TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- (Trance)Nummer met herinnering
Pages (2): « 1 [2]

Posted by raoel on Feb-04-2003 19:11:

Waar ik echt een herinnering bij heb, sjees, de beste:

Jon Doe - Future (Tom Harding op impulz, ging helemaal uit mun plaat toen)
Yoji Biomehanika - Anasthasia 2001 (Yoji the man himself op Impulz outdoor)
Tiesto - Flight 643 (fantastische vakantie in Blankenberge 2001)

Shania Twain - You're stil The One (hoef ik jullie denk ik niet verder uit te leggen :P )

Posted by Teal'k on Feb-04-2003 19:32:

o_O

ook nog goede herinneringen aan

Push - Strange world (2000 remake) Toen MIKE deze bij TE 2001 draaide.. Met ogen dicht en handen in de lucht daar 6 minuten gestaan.. vergeet ik nooit meer!!!!!!

Posted by eieregooie on Feb-06-2003 03:33:

House Of Pain - Jump Around...

Paar jaartjes geleden op de FFWD Dance Parade... Ti�sto & Ronald Molendijk back 2 back (op zich al vet ), Molendijk moet ervandoor, slingert de muziek uit en knalt deze plaat erop. Wat een lef! Maar OMG wat goed voor de sfeer!!! Ik draai me om en echt het hele schiereiland staat te schudden op z'n grondvesten Echt ieder hoofdje dat je kon zien ging op en neer... Prachtig!

Posted by eieregooie on Feb-06-2003 03:40:

quote:
Originally posted by Donna
Owja summer calling was impulz,die remix van dazzle he!

ff offtopic... Gister vraagt een collega van me of ik DJ Dazzle ken... Ja, ik weet dus wel wie dat is... Opeens krijgt ze een beetje een rood hoofd en zegt: "Dat is m'n ex-zoenvriendje van de middelbare school" Haha... dat verwacht je niet

Eerder had ze ook al eens verteld dat haar pa DJ Ti�sto van school heeft getrapt omdattie alleen maar slechte cijfers haalde, met de mededeling: "Met jou wordt het toch nooit wat!" Best grappig Aangezien 'ie in wattie doet op dit moment officieel de beste van de wereld is...

Posted by MennoB on Feb-06-2003 14:39:

Ieder heeft zo z'n eigen talenten he.

Pages (2): « 1 [2]