TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Dood op IRC ...Overdosis
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Ho ho eens even.
Ik vind het helemaal niet vreemd of gek dat mensen er een ander inzicht als mijzelf op nahouden, maar ik vind het minder leuk als je gaat verkondigen dat dit verschil te weiten is aan mijn onvermogen over iets na te denken of "mensen te kennen".
Nou goed, jij denkt er dus gewoon iets anders over als ik (nou ja ik zie ook wel in wat de drugs en druk doet met onzekere mensen in de puberteit etc), maar ik vind het jammer dat je dan zo reageert. Dan komt het op mij over alsof je jouw perspectief ziet als "de enige juiste". No offence.
Re: dood op irc
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta [b]Een Amerikaanse jongen die bekend stond onder de alias ripper is 12 januari gestorven aan een overdosis methadon (360gram) en andere drugs. |
| Originally posted by Pjotr G Ik vind het helemaal niet vreemd of gek dat mensen er een ander inzicht als mijzelf op nahouden, maar ik vind het minder leuk als je gaat verkondigen dat dit verschil te weiten is aan mijn onvermogen over iets na te denken of "mensen te kennen". |
| Originally posted by Pjotr G Ik betwijfel of deze jongen al was ie nooit met internet in contact gekomen stabiel zou kunnen zijn. |

| Originally posted by Pjotr G Later door zegt iedereen stop stop en dat helpt niets. Alsof je met zo'n boodschappen doorkomt bij iemand die helemaal murv gesnoved, gerookt, gedronken of wat dan ook is. |
| Originally posted by Pjotr G Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen daden, zolang er geen druk wordt uitgeoefend....en de druk die uit die chat blijkt, geeft me nu niet bepaald reden de verantwoordelijkheid bij iemand anders te neigen te leggen. |
| Originally posted by Pjotr G Niet direct, maar ik ben niet zo ontzettend geschokt (sorry?), en op het triestheidsgehalte en sociaal isolement van sommige freaks na, lijkt me IRC ook niet direct "gevaarlijk". En die sommige freaks die zaten sowieso al in de gavarenzone |

Ik zeg er maar niks meer over, want wat is ook zeg, t is toch niet goed.
Naja dan duik je lekker de slachtofferrol in,fine by me.
Als jij je eigen mening goed vond en kon onderbouwen had je dat namelijk wel gedaan,maar omdat je dus gewoon geen reply hebt ga je de geslagen hond lopen uithangen.
Is echt manne-eigen btw,uitzonderingen daargelaten ofcuz
"ik zeg wel niks meer want ik doe toch niets goed"
Vreselijk trieste eigenschap
| Originally posted by Donna Is echt manne-eigen btw,uitzonderingen daargelaten ofcuz ![]() |

Mag altijd,alleen dan wel in een daarvoor bestemde thread en niet in deze,dat is namelijk tegen de regels
Zorg er alleen wel voor dat je je uitlatingen goed kunt onderbouwen,anders heb je nog niks
| Originally posted by Donna Mag altijd,alleen dan wel in een daarvoor bestemde thread en niet in deze,dat is namelijk tegen de regels ![]() Zorg er alleen wel voor dat je je uitlatingen goed kunt onderbouwen,anders heb je nog niks |

