TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Shockers 26-04-03
Pages (2): « 1 [2]

Posted by SpeakerfreaK on Feb-13-2003 13:59:

quote:
Originally posted by DJ_Siesta
sjongejonge, kut boertjes hier, ze gaan allemaal naar shockers toe omdat ze dneke dat et een hardhouse feest is.... echt supertriest

Waar je woont of hier op het forum??

Naja, hoe het ook zij, ik vin hardhouse wel tof, alleen vat ik ook echt niet wat Dana doet op de main....dus sluit ik mij aan bij de techno-georienteerde gasten hier
Zelf wil ik jimmy the sound en daniele mondello wel zien, maar zeker ook speedy j, carola, rush en ishino, zal nog wel klote worden qua tijden....hopelijk draaien ze niet op dezelfde tijden.....

Posted by Siesta on Feb-13-2003 16:04:

quote:
Originally posted by SpeakerfreaK
Waar je woont of hier op het forum??

Naja, hoe het ook zij, ik vin hardhouse wel tof, alleen vat ik ook echt niet wat Dana doet op de main....dus sluit ik mij aan bij de techno-georienteerde gasten hier
Zelf wil ik jimmy the sound en daniele mondello wel zien, maar zeker ook speedy j, carola, rush en ishino, zal nog wel klote worden qua tijden....hopelijk draaien ze niet op dezelfde tijden.....
\

whehe met hier bedoelde ik hierwaar ik woon"_

Posted by mr.marcello on Mar-13-2003 21:37:

Hehe, ID$T heeft er blijkbaar toch maar vanaf gezien om Dana in de main te laten draaien! Luna draait er nu i.p.v. haar!
Dana sluit gewoon in de hardstyle-zaal af...

Check de site: http://shockers.id-t.com

Posted by franzelare on Mar-14-2003 12:33:

quote:
Originally posted by Akira
zeker wel een leuke line up...alleen vond ik de line up van 2 jaar nog steeds beter carlo cox jef mills,luke slater MIss djax,remy etc..etc...

ja maar het gluid in de main was dat jaar wel zwaar bagger! vorig jaar was het trouwens ook niet echt top in de main

Posted by magrec on Mar-14-2003 13:19:

Supervette site trouwens..

AWAKENINGS!!!!!!!!!!!!!!!!!

Posted by robin on Mar-16-2003 12:25:

absoluut gafe site, alleen dat on-schuifje kon k ff niet vinden

Posted by Bellie on Mar-16-2003 20:03:

quote:
Originally posted by franzelare
ja maar het gluid in de main was dat jaar wel zwaar bagger! vorig jaar was het trouwens ook niet echt top in de main

Ik heb gehoord dat ze voor deze shockers dezelfde installatie gaan gebruiken als op Trance Energy in de main. Wie dat nog kan herinneren weet vast nog wel hoe hard dat was toen het volume werd opgegooid toen Johan Gielen Igor S - Boomerang draaide.
Dat wordt dus flink hard rammen met Speedy J En rush!!!!! .

Posted by Hitman on Mar-18-2003 18:38:

Wat loopt iedereen te mauwen??? als je hardstyle kut vindt, ga je toch in 1 van de andere 3 zalen staan... ik weet zeker dat ik me er goed ga vermaken... MONTANA!!!!!

Posted by SpeakerfreaK on Apr-25-2003 09:33:

natuurlijk ga ik er heen
denk dat ik veel van de techno-djs eens ga checken, ookal ben ik zelf niet zo'n techno fanaat. ishino, carola, varela, speedy J; wil ze graag eens checken. Heb het een beetje gehad met hardstyle de laatste tijd, maar jimmy the sound en mondello wil ik wel ff zien, merk wel wat er van mijn "plannen" komt.

Posted by Partyhardy! on Apr-25-2003 09:55:

Worm Popper

Ik ben er ook bij, achter de bar!

Posted by mr.marcello on Apr-25-2003 12:28:

quote:
Originally posted by Partyhardy!
Ik ben er ook bij, achter de bar!

OE, waar?

Posted by Partyhardy! on Apr-25-2003 13:20:

Thumbs up

quote:
Originally posted by mr.marcello
OE, waar?

ik moet in de Delta-hal staan maar ik weet dus niet welke zaal/muziek dat is, als je me ziet maak er gebruik van!

Posted by mr.marcello on Apr-25-2003 14:18:

quote:
ik moet in de Delta-hal staan maar ik weet dus niet welke zaal/muziek dat is, als je me ziet maak er gebruik van!

Ik zal zeker effe langskomen!

Posted by M5 on Apr-25-2003 16:51:

22.30-00.00 K.Cee
00.55-02.40 Cristian Varela
02.40-03.55 Speedy J
03.30-05.15 Marco Carola
05.15-07.00 Oliver Ho

ok dit wordt em!!

Posted by mr.marcello on Apr-25-2003 19:04:

quote:
Originally posted by M5
22.30-00.00 K.Cee
00.55-02.40 Cristian Varela
02.40-03.55 Speedy J
03.30-05.15 Marco Carola
05.15-07.00 Oliver Ho

ok dit wordt em!!

