TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »

Posted by michiel on May-18-2001 10:58:

quote:
Originally posted by Jesse

T moeilijkste? nou die elasticiteiten heb ik niet eens meer geprobeerd, dat zal allemaal wel, nog nooit een som goed gedaan en nu al helemaal niet. Maar ik had gewoon overal andere antwoorden, bijv met die wijnaanbieder. Waarom die nou toch zou exporteren naar de EU, terwijl hij toch eerst verlies zou maken. Dus ik dacht, nou hij heeft al kosten gemaakt (TCK enzo) dus als hij toch nog wat verkoopt, haalt hij een deel(of misschien wel alles) van zn kosten eruit, dat is beter dan helemaal niets verkopen, want dan draai je nog meer verlies.
Mooi antwoord toch? Heb ik zovaak in de les gehoord...

en wat staat er op de correctievoorschriften: hij bouwt nu naamsbekendheid op zodat hij later winst kan maken.

vind ik een heel mooi antwoord ja. volgens mij zijn er soms toch wel meer antwoorden mogelijk/goed dan dat er in het correctievoorschrift staat of niet??? ik hoop ook wel dat die leraren die het nakijken gewoon blijven nadenken over een antwoord en niet klakkeloos alleen het antwoord goedrekenen uit dat voorschrift

maar goed ik moet nu echt eco2 gaan doen
iedereen succes met alles nog

later

michiel

Posted by Rudy on May-18-2001 10:59:

Nederlands hoop ik op de 7
Wiskunde B op de 6
Duits heb ik 34 of 33 puntjes
Eco 1 heb ik rond de 7,4

Is wel netjes toch!?

Posted by Rudy on May-18-2001 11:01:

quote:
Originally posted by michiel

vind ik een heel mooi antwoord ja. volgens mij zijn er soms toch wel meer antwoorden mogelijk/goed dan dat er in het correctievoorschrift staat of niet??? ik hoop ook wel dat die leraren die het nakijken gewoon blijven nadenken over een antwoord en niet klakkeloos alleen het antwoord goedrekenen uit dat voorschrift

later

michiel

Kom is op MSN man lul!

Posted by Nastra Azzurro on May-18-2001 11:04:

we weten wel dat je online bent LUL

Posted by michiel on May-18-2001 11:09:

ja ik ben er nu hoor

later

michiel

Posted by Jesse on May-18-2001 13:03:

quote:
Originally posted by michiel

later

michiel

He succes dr mee, en ik hoop ook zeker dat er meerdere antwoorden goed zijn!!
En om toch nog lekker te leren is dit wel een ok nummertje:
e-motion - broken wings (met sample van jaren '80 nummer)
(op s-zone te d/l)

mzzl

Posted by moogwai on May-18-2001 13:26:

quote:
Originally posted by Jesse

e-motion - broken wings (met sample van jaren '80 nummer)
(op s-zone te d/l)

mzzl

Zeker een relaxed nummer

Weet iemand toevallig van welk oud nummer die vocalen zijn???

Posted by Miss Proximus on May-18-2001 13:34:

ik heb maar 3 tentamens gehad dit jaar! ze waren allemaal op een zaterdag (BUT h�?) en ik heb ze allemaal gehaald! Joepie! heb m'n propedeuse (?) binnen!!!!!!

Posted by Jesse on May-18-2001 13:48:

quote:
Originally posted by Miss Proximus
ik heb maar 3 tentamens gehad dit jaar! ze waren allemaal op een zaterdag (BUT h�?) en ik heb ze allemaal gehaald! Joepie! heb m'n propedeuse (?) binnen!!!!!!

Gefeliciteerd!!!!

Posted by MetzZ_!! on May-18-2001 13:56:

Smoking ..umm..something

quote:
Originally posted by moogwai

Zeker een relaxed nummer

Weet iemand toevallig van welk oud nummer die vocalen zijn???

Als het een kerel is die zingt zoiets als: Take these broken wings, and learn to fly etc.etc.. Dan is het nummer van Mr. Mister - Broken Wings

Posted by Boss on May-18-2001 17:24:

quote:
Originally posted by Miss Proximus

Wat studeer je dan?

Posted by Boss on May-18-2001 17:26:

Cool

owww, dat was m'n 30e post ! ik ben een echte trancEaddict !

Posted by michiel on May-18-2001 18:39:

quote:
Originally posted by MetzZ_!!

Als het een kerel is die zingt zoiets als: Take these broken wings, and learn to fly etc.etc.. Dan is het nummer van Mr. Mister - Broken Wings

je hebt gelijk
en 2pac shakur heeft hier ook een cover van gemaakt dus nu 'hot' is = triest nummer gek

later

michiel

Posted by ChooChoo on May-18-2001 18:55:

Unhappy

Scheikunde (ouwe stijl) zoog echt zwaar! En ik sta al een 5,5 ;-). Ma ja ff lekker chillen in het weekend. En maandag weer natuurkunde :-(.
o ja iedereen nog succes met de examens!

greetz, ChooChoo

Posted by Blik on May-18-2001 18:59:

Zo te horen was eco heel moeilijk hehe

veel plezier met de rest van de examens!!!!!

