TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Vrouwendingen.....
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Naja dan kan je net zo goed gelijk naar huis gaan word toch nix meer whehe |
| Originally posted by Donna < |
OKee, topthread Brammetje!
Vrouw + relatie:
Zeikende domme wijven...voorbeeldje:
"ja, als ik een vriend heb dan kijken ze nooit naar me om, ze zijn allemaal hetzelfde"
Juist....daar krijg je dus geen hoogte van.....die is ook na een week gedumpt 
Vrouw + winkelen
Als ik kleding nodig heb ga ik naar de stad met 1 doel: KLEREN
Dus, normale winkel in, kleding kopen, genoeg..hup, koffie drinken en nach hause met die frau.
"owh die wil ik efef kijken"
"Owh wacht. vind je die leuk, ik vind hem onwijs gaaf!" (donderop kuthoer, das lelijk)
Ik heb dus een hekel aan vrouwen die niet op kenne schieten.
Vrouw + Jalourzie
De tijd staat op 4 uur in de ochtend en je hebt het een week geleden uitgemaakt met een meisje........"tring tring".......ajuist, je ex beld........
"ik hoorde dat je uit was met die en die en die en die, heb je nu al wat met dat meisje?, je mag het me wel vertellen hoor"
"jullie hebben het zeker over mij gehad he, ik wist het wel, ik dacht dat je nog wel een beetje respect voor me had, maar ik hang wel op"
Waarna ze om 9 uur in de ochtend nogmaals beld om haar excuses aan te bieden
Ik haat dus vrouwen die steeds achter je aan blijven hangen en je echt niet los kunnen laten.
leuke thread idd
- altijd dat eeuwige gezeur van ik betaal de helft bij de bioscoop
- jaloers gedrag
- je vrienden zijn lomp
- waarom moet je nou altijd sporten?
- waarom mag ik nie mee stappen?
- en zo gaat dat maar door
kortom:
vrouwen zeuren, zijn onzeker, laten je niet vrij
wheheh 
of ligt dit alleen aan mij lol

| Originally posted by Jappio vrouwen zeuren, zijn onzeker, laten je niet vrij wheheh ![]() of ligt dit alleen aan mij lol |
Waar ik me aan erger... Die eeuwige onzekerheid... en dan niet alleen over uiterlijk / gewicht... maar over alles... bij sommige lijkt het wel alsof ze NOOIT ergens zeker van zijn... MAKE UP YOUR MIND!!!
Verders erger ik eigenlijk nergens aan... vind het meeste vrouwengedoe wel schattig 
Owja... wat ik ook verschrikkelijk vind zijn die hoepelhoeren... van die 13-jarige breezerdrinkende sletjes met oorbellen waarvan je je afvraagt of het niet de bedoeling is dat ze die dingen om de nek hangen... Maja, dat zal wel bij de leeftijd horen... het is pas echt erg als ze er op hun 21 nog zo bijlopen...
Excuses voor het taalgebruik trouwens 
| Originally posted by !_PeTrUs_! vrouwen die zich op voorhand al als een bitch opstellen. Begin je ze naar een tijdje wat beter te kennen blijken ze gewoon xtreem lief te zijn enzo |

