TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- QONTACT- Queensnight - 29/04/2003
Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »

Posted by moogwai on Jan-31-2003 19:04:

quote:
Originally posted by Blik
de line-up volgens de site is nu als volgt!!!

nou leuk.. nu is de keuze wel erg moeilijk

Posted by TranceFool on Jan-31-2003 19:19:

Hmmm toch maar HMH denkik....dan maar geen PVD, de rest van de namen zijn stuk voor stuk super (alleen Emjay ken ik niet echt) en de lokatie daarbij....wordt dan toch maar amsterdam denkik

Posted by Nook on Jan-31-2003 19:30:

toch lijkt het me in eindhoven nog het leukst.

Posted by Dr. Kuipers on Jan-31-2003 20:28:

Whehehehh das echt wel beterz!

Ook nog Ferry en Armin in HMH

Als ze het helemaal top willen doen gooien ze PvD daar ook nog bij

Posted by Remy D on Jan-31-2003 21:19:

Wohooo das supervEt dit!!! maar ga toch zeker naar HMH!!! Alleen jammer dat daar paul van dijk niet komt die had ik toch liever dan Scott. Maarja evengoed een SUPER line-up.!!!

Posted by Teal'k on Feb-01-2003 01:33:

Waarom hebben ze de line up nou weer veranderd.. ik snap er niets meer van.. dit is echt minder nu.. bah

Posted by eieregooie on Feb-01-2003 06:53:

Lastig... hmmm... HMH dan maar

Posted by kolkiewolkie on Feb-01-2003 11:46:

slim van Q-dance om het zo aan te pakken, nou is het nl. echt ONMOGELIJK om te kiezen en dan krijg je alledrie de locaties vanzelf vol

euh... ik ga even kijken of ik zo rond die tijd niet even heeeeeeeeeeel stout ga wezen ofzo

ALS ik zou moeten kiezen zou ik btw voor de HMH gaan, want dan 'mis' je alleen maar PVD, rest kun je in de HMH gewoon zien PLUS dat je gielen en astrid allebei misloopt.

wordt trouwes een drukke nacht voor judge jules als ik het zo bekijk ben benieuwd hoe die dat wil flikken

Posted by Dj Lex on Feb-01-2003 11:56:

Jezus zeg. Was vast besloten om naar Eindhoven te gaan, maar nu is het natuurlijk ff anders. We gaan gewoon weer naar de HMH, Enige onzekere factor is Emjay, maar die zal wel openen
Tering deze line-up overtreft die van vorig jaar gewoon!

Posted by tijs08 on Feb-01-2003 12:20:

quote:
Originally posted by Dj Lex
Jezus zeg. Was vast besloten om naar Eindhoven te gaan, maar nu is het natuurlijk ff anders. We gaan gewoon weer naar de HMH, Enige onzekere factor is Emjay, maar die zal wel openen
Tering deze line-up overtreft die van vorig jaar gewoon!

HE-LE-MAAL mee eens Lex!!!!

Wat een fucking goeie line up!!!! dit is nou wat ik vaker wil zien!! Nederland Trance Nation!!!!!

Maandag gelijk kaarten halen voor HMH!!!!!!!

Posted by Teal'k on Feb-01-2003 13:03:

Japs, inderdaad

ik vind het wel genaaid dat ze het omgegooid hebben, (misschien wel slim voor hun, maar kl*te voor ons, want ik vond de oude Eindhoven line up beter dan elke die er nu is).. Dus het wordt weer de HMH *jeuh*.. wel okay lineup..

En btw, Emjay is wel okay! niet echt armin style, maja..
Scott bond goede ervaringen mee.. THE JUDGE WONT BUDGE! uiteraard. armin en ferry.. beterzzzzzzzzzzzzz.. niet te vergeten Ko'tje.. mja dit wordt weer feesten... maandag ga ik iig 1 kaartje halen (Y)

Posted by total woot on Feb-01-2003 14:13:

Dat wordt dus duidelijk HMH

Maandag ook ff kaartje halen.

Grtz

WooT

Posted by Muppet on Feb-01-2003 16:22:

Moeilijk kiezen: HMH of eindhoven, eindhoven is super dichtbij maar ja..armin wil ik niet missen

Wordt moeilijk, maar ik ga zeker!!!!!!!

Greetz Muppet

Posted by Dj Lex on Feb-01-2003 16:25:

Leuk als je je kaartje al gekocht had voordat alles omgegooid was :S

Maar gelukkig ga ik hem maandag pas halen en dan maar hopen dat ze deze keer wel zo houden

Posted by Jappio on Feb-01-2003 17:33:

Ik denk dat ik dit feest skip.. heb momenteel niet het vermogen om naar Tiesto, Homelands & qontact te gaan.. Helaas, maar heb meer zin om naar die andere feesten te gaan

Posted by Donna on Feb-03-2003 00:26:

Nou,zal ik dan maar imme 1tje naar zoetermeer gaan dan?

Neeh dudes,zoals ie der nu bijstaat wordt t zeker HMH!
Erg happy mee want heb al een tijdje geen feest daar gehad en t ruleert altijd zwaar

Lekker hoor!

Ook maar ff kaartje halen dan huh?

Posted by Dj Lex on Feb-03-2003 08:26:

quote:
Originally posted by Donna

Ook maar ff kaartje halen dan huh?

JAAAAAAA!!!

Ik ga deze week ook me kaartje halen

Posted by TimeportE on Feb-03-2003 10:36:

gaat dan niemand naar eindhoven?.. ik wil eignelijk liever daar want dat is ongeveer 15 min fietsen..

Posted by Teal'k on Feb-03-2003 18:26:

Hm TimeportE: Eindhoven ook wel okay lineup.. maar met deze keuze kan ik niet echt eindhoven verkiezen boven de HMH..

Posted by Sabina on Feb-03-2003 21:28:

Line up is weer veranderd

Emjay en Astrid hebben stuivertje gewisseld.... op zich niet zo'n heel groot probleem lijkt mij

Posted by eXos on Feb-03-2003 22:18:

quote:
Originally posted by Sabina
Line up is weer veranderd

Emjay en Astrid hebben stuivertje gewisseld.... op zich niet zo'n heel groot probleem lijkt mij

Beetje vreemd allemaal. Heb je net ticket gekocht voor een locatie draaien ze de boel weer om

Posted by tijs08 on Feb-03-2003 22:35:

ik w8 nog ff een paar weken hoor.. je weet maar nooit he!

Dan maar eerst een kaartje halen voor Tiesto-in-Concert.. daar hebbie tenminste beetje zekerheid wie er zeker gaat komen

Posted by total woot on Feb-04-2003 12:02:

hmmmz. zou je denken? (misschien bedenkt tiesto zich volgende week en wordt t 'n Jean vs. Boozywoozy- live in concert )

ik wacht iig ook nog ff met mn qontact kaartje.

Grtzz
WooT

Posted by Miss Proximus on Feb-04-2003 16:35:

als ze nou Johan Gielen een schop gaven, dan ging ik naar Zoetermeer.

dat jullie t maar even weten

Posted by Dr. Kuipers on Feb-04-2003 17:34:

De HMH line-up wordt steeds beter!

Pages (20): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 »