TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat drinken we op een party??
Pages (3): « 1 [2] 3 »
o ja
ok, hier dan:
pil+water 

hehehe pil+redbull heeft de hoogste score???
jaaaaaaaa, voor mij wel!!!

mee eens?
| quote: |
| Originally posted by Akira mischien ben ik een van de weinigen maar BIER vind ik dus ongeloofelijk smerig... |
Nou nou heavy pillen slikkers up in here... maar dat geef niet ... elke keer als ik zo'n ding neem slaap ik drie dagen niet dus ik houd het voortaan maar op de redbull... en ik vraag me af hou the hell jullie met 50 a 90 piek klaar kunnen zijn...? achja
Party on!
G
Pils, Sinas, Spa Blauw... een beetje variatie is het beste 
| Originally posted by moogwai Pils, Sinas, Spa Blauw... een beetje variatie is het beste |
Bij mi varieert da naargelang den avond vordert
ma over het algemeen ga ik ni uit zonder smirnoff ice te drinke
maja da staat er ni tussen h�
Ik haal 1 flesje water, en die vul ik de hele avond bij...Is beter dan elke keer een fortuin neer te leggen voor die drankjes....
Meestal bier, of als ik genoeg geld heb whiskey-cola of vodka-reb bull.
Maar dan betaal je wel een fortuin.
Water of cola gaat er soms ook wel in als de rest te veel word.
Haha, net als bellie drink ik alleen maar water!!!!!!
| Originally posted by cools Meestal bier, of als ik genoeg geld heb whiskey-cola of vodka-reb bull. Maar dan betaal je wel een fortuin. |
) tss de 4.46� en de 5.45�
| Originally posted by cyberia Hoeveel kost da bij ulle misschien?Hir bij ons kost da tss de 180 en de 240 FR wa neerkomt op(om toch al e betteke gewoon te worden ) tss de 4.46� en de 5.45� |

Tja ge zult toch moete omreken in euro nu altij h�,zelf sin eigen landje
ma ze zulle zeker toch in het begin de prijzen in eigen munt op de eticketten laten staan zeker?
| Originally posted by cyberia Hoeveel kost da bij ulle misschien?Hir bij ons kost da tss de 180 en de 240 FR wa neerkomt op(om toch al e betteke gewoon te worden ) tss de 4.46� en de 5.45� |
2 Bier en 7-up
| Originally posted by magrec hmm red bull dan maar hehe wel fijn dat je het hier op school zelfs kunt kopen ![]() maarre 7up en sinas hebben ook mijn voorkeur en af en toe een biertje. |
meestal gewoon een paar biertjes. in clubs en op feesten, dan.
geen zin om helemaal naar de kloten te gaan.
wil ik dat wel, dan zoek ik ter plekke de beste alcohol/prijs-coefficent...dat blijkt meestal binnenlands gedestileerd te zijn. (jonge dus)
M'n vodka is ook binnenlands gedestileerd 
niks vna bovenstaand
passoa jus, malibu cola, martini, bacardi-limon cola, vodka bitter lemon etc

wijvendrankjes!!!
als het maar zoet is en artificiele bestanddelen bevat.....
(en duur is)
| Originally posted by ZZandirt wijvendrankjes!!! als het maar zoet is en artificiele bestanddelen bevat..... (en duur is) |
jongejonge,
ik weet waar ik het over heb:
100-en uren bar ervaring, geloof me. de mensen die ziek worden en kotsen, zijn altijd diegenen die dat soort drankjes drinken...
heb indertijd flink wat martini's achterover gewerkt. (toen het nog vijfguldenvijennegentig kostte)
de enige martini die echt lekker is, is gemixed met wodka.
3 daarvan en je loopt niet meer recht geloof me. (vooral die olijf....hmmm)
extreem drinken kan je om meerdere redenen thuis doen waar je iig een schone plee hebt om boven te hangen en je zo maar om kan vallen en blijven liggen....
door de eeuwen heen zijn er een aantal ontstaan:
bier en wijn... en dubbel (tripple) gedestilleerde varianten daarvan.
that's it!!!
passoa en dat soort troep (want dat is het) is niets meer dan een variant daarop met een hoop toevoegingen die VOOR het tijdperk van de electronen microscoop, nog niet bestonden. (aspartaam, xylitol, sinaasappelsmaak etc)
passoa krijg je ook als je bruine rum (geen kleurstof overigens, maar rietsuiker) aanlengt met (suiker-)water en sinaasappelschilfers (de witte aan de binnenkant) toevoegd.
Veul Baco's. Mmmmmmmm overmorgen weer met wat oppepmiddel, he JP

| Originally posted by Creamfields23 Veul Baco's. Mmmmmmmm overmorgen weer met wat oppepmiddel, he JP |