TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Shockers 26-04-03
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta sjongejonge, kut boertjes hier, ze gaan allemaal naar shockers toe omdat ze dneke dat et een hardhouse feest is.... echt supertriest |

| Originally posted by SpeakerfreaK Waar je woont of hier op het forum?? Naja, hoe het ook zij, ik vin hardhouse wel tof, alleen vat ik ook echt niet wat Dana doet op de main....dus sluit ik mij aan bij de techno-georienteerde gasten hier ![]() Zelf wil ik jimmy the sound en daniele mondello wel zien, maar zeker ook speedy j, carola, rush en ishino, zal nog wel klote worden qua tijden....hopelijk draaien ze niet op dezelfde tijden..... |
_
Hehe, ID$T heeft er blijkbaar toch maar vanaf gezien om Dana in de main te laten draaien! Luna draait er nu i.p.v. haar!
Dana sluit gewoon in de hardstyle-zaal af...
Check de site: http://shockers.id-t.com
| Originally posted by Akira zeker wel een leuke line up...alleen vond ik de line up van 2 jaar nog steeds beter carlo cox jef mills,luke slater MIss djax,remy etc..etc... |
Supervette site trouwens..
AWAKENINGS!!!!!!!!!!!!!!!!! 
absoluut gafe site, alleen dat on-schuifje kon k ff niet vinden 

| Originally posted by franzelare ja maar het gluid in de main was dat jaar wel zwaar bagger! vorig jaar was het trouwens ook niet echt top in de main |
.
Wat loopt iedereen te mauwen??? als je hardstyle kut vindt, ga je toch in 1 van de andere 3 zalen staan... ik weet zeker dat ik me er goed ga vermaken... MONTANA!!!!!
natuurlijk ga ik er heen
denk dat ik veel van de techno-djs eens ga checken, ookal ben ik zelf niet zo'n techno fanaat. ishino, carola, varela, speedy J; wil ze graag eens checken. Heb het een beetje gehad met hardstyle de laatste tijd, maar jimmy the sound en mondello wil ik wel ff zien, merk wel wat er van mijn "plannen" komt.![]()
Ik ben er ook bij, achter de bar! 
| Originally posted by Partyhardy! Ik ben er ook bij, achter de bar! |
| Originally posted by mr.marcello OE, waar? |
| Originally posted by Partyhardy! ik moet in de Delta-hal staan maar ik weet dus niet welke zaal/muziek dat is, als je me ziet maak er gebruik van! |
22.30-00.00 K.Cee
00.55-02.40 Cristian Varela
02.40-03.55 Speedy J
03.30-05.15 Marco Carola
05.15-07.00 Oliver Ho
ok dit wordt em!!

| Originally posted by M5 22.30-00.00 K.Cee 00.55-02.40 Cristian Varela 02.40-03.55 Speedy J 03.30-05.15 Marco Carola 05.15-07.00 Oliver Ho ok dit wordt em!! |
(Tenzij Onno wel in die hal staat!)
| Originally posted by Partyhardy! ik moet in de Delta-hal staan maar ik weet dus niet welke zaal/muziek dat is, als je me ziet maak er gebruik van! |

sow ik ben ook weer boven water..
wat een geslaagd feest was dit... echt bijna alleen maar goede muziek gehoord!!
het begon allemaal met k.cee die echt super draaide... dikke sven vath knallers... echt heerlijk
daarna naar de main gegaan voor Varela & speedy j... varela klonk goed.. speedy j erg voorspelbaar.. maar erg lekker!! daarna snel weggevlucht voor Luna om naar marco carola te gaan... echt die was echt super bezig.. niet normaal...
als afsluiter Oliver Ho.. vond ik niet zoveel bijzonders... maar iig altijd beter dan die barbaar rush..
al met al goed vermaakt dus
(en Onno... haha ik had je echt totaal niet herkend!
)
zo dan, heb er een woord voor; TOP !
voor mij t hoogtepunt; Marco Carola, tering zeg, DJ Rush ook f*cking heftig niet normaal. Nee dit was zeker een van de betere feesten waar ik ooit heen ben geweest! (ook top; weinig loopafstanden!)
Moest der niemand naar Dana ofzo
?
| Originally posted by New Wave Moest der niemand naar Dana ofzo ? |
/me heeft nu best spijt.. 
Zegt Remy-D
| Originally posted by stevesimon Een ander groot pluspunt was het podium/tribune in de main, wat deze keer toegangelijk was voor iedereen en niet alleen voor rijke yuppen die een VIP ticket hadden (die stonden dan boven je btw). |
Weet iemand of die set van Montana is opgenomen, want ik kan elke set vinden behalve juist die set 
Ja is opgenomen. 
| Originally posted by mr.marcello Jaja, Delta Hall.....en dan stiekem in de Randstad Hall gaan staan!! ![]() Was zeer gezellig je toch nog getroffen te hebben! Enne, je had inderdaad een goeie zaal om je halve studiepunt te verdienen!! |
Heb me er prima vermaakt en ik vond Phil Kieran erg lekker draaien, voor mij de beste van de avond.
Had je me toch nog gevonden!!
| Originally posted by M5 (en Onno... haha ik had je echt totaal niet herkend! ) |
Je bent overigens geen drinken meer bij me komen halen oen!