| Originally posted by Donna Mag altijd,alleen dan wel in een daarvoor bestemde thread en niet in deze,dat is namelijk tegen de regels ![]() Zorg er alleen wel voor dat je je uitlatingen goed kunt onderbouwen,anders heb je nog niks |
Hahaha nee daar het je ome peter nou echt blij mee gemaakt
Is echt manne-eigen btw,uitzonderingen daargelaten ofcuz ![]() "ik zeg wel niks meer want ik doe toch niets goed" Vreselijk trieste eigenschap |
| Originally posted by Donna Is echt manne-eigen btw,uitzonderingen daargelaten ofcuz ![]() "ik zeg wel niks meer want ik doe toch niets goed" Vreselijk trieste eigenschap |
Om even terug te komen op het onderwerp...
Ik heb die log niet gelezen, alleen het stukje op die site van NY Daily News en hier... Maar als je het mij vraagt was die Ripper gewoon een domme lul... ongeacht het feit of dat hij daar zelf wat aan kon doen of niet...
helaas heb ik de log files niet gelezen,ze staan niet meer op die site...
ik denk wel dat dit een goede afspiegeling is van wat internet voor invloed kan hebben op sommige groeperingen now a days..
Als er btw al schuldigen moeten worden aangewezen zijn het wel de ouders van de dude en de arts..
No way,ook de ouders niet,als ppl niet willen dat mensen iets aan ze zien,laten ze ook niks zien.
Als ppl aandacht vragen,laten ze wel steken vallen
2 Teknikol: Ik geef mn mening over mannen uit eigen ervaring,net zoals de heren dat over onze sexe doen
Hoeft ook niet te betekenen dat ALLE mannen het doen,want zoveel hebben er geen deel van mn leven uitgemaakt
Ik geef mn mening of uit ervaring of door kennis.
Kennis doe ik op door te observeren/analyseren dan ga ik s ff met mezelf discussieeren over de getrokken conclusies,en na bepaalde tijd doe ik ook nog eens een rondje evalueren,soms isset snel duidelijk,maar t komt ook voor dat ik deze procedure een aantal keer herhaal,pas als ik zeker van mn zaak ben geef ik mn beoordeling en/of kritiek.
Je dacht toch zeker niet dat ik over 1 nacht ijs ging huh?
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25987
Check dit.............
http://frontpage.fok.nl/news.fok?id=25987
Check dit.............
Erm, Uitermate boeiende discussie hier!
Ik ben het grootendeels met Donna eens, behalve dat mensen die zich (gedeeltelijk) isoleren of buitensluiten in de wereld niet mee kunnen met de huidige samenleving.
Wel is het meestal het geval dat er iets is WAAROM ze zich ''verbergen'' achter het internet.. Het internet is zeker een verschuilmiddel, dat wil zeggen dat je er geen lef voor nodig hebt om er naar toe te gaan (jah. dit klinkt misschien raar in de oren van iemand, maar er zijn een hoop mensen die zich niet op hun gemak voelen tussen massa's mensen te lopen (tegenwoordig helemaal al niet, met al dat geweld ensow))..
Ik heb de logs niet echt gelezen, sommige stukkies wel.. Maar om nou toch die 'chatvrienden' aan te klagen vind ik nergens op slaan.. Iedereen die een beetje bekend is met IRC, die weet dat er ook veel lol getrapt wordt daar, en als er een begint de rest mee gaat.. Nou zal het wel zo zijn dat er enige mensen die daar zaten doorhebben dattie serieus bezig was, maar dat terzijde. Die gast had idd (zoals Donna al zei) van te voren ''geplant'' wat ie zou gaan doen, en door aanmoediging van mensen rond em heen (die hem dus misschien wel over het randje duwde), maar dit lijkt me dus niet iets, wat je ineens spontaan verzint omdat iedereen om je heen zegt dat je meer moet nemen..
Over ouders: meestal hebben ouders helemaal niets meer te zeggen, en zijn ook heel erg onwetend wat dat betreft. Die gast was een computerexpert (volgens FOK), dus die ouders weten niet anders dan dat zijn leven achter de computer is, die vragen daar niet naar, dat is zijn werk.. Aangezien die ouders daar helemaal niet mee opgegroeid zijn weten die waarschijnlijk niet wat voor schade het aan KAN richten..
| Originally posted by Donna 2 Teknikol: Ik geef mn mening over mannen uit eigen ervaring,net zoals de heren dat over onze sexe doen ![]() Hoeft ook niet te betekenen dat ALLE mannen het doen,want zoveel hebben er geen deel van mn leven uitgemaakt ![]() Ik geef mn mening of uit ervaring of door kennis. Kennis doe ik op door te observeren/analyseren dan ga ik s ff met mezelf discussieeren over de getrokken conclusies,en na bepaalde tijd doe ik ook nog eens een rondje evalueren,soms isset snel duidelijk,maar t komt ook voor dat ik deze procedure een aantal keer herhaal,pas als ik zeker van mn zaak ben geef ik mn beoordeling en/of kritiek. Je dacht toch zeker niet dat ik over 1 nacht ijs ging huh? |

