TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Eindexamens
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by Jesse T moeilijkste? nou die elasticiteiten heb ik niet eens meer geprobeerd, dat zal allemaal wel, nog nooit een som goed gedaan en nu al helemaal niet. Maar ik had gewoon overal andere antwoorden, bijv met die wijnaanbieder. Waarom die nou toch zou exporteren naar de EU, terwijl hij toch eerst verlies zou maken. Dus ik dacht, nou hij heeft al kosten gemaakt (TCK enzo) dus als hij toch nog wat verkoopt, haalt hij een deel(of misschien wel alles) van zn kosten eruit, dat is beter dan helemaal niets verkopen, want dan draai je nog meer verlies. Mooi antwoord toch? Heb ik zovaak in de les gehoord... en wat staat er op de correctievoorschriften: hij bouwt nu naamsbekendheid op zodat hij later winst kan maken. |
Nederlands hoop ik op de 7
Wiskunde B op de 6
Duits heb ik 34 of 33 puntjes
Eco 1 heb ik rond de 7,4
Is wel netjes toch!?
| Originally posted by michiel vind ik een heel mooi antwoord ja. volgens mij zijn er soms toch wel meer antwoorden mogelijk/goed dan dat er in het correctievoorschrift staat of niet??? ik hoop ook wel dat die leraren die het nakijken gewoon blijven nadenken over een antwoord en niet klakkeloos alleen het antwoord goedrekenen uit dat voorschrift maar goed ik moet nu echt eco2 gaan doen iedereen succes met alles nog later michiel |
we weten wel dat je online bent LUL
ja ik ben er nu hoor
later
michiel
| Originally posted by michiel vind ik een heel mooi antwoord ja. volgens mij zijn er soms toch wel meer antwoorden mogelijk/goed dan dat er in het correctievoorschrift staat of niet??? ik hoop ook wel dat die leraren die het nakijken gewoon blijven nadenken over een antwoord en niet klakkeloos alleen het antwoord goedrekenen uit dat voorschrift maar goed ik moet nu echt eco2 gaan doen iedereen succes met alles nog later michiel |

| Originally posted by Jesse e-motion - broken wings (met sample van jaren '80 nummer) (op s-zone te d/l) mzzl |

ik heb maar 3 tentamens gehad dit jaar! ze waren allemaal op een zaterdag (BUT h�?) en ik heb ze allemaal gehaald! Joepie! heb m'n propedeuse (?) binnen!!!!!! 
| Originally posted by Miss Proximus ik heb maar 3 tentamens gehad dit jaar! ze waren allemaal op een zaterdag (BUT h�?) en ik heb ze allemaal gehaald! Joepie! heb m'n propedeuse (?) binnen!!!!!! |

| Originally posted by moogwai Zeker een relaxed nummer ![]() Weet iemand toevallig van welk oud nummer die vocalen zijn??? |
| Originally posted by Miss Proximus ik heb maar 3 tentamens gehad dit jaar! ze waren allemaal op een zaterdag (BUT h�?) en ik heb ze allemaal gehaald! Joepie! heb m'n propedeuse (?) binnen!!!!!! |
owww, dat was m'n 30e post ! ik ben een echte trancEaddict ! 
| Originally posted by MetzZ_!! Als het een kerel is die zingt zoiets als: Take these broken wings, and learn to fly etc.etc.. Dan is het nummer van Mr. Mister - Broken Wings |
Scheikunde (ouwe stijl) zoog echt zwaar! En ik sta al een 5,5 ;-). Ma ja ff lekker chillen in het weekend. En maandag weer natuurkunde :-(.
o ja iedereen nog succes met de examens!
greetz, ChooChoo
Zo te horen was eco heel moeilijk hehe
veel plezier met de rest van de examens!!!!!
| Originally posted by Boss Wat studeer je dan? |
), ik studeer International Hospitality Management; hotelschool in het Engels
Choo Choo
Ik had ook scheikunde
Ik von het meevallen....het was zeker pittig maar ik had erger verw8......IK had maar een paar ouwe examens gemaakt ......ik had er vieren voor dus ik was niet het vol zelfvertrouwen toe ik begon maar ik mag een 4,2 hebben en dat heb ik zeker HOOP IK
nou de mazzel
maandag ook Natuurkunde......ooooooooeeeeeee
| Choo Choo Ik had ook scheikunde Ik von het meevallen....het was zeker pittig maar ik had erger verw8......IK had maar een paar ouwe examens gemaakt ......ik had er vieren voor dus ik was niet het vol zelfvertrouwen toe ik begon maar ik mag een 4,2 hebben en dat heb ik zeker HOOP IK nou de mazzel maandag ook Natuurkunde......ooooooooeeeeeee |
)
Scheikunde was idd wel moeilijk, maar ik heb er wel een 6 uit kunnen slepen. Maandag natuurkunde dat wordt pas echt een ramp :-(. Nog allemaal succes met jullie examens.
| Originally posted by Yarnie Scheikunde was idd wel moeilijk, maar ik heb er wel een 6 uit kunnen slepen. Maandag natuurkunde dat wordt pas echt een ramp :-(. Nog allemaal succes met jullie examens. |
woensdag al??
Heb jij ff mazzel dan...nou ja mazzel, je hebt wel eco2 & natuurkunde 
Ik ben pas 1 juni klaar!!!!
| Originally posted by Nastra Azzurro Natuurkunde wordt kut ya....ik hoop dat ze het wat makkelijker maken,..dat deden ze namelijk vorig jaar ook met Havo Ouwe Stijl.....Nou ik stress meer om Eco2 .....dat zuigt BIG time......Natuurkunde kan nog Intressant zijn , maar Eco dat vin ik zoooooooo saai....maar ja.....woensdag klaar.....I cant wait...aaaaaahhhhhhh |
1 juni heb ik ook Nl maar dat tel ik niet mee. das zo simple....ik heb 1,5 week ervoor dus...fftjes 1 of 2 oefenen dan 3uurtjes zitten.....In de tussen tijd Feestennnnnnnnnn 4elements yesssssssssss
oooh man de examens....als ik er toen aan terug dacht GADVERDAMME...en inderdaad economie 2 als je er geen klooot van snapt "zoals ik altijd" dan pis je zwaar in je broek...gelukkig had ik 3 jaar geleden het examen extreem goed gemaakt dus dat viel me toen erg mee hopen dat het voor jullie dit jaar ook een koekie wordt 
| Originally posted by M5 het had maar een haartje gescheeld of ik had vandaag ook examen moeten doen voor Atheneum....ben vorig jaar in A5 naar HBO gegaan omdat ik toch al HAVO-diploma had , en er geen absoluut geen zin meer in had . Tot nu toe gelukkig nog geen spijt van gehad.eej maare doe je best Jesse....al leuke plannen voor na je eindexamen? |