TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie gaan er naar Armin zaterdag?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Moet je kaartjes hebben dan voor de 22e?
Nou, ik heb er al echt zin in, ondanks wat tegenvallers.. <
| quote: |
| Originally posted by eieregooie Moet je kaartjes hebben dan voor de 22e? |

fucking kutsneeuw, me ouders willen niet dat ik ga omdat ze bang zijn dat de wegen glad zijn (me auto is pas 3 maanden oud)
| Originally posted by Chicane fucking kutsneeuw, me ouders willen niet dat ik ga omdat ze bang zijn dat de wegen glad zijn (me auto is pas 3 maanden oud) |
Ik kan me wel voorstellen dat je ouders niet willen dat je gaat, maar klote als je niet kan komen!
| Originally posted by eieregooie Op den haag CS hebben ze nachttreinen... |

Jongens, zou het kunnen zijn dat het op dit moment op id-t wordt uitgezonden?!?!?!
Kutkutkut!
Op het laatste moment, om 00:00 haakt iedereen opeens af... Klotezooi 

| Originally posted by Lennyboy Jongens, zou het kunnen zijn dat het op dit moment op id-t wordt uitgezonden?!?!?! |
heb een topfeessie gemist als ik mijn Voicemail zo hoor
Dat was toch RV die had gebeld?
RV? niet gezien hoor.
Maar JAAAAAH wat een VETVETVETVET feestje was dit zeg.
Eerste keer Armin en eerste keer <
Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!!
Grtzz
WooT
| Originally posted by total woot RV? niet gezien hoor. Maar JAAAAAH wat een VETVETVETVET feestje was dit zeg. Eerste keer Armin en eerste keer < Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!! Grtzz WooT |

Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op"
| Originally posted by total woot RV? niet gezien hoor. Maar JAAAAAH wat een VETVETVETVET feestje was dit zeg. Eerste keer Armin en eerste keer < Alleen maar mooie vrouwen, en happy ppl, gasten t was echt zwaar relaxed! Thnx!! Grtzz WooT |
| Originally posted by Optimus H� fuck wie had er dan gebeld? ![]() Of wasset vanuit de Q? Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op" |
| Originally posted by Optimus heb een topfeessie gemist als ik mijn Voicemail zo hoor |
Wat was die gozer wasted zeg.
Wooooooooooooooow wat wassie weer goed. En met de TA's was het ook top, met dank aan Total Woot, Donna, Tijs08, 3'O 3 en nog een stel waarvan ik de naam niet heb verstaan of onthouden
| Originally posted by MaGiK54 We hebben je niet gemist hoor bamibal. We hadden onze eigen springchinees die strak uit zijn pan was en allemaal rare bekken trok en met iedereen van TA wilde knuffelen. Dit was een goede vervanging van jouw, hahahahahaha Wat was die gozer wasted zeg. |
| Originally posted by Remy D Op het laatste moment ga ik helaas toch niet.. Maar heb voor 22 februari wel al mijn kaartje gehaald vanochtend. ![]() |
| Originally posted by Acidophilus Maar wat veel breaks weer...!!! Elke keer als je lekker aan het dansen was viel de muziek weer weg. Er zaten breaks van ruim een minuut tussen! Danst toch niet echt lekker. |
| Originally posted by MaGiK54 Maar ja, je hebt een topavond gemist. Door de sneeuw en gladheid was het wel errug rustig in de Eau, Wooooooooooooooow wat wassie weer goed. En met de TA's was het ook top, met dank aan Total Woot, Donna, Tijs08, 3'O 3 en nog een stel waarvan ik de naam niet heb verstaan of onthouden |
woeiiiiii! echt heerlijke nacht gehad! ik vond die breaks helemaal niet storend, gewoon lekker spacen en echt zoveel vette tunes gehoord!
een en al genieten!
ook inderdaad genoeg dansruimte wat ik erg relaxt vond, het was helemaal niet zo druk
iedereen ontsettend bedankt!! toppie!! ![]()
ps tijs=> nog bedankt voor die tip "Sattva - Echo of silence (Way Out West remix)
wat een kippenvel plaat zeg!!

| Originally posted by Opti H? fuck wie had er dan gebeld? ![]() Of wasset vanuit de Q? Ik hoorde alleen iemand mete en Adams accent zeggen,"Hij neemt niet op" |
na afloop van de Q
Fuck zijn stem lijkt echt op die van RV
| Originally posted by Chicane Gelukkig nieuwjaar Opti, jaar van de Geit toch? |
| Originally posted by Partyhardy! ps tijs=> nog bedankt voor die tip "Sattva - Echo of silence (Way Out West remix) wat een kippenvel plaat zeg!! |
Moppies!
Heb weer een heeeeeeerlijk feesie weer gehad met jullie,en sja armin deed ook zn best
Thx guys,snel weer?
Was zeker weer een topavond! Gezellige groep mensen, dat scheelt 
Hier nog een lijstje met nummers die ik me nog kan herinneren die Armin gedraaid heeft!
hij opende met een waanzinnig vette tune die ik nog nooit gehoord had!
het tweede nummer was Thompson & Holden- Nothing (93 returning mix) Vet!!
en verder draaide hij nog;
Hydra - Affinity (Original)
Solar Stone - Solarcoaster (Midway remix)
Chicane - Autumn Tactics (Thrillseekers remix)(moooi!
)
Armin van Buuren feat Ray Wilson - Yet another Day (Hiver and Hammer's ground control remix)
Solar Stone - Seven Cities (Armin van Buuren Remix)
Green Martian - Wizardry
Mesh - Purple Haze
Ayu - Connected (Push remix)
GTR - Mistral
Dj Albert vs. Precision - Say Yes
POS - Remember (Summer Sun) of POS - Amnesiac , welke weet ik niet meer of draaide hij ze misschien wel allebei?)
Push - Universal nation 2002
Underworld - Born Slippy
kippenvel!
Wat een goddelijke set weer zeg!
weten jullie nog nummers die ik vergeten ben?