Lieve Teknikol: Ik zet niet voor niks in mn replies *uitzonderingen daargelaten* En dat ik reply vanuit MIJN ervaring en/of kennis die ik opgedaan heb
Ik zou never iedereen als hetzelfde type beschouwen
2 Tom:
Jij snapt wat ik bedoel,kijk,en de dudes die toekeken,hebben ook altijd nog iets in zich gehad van "naah tis niet waar wat hier gebeurd"
Mensen hebben dat soort gedrag ook vaak met ongelukken oid,dat ze "ongeloof" voelen en dus doen alsof t r niet is.
Er zijn mensen die keihard gaan lachen van de zenuwen als er een erg ongeluk gebeurd omdat ze t niet diggen,hier kun je echt niemand de schuld van geven.
En idd,ouders weten zo weinig af van wat er zich allemaal afspeelt in dit wereldje,of worden gerustgesteld door hun "verstandig" pratende zoon/dochter.
Een verslaving kunnen mensen ZOOO goed verstoppen,u dont have a clue..
Teenagers zijn lopende tijdbommen,een vat boordevol emoties wat elk moment kan overstromen,ligt er maar net aan wat de laatste druppel is.
Ze moeten begeleid worden zonder dat ze t voelen,en ja ik denk hier vaak over na,ik observeer heel veel,want mijn kids gaan ZEKER tot de risicogroep behoren na alles wat ze op zeer jonge leeftijd voor hun kiezen krijgen.
Dus idd,ik verdiep me enorm in gevoelslevens en emoties,en ik haat oneerlijk gedrag,je wordt vanzelf selectief in mensen die je toelaat in je leven en welke je afstoot.
De wereld die internet heet geeft zo enorm veel oneerlijke afspiegelingen van mensen.
Beloftes zijn zo makkelijk gemaakt met je letterbak,mensen zeggen dingen die anderen willen horen op die manier,het is zo'n eng fenomeen.
Het ware leven zo leven is een veel moeilijkere taak,pas als je irl kunt waarmaken wat je op internet uit je vingers pleurt ben je wat mij betreft eerlijk bezig.
Zo niet,dan is iemand een fictief beeld voor een ander,waar heel wat nare dingen door kunnen gebeuren..
| Originally posted by Donna Lieve Teknikol: Ik zet niet voor niks in mn replies *uitzonderingen daargelaten* En dat ik reply vanuit MIJN ervaring en/of kennis die ik opgedaan heb ![]() Ik zou never iedereen als hetzelfde type beschouwen |
Hey,we hebben at least de gezamenlijke Sarah liefde
Das toch ookal weer wat huh?
gheghe, ja das een meevaller
My Buddy Brandon
I watched as you entered this world,I remember the feeling of wonder and joy that I felt. Holding you moments after your birth and listening to you first cries. How happy your brothers and sisters were to greet your arrival. I remember your first tooth, your first steps, your first words, your first haircut.Your incredible smile.
I remember how painful it was when you fell into a cactus at two years old. The first of so many accidents that would follow you through life.
I remember the Gate and your first on line gaming as "Ripper", and me asking what is a Ripper? It seems so many years ago that my Buddy Brandon went on line. We need a server Dad, we need a router Dad, we need a DSL, we need a cable modem. It always had to be faster and better. You always knew all of the technical fixes to get the system up and running.
I remember how scared I was when you totaled your motorcycle, I thought that you were gone. When you walked out of the hospital the next day, I knew that someone had spared you.
I know that part of me has died with you. I think of you every day.I
have never lost my faith in you, I always knew that you would find yourself and become very successful in life.
I will never forget what a special person you were. The pain and sorrow of your death is unbearable at times. My life forever changed.
God if you are listening, please look out for my Brandon, he is young, inpulsive, reckless.
Brandon my Buddy, my Pal you will be in my heart forever and always. Until we meet again, I love you son.
Rest in Peace Ripper. Dad