Posted by Miss Proximus on May-18-2001 19:10:

quote:
Originally posted by Boss

Wat studeer je dan?

ik ben een hotello (don't flame me!!!), ik studeer International Hospitality Management; hotelschool in het Engels

Posted by Nastra Azzurro on May-18-2001 19:41:

Choo Choo
Ik had ook scheikunde
Ik von het meevallen....het was zeker pittig maar ik had erger verw8......IK had maar een paar ouwe examens gemaakt ......ik had er vieren voor dus ik was niet het vol zelfvertrouwen toe ik begon maar ik mag een 4,2 hebben en dat heb ik zeker HOOP IK

nou de mazzel
maandag ook Natuurkunde......ooooooooeeeeeee

Posted by ChooChoo on May-18-2001 19:58:

quote:
Choo Choo
Ik had ook scheikunde
Ik von het meevallen....het was zeker pittig maar ik had erger verw8......IK had maar een paar ouwe examens gemaakt ......ik had er vieren voor dus ik was niet het vol zelfvertrouwen toe ik begon maar ik mag een 4,2 hebben en dat heb ik zeker HOOP IK

nou de mazzel
maandag ook Natuurkunde......ooooooooeeeeeee

Nou ja, misschien overdreef ik n beetje. Maar het was toch best pittig en ik wist het meeste wel in te vullen. Ik ben blij als ik een zesje haal op m'n eindlijst. Het is toch mijn achtste vak ( kan het altijd nog weg laten strepen )
Natuurlijk ga ik daar niet van uit.

Mazzel

Posted by Yarnie on May-19-2001 10:44:

Scheikunde was idd wel moeilijk, maar ik heb er wel een 6 uit kunnen slepen. Maandag natuurkunde dat wordt pas echt een ramp :-(. Nog allemaal succes met jullie examens.

Posted by Nastra Azzurro on May-19-2001 11:57:

quote:
Originally posted by Yarnie
Scheikunde was idd wel moeilijk, maar ik heb er wel een 6 uit kunnen slepen. Maandag natuurkunde dat wordt pas echt een ramp :-(. Nog allemaal succes met jullie examens.

Natuurkunde wordt kut ya....ik hoop dat ze het wat makkelijker maken,..dat deden ze namelijk vorig jaar ook met Havo Ouwe Stijl.....Nou ik stress meer om Eco2 .....dat zuigt BIG time......Natuurkunde kan nog Intressant zijn , maar Eco dat vin ik zoooooooo saai....maar ja.....woensdag klaar.....I cant wait...aaaaaahhhhhhh

Posted by Jesse on May-19-2001 12:20:

Exclamation woensdag al??

Heb jij ff mazzel dan...nou ja mazzel, je hebt wel eco2 & natuurkunde

Ik ben pas 1 juni klaar!!!!

Posted by Boss on May-19-2001 12:21:

Angry

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

Natuurkunde wordt kut ya....ik hoop dat ze het wat makkelijker maken,..dat deden ze namelijk vorig jaar ook met Havo Ouwe Stijl.....Nou ik stress meer om Eco2 .....dat zuigt BIG time......Natuurkunde kan nog Intressant zijn , maar Eco dat vin ik zoooooooo saai....maar ja.....woensdag klaar.....I cant wait...aaaaaahhhhhhh

Hoe kan het dat jij woensdag al klaar bent godverdomme ??! Ik moet gewoon nog AK, WA en natuurlijk NE op vrijdag 1 juni maken ! Zo heb ik toch nog nadeel van mijn zorgvuldig uitgekozen pretpakket

Posted by Nastra Azzurro on May-19-2001 12:26:

1 juni heb ik ook Nl maar dat tel ik niet mee. das zo simple....ik heb 1,5 week ervoor dus...fftjes 1 of 2 oefenen dan 3uurtjes zitten.....In de tussen tijd Feestennnnnnnnnn 4elements yesssssssssss

Posted by Akira on May-19-2001 12:43:

oooh man de examens....als ik er toen aan terug dacht GADVERDAMME...en inderdaad economie 2 als je er geen klooot van snapt "zoals ik altijd" dan pis je zwaar in je broek...gelukkig had ik 3 jaar geleden het examen extreem goed gemaakt dus dat viel me toen erg mee hopen dat het voor jullie dit jaar ook een koekie wordt

Posted by arno on May-20-2001 17:42:

quote:
Originally posted by M5
het had maar een haartje gescheeld of ik had vandaag ook examen moeten doen voor Atheneum....ben vorig jaar in A5 naar HBO gegaan omdat ik toch al HAVO-diploma had , en er geen absoluut geen zin meer in had . Tot nu toe gelukkig nog geen spijt van gehad.

eej maare doe je best Jesse....al leuke plannen voor na je eindexamen?

HEE? heb je je havo al als je in a5 zit? ik zit nu namenlijk voor de 2e keer in a4 en ik denk niet dat ik het in de 5e ga redden, dus wou ik eigenlijk naar h5 gaan want ik wil sowieso een hbo gaan doen. want je mag geen 2 keer blijven zitten dus als ik het in de 5e niet red moet ik naar het mbo, dan had ik net zo goed 4 jaar mavo kunnen doen ipv 6 jaar atheneum. Had jij a5 al afgemaakt of ben je halverwege het jaar gegaan ofzo?

p.s. 2e fase sux!!!

Pages (4): « 1 [2] 3 4 »