Ach ja, ik zie het daar wel waar ik ben op welk moment! Al weet ik wel waar ik absoluut niet zal zijn de hele avond! (Tenzij Onno wel in die hal staat!)
Ik wil alleen Speedy J absoluut meepakken!

Posted by mr.marcello on Apr-27-2003 15:04:

quote:

Jaja, Delta Hall.....en dan stiekem in de Randstad Hall gaan staan!!
Was zeer gezellig je toch nog getroffen te hebben! Enne, je had inderdaad een goeie zaal om je halve studiepunt te verdienen!!

Maar ik heb me uitermate goed vermaakt dit jaar! Met als absolute hoogtepunt voor mij: Speedy J!!

Posted by M5 on Apr-27-2003 15:12:

sow ik ben ook weer boven water..

wat een geslaagd feest was dit... echt bijna alleen maar goede muziek gehoord!!

het begon allemaal met k.cee die echt super draaide... dikke sven vath knallers... echt heerlijk

daarna naar de main gegaan voor Varela & speedy j... varela klonk goed.. speedy j erg voorspelbaar.. maar erg lekker!! daarna snel weggevlucht voor Luna om naar marco carola te gaan... echt die was echt super bezig.. niet normaal...

als afsluiter Oliver Ho.. vond ik niet zoveel bijzonders... maar iig altijd beter dan die barbaar rush..

al met al goed vermaakt dus

(en Onno... haha ik had je echt totaal niet herkend!
)

Posted by SpeakerfreaK on Apr-27-2003 15:52:

zo dan, heb er een woord voor; TOP !
voor mij t hoogtepunt; Marco Carola, tering zeg, DJ Rush ook f*cking heftig niet normaal. Nee dit was zeker een van de betere feesten waar ik ooit heen ben geweest! (ook top; weinig loopafstanden!)

Posted by New Wave on Apr-27-2003 16:46:

Moest der niemand naar Dana ofzo ?

Posted by mr.marcello on Apr-27-2003 16:49:

quote:
Originally posted by New Wave
Moest der niemand naar Dana ofzo ?

Draaide zij ook dan?!?! Dan heb ik haar GVD helemaal gemist!!

Posted by mido on Apr-27-2003 17:54:

/me heeft nu best spijt..

Zegt Remy-D

Posted by New Wave on Apr-27-2003 19:48:

quote:
Originally posted by stevesimon

Een ander groot pluspunt was het podium/tribune in de main, wat deze keer toegangelijk was voor iedereen en niet alleen voor rijke yuppen die een VIP ticket hadden (die stonden dan boven je btw).

Nou, dit is een stom vooroordeel dit.
Ik zal je vertellen waarom.
Op de VIP zitten NIET ALLEEN rijke yuppen.

Op de VIP zitten werknemers van de feesten, de mensen met een leidende functie, relaties van de sponsoren, sponsoren, gastelijsten, cameramensen, medische mensen....dus niet alleen maar rijke yuppen die alleen maar aan het zitten zijn en als een kak balletje spreken.
Zelfs Snuggle die sjout met zware ijzeren attributen kan hier uitrusten.

En een arme student of een normale werknemer nmet een baantje kan een VIP kaartj ekopen.
Maar 99% van de feestbeesten heeft dit niet nodig omdat zij toch enkel in de partyzalen staan.

Ik danku

Oja, en der zitten ook altijd super lekkere sjiks

Posted by Biohazard on Apr-27-2003 20:23:

Weet iemand of die set van Montana is opgenomen, want ik kan elke set vinden behalve juist die set

Posted by New Wave on Apr-27-2003 20:31:

Ja is opgenomen.

Posted by Partyhardy! on Apr-27-2003 20:40:

Thumbs up

quote:
Originally posted by mr.marcello
Jaja, Delta Hall.....en dan stiekem in de Randstad Hall gaan staan!!
Was zeer gezellig je toch nog getroffen te hebben! Enne, je had inderdaad een goeie zaal om je halve studiepunt te verdienen!!

Ja klopt, ik mocht kiezen in welke zaal ik moest staan, nou dan dus wel ff 1000 x liever in de Randstad Hall (ICT) dan in de Delta hall! (UPS) Heb me er prima vermaakt en ik vond Phil Kieran erg lekker draaien, voor mij de beste van de avond.
Tof inderdaad toen ik ineens om 5 uur s'ochtends jou zag! Had je me toch nog gevonden!!

quote:
Originally posted by M5
(en Onno... haha ik had je echt totaal niet herkend!
)

whehe inderdaad, en ik maar roepen! en jij kijkt me zo aan van "huh wies dat nou?!?! hahaha Je bent overigens geen drinken meer bij me komen halen oen!

Al met al vond ik (van wat ik heb meegekregen) deze Shockers vele malen beter dan vorig jaar!

Pages (2): « 1 [2]