die moeten altijd overal kijken, overal naar binnen ('o god, was ik maar in een dorp gaan wonen'), na een uur kijken, "Nee, dit is het toch niet" grrr..
typisch vrouw: als vrouwen iets niet aanstaat in een man schuiven ze dat maar af op het "man zijn" 
| Originally posted by SnuggLe LOL! d1ng Chavez zei nog: Vliegtuigjes vouwen! ![]() enz enz |
- Vrouwen die teren op je portemonnee, en dan niet eens een bedankt geven voor de avond, terwijl jij weer 100 pleuro's armer bent 
- Vrouwen die 30 stukken kleding willen passen in 1 kleding zaak, en daar 1,5 uur over doen en vervolgens niks kopen omdat ze ook nog ergens anders willen kijken 
- Vrouwen die niet weten wat ze willen. "Ja je bent leuk, en lief en aardig en bla bla bla en ik wil je ook" maar ondertussen ook weer niet!
Damn MAKE UP YOUR FUCKIN MIND!
Sja vrouwen zijn een ramp,mannen ook.
Ik kan niet met vrouwen overweg om veel van de dingen die jullie opnoemen,daarom ook dat ik eigenlijk geen vriendinnen heb,ze maken me stapelgek.
Mannen vind ik heerlijk in de omgang,maar heb ik r een relatie mee dan zie ik dingen die ik niet wil zien,en zolang ze just friends zijn kunnen me die dingen niet schelen want ik hoef r niet mee te leven.
Ik wil me heel graag verplaatsen in de gevoels en denkwereld van een ander,maar raak geirriteerd als dat andersom niet gebeurd en dan begin ik dus te bitchen.
Ik denk dat ik prima in omgang ben zolang ik terugkrijg wat ik ook weggeef,k heb gewoon teveel trots om alleen maar weg te geven en er niks voor terug te krijgen,klote eigenschap is dat.
Naja zal dan single t beste zijn voor me?
Tis zo fuckin ongezellig

| Ik wil me heel graag verplaatsen in de gevoels en denkwereld van een ander,maar raak geirriteerd als dat andersom niet gebeurd en dan begin ik dus te bitchen. |
Njaah psies,en t kan echt lang aan bij me,is ook niet altijd zo geweest maar heb de laatste jaren FLINK geduld gehad met ppl.
Ik weet van mezelf dat ik iemand waarvoor ik wat voel,kan relatie,vriendschap of whatsoever zijn veel quality time wil en kan geven,enige wat ik ervoor terugwil is de helft in return,maakt mij al happy.
Als zelfs de helft teveel wordt begint mijn maag zich in rondte te gooien en at the end kots ik de persoon gewoonweg uit.
Maar dan is er in de tussentijd al meer dan genoeg gebeurd.
Ik beschouw mezelf niet als "normaal" ok,maar ppl vinden dat abnormale juist flex,ALS ze ervoor kiezen met me om te gaan,want is niet altijd easy met mij,verre van dat,maar vrouwendingen doek niet aan,kleding pas ik thuis,1 winkel is meer dan genoeg,onzeker ben ik misschien op een aantal vlakken net als iedereen maar geen hond die ongevraagt te zien krijgt.
Ik wil gewoon kwaliteit om me heen qua ppl,en geen mensen die wel energie van me willen trekken en me leeg achterlaten.
Dat heb ik nu wel s gezien.
| Originally posted by Teal'k RAAAAAAAAAAHHH, met vrouwen de stad in, das echt hell ![]() die moeten altijd overal kijken, overal naar binnen ('o god, was ik maar in een dorp gaan wonen'), na een uur kijken, "Nee, dit is het toch niet" grrr.. |
Winkelen is horror,paskamers zijn te klein,er hangt teveel onzin,in 1 woord,tis kut.
Meestal check ik ff hoe de maat "eruit ziet" als t me wat lijkt neem ik t gewoon mee,boeie,meestal past t ook nog wel.
1 winkel qua broeken,dan weet je psies welke maat je moet dus snel klaar.
Winkelen doe je als t ECHT moet,t liefst alleen,of iemand die ook doorloopt en niet nog dit en dat moet hebben.
Onderwijl trek je wat uit de muur oid als er honger is,maar liever gewoon wat meenemen voor thuis.
Sja voor mannen is een vrouw meestal wel noodzakelijk om mee te nemen want mannen (en dus weer niet alle) hebben gewoon niet door dat andere dingen dan vorig seizoen ze ook staan.
Is ook nie erg,k vinnet best,als we maar snel klaar zijn

?
Net deed hij het......
Ik ga altijd het liefst winkelen met vrouwen
Die doen al het lastige werk... lopen die hele zaak door en komen terug met een aantal dingen... "Hier, dat is leuk voor jou"
En dan kijk je ff... of desnoods pas je het ff... en dan koop je het (tenzij het echt niks is natuurlijk). Klaar is Kees... hoef je er zelf niet meer over na te denken...
En het is idd nog leuk ook
Vrouwen hebben daar echt een zintruig voor idd...