total Woot, Donna, Tijs08, 3'O 3 en nog een stel waarvan ik de naam niet heb verstaan of onthouden

Het was inderdaad lekker rustig en de sfeer was weer ultiem!! Armin.. ja kheb er ook weinig woorden voor anders dan super, alleen dan dat hij GVD die Signum Remix die ik had aangevraagd niet heeft gedraaid!

En het was weer helemaal top ook met alle TAs en andere bekende/onbekende figuren!

Posted by Partyhardy! on Feb-02-2003 16:21:

woeiiiiii! echt heerlijke nacht gehad! ik vond die breaks helemaal niet storend, gewoon lekker spacen en echt zoveel vette tunes gehoord! een en al genieten!
ook inderdaad genoeg dansruimte wat ik erg relaxt vond, het was helemaal niet zo druk
iedereen ontsettend bedankt!! toppie!!

Posted by Partyhardy! on Feb-02-2003 16:26:

Thumbs up

ps tijs=> nog bedankt voor die tip "Sattva - Echo of silence (Way Out West remix) wat een kippenvel plaat zeg!!

Posted by Opti on Feb-02-2003 16:45:

quote:
Originally posted by Opti
H? fuck wie had er dan gebeld?

opes, was dus New Wave ghehehe na afloop van de Q Fuck zijn stem lijkt echt op die van RV

quote:
Originally posted by Chicane
Gelukkig nieuwjaar Opti, jaar van de Geit toch?

dank u glukkig nieuw jaal!!

Posted by Raymond on Feb-02-2003 16:50:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
ps tijs=> nog bedankt voor die tip "Sattva - Echo of silence (Way Out West remix) wat een kippenvel plaat zeg!!

Als iemand die release ffe op mp3 voor me kan regelen, die heb ik de afgelopen weken over het hoofd gezien denk ik..

Posted by Donna on Feb-02-2003 20:59:

Moppies!
Heb weer een heeeeeeerlijk feesie weer gehad met jullie,en sja armin deed ook zn best

Thx guys,snel weer?

Posted by Three 'O Three on Feb-02-2003 21:04:

Was zeker weer een topavond! Gezellige groep mensen, dat scheelt

Posted by Partyhardy! on Feb-02-2003 22:09:

Smiley DJ

Hier nog een lijstje met nummers die ik me nog kan herinneren die Armin gedraaid heeft!
hij opende met een waanzinnig vette tune die ik nog nooit gehoord had!
het tweede nummer was Thompson & Holden- Nothing (93 returning mix) Vet!!
en verder draaide hij nog;
Hydra - Affinity (Original)
Solar Stone - Solarcoaster (Midway remix)
Chicane - Autumn Tactics (Thrillseekers remix)(moooi!)
Armin van Buuren feat Ray Wilson - Yet another Day (Hiver and Hammer's ground control remix)
Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
Green Martian - Wizardry
Mesh - Purple Haze
Ayu - Connected (Push remix)
GTR - Mistral
Dj Albert vs. Precision - Say Yes
POS - Remember (Summer Sun) of POS - Amnesiac , welke weet ik niet meer of draaide hij ze misschien wel allebei?)
Push - Universal nation 2002
Underworld - Born Slippy kippenvel!

Wat een goddelijke set weer zeg!
weten jullie nog nummers die ik vergeten ben?

Pages (3): « 1 [2] 3 »