TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Thhhee Neewwwsss!!!
Pages (2): « 1 [2]
varf�r e jag inte 20 �r ?!?!?!?!
... Basically....Im fucked
| quote: |
| Originally posted by reveal steve, gaby, sipo, reveal, singularity, aendy vi verkar bli ett glatt g�ng |
�r det inte 20 f�r att boka och 18 f�r att �ka?
H�rde n�t om det...fan jag �r 20 dagar innan 18 d�...jag borde kunna g� ombord �ven om det inte blir f�r eldning d�... Jag vill verkligen med p� detta! Vad tror ni? Kollade dom legg sist?
Arrrg jag vill, jag vill, jag vill!!!! men hur fasen ska jag f� ledigt fr�n jobbet !? sen har jag ju ingen att �ka med heller
-Treo-
| Originally posted by SteveTranz4ever Gott r�d... H�NG P� TELEFONEN n�r biljetterna sl�pps |
aahhh...svenska klubbscenen ar vaknat rej�lt. FErry corsten
fyfan va fett.. men jag e inte 20
...d e fan v�rdel�st att vara 18 i det h�r landet! M�ste forts�tta njuta av MAgik 6 nu 
men �r det �n�gon som kan bekr�fta �ldergr�nsen innan det blir f�r sent?
N�gon som har plats �ver och kan t�nka sig att dela hytt med mig? Jag t�nker dra sj�lv men jag t�nker faen inte dela hytt med folk som jag inte har en minsta koll p� vad det �r f�r n�gra?
nja, inte bekr�fta direkt, men p� hemsidan st�r det ganska klart 20+; SiljaLine's Hemsida s�ger ju ocks� klart att �ldersgr�nsen p� kryssningstrafik �r 20 resp. 23 (!).
Fast det st�r ju att man kan kontakta bef�lhavaren ombord fartyget...
H�ller med zamson h�r: det �r helt v�rdel�st att vara 18. Det e ju inte f�ren om 20/22/25/whatever man verkligen kan r�kna sig som vuxen 
| Originally posted by Gaby The partyboy Whiterussian f�r ni inte gl�mma!! |
Skulle f�rv�na mig sj�lv v�ldigt mycket om jag inte kom, klart jag ska �ka.
Jag �r given! Vi kommer antagligen boka 3-4 hytter. Jag s�ger till om vi f�r platser �ver! Blir lite billigare s�.
| Originally posted by SWE_TRANCE mmmmmmm!! F�r min egen del s� var nyheten med Corsten en positiv s�dan!! Hellre Corsten �n Tirsto anser _jag_ |
YES BOX
| Originally posted by cviper nja, inte bekr�fta direkt, men p� hemsidan st�r det ganska klart 20+; |