TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Valentijnsdag
Pages (2): « 1 [2]

Posted by kolkiewolkie on Feb-12-2003 02:20:

wat denk je dat ik aan het doen ben, EI!

zelfde vak, andere opdracht (en dr wacht dr NOG 1 op me, dus morgennacht weer denk ik )

alleen ga ik TA dr nou, net als partyfuck, wel even uitknikkeren omwille van de efficientie

truste!

Posted by franzelare on Feb-12-2003 08:26:

he jullie verneuken een draad over een achterlijk commercieel kutfeest

Ik heb geen vriendin maar as ik er wel 1 had had ze een smsje gehad of een email maar meer ook niet ik ga geen geld een dit soort onzin uitgeven!

Posted by Donna on Feb-12-2003 13:09:

quote:
Originally posted by Blik
vind valentijnsdag zo'n commercieel klote"feest"

mijn vriendin krijgt een kaart en meer niet

Doe dan ook geen kaart,of je doet wel wat en staat r achter,of doet gewoon NIKS.

Posted by Blik on Feb-12-2003 13:34:

quote:
Originally posted by Donna
Doe dan ook geen kaart,of je doet wel wat en staat r achter,of doet gewoon NIKS.

ik vind het idee van Valentijnsdag heel goed, maar het zuigt gewoon dat alle winkels er enorme omzetten proberen door te halen door middel van het verkopen van teddybeertjes, bonbons etc voor een extra percentage. Als het geen valentijnsdag geweest was betaalde je er een stuk minder voor. En dat zuigt gewoon aan valentijnsdag, een valentijnskaart daarintegen kost hetzelfde als een normale kaart.

Posted by Dj Lex on Feb-12-2003 18:15:

Mja heel slap ff kaartje gekocht. Lekker boeiend dat het commercieel is, de meisjes vinden het meestal wel leuk, hoewel ze altijd zullen zeggen dat ze het niet willen. Leuk textje erin klaar is Klaas

Posted by Three 'O Three on Feb-12-2003 20:04:

Idd een achterlijk feest. Denken ze verdomme nou echt dat ik tijd heb om al die honderden binnengekomen kaarten te gaan zitten lezen?? Sodemieter toch op.

Posted by Jappio on Feb-13-2003 07:40:

quote:
Originally posted by Three 'O Three
Idd een achterlijk feest. Denken ze verdomme nou echt dat ik tijd heb om al die honderden binnengekomen kaarten te gaan zitten lezen?? Sodemieter toch op.

lol

Posted by Acidophilus on Feb-13-2003 09:16:

quote:
Originally posted by Donna

Psies!

Alsof je alleen d�n kan laten zien dat je van iemand houdt...

Zoals de heer Moskowitz zou zeggen: "Ik erken die dag niet!"

Posted by Siesta on Feb-14-2003 15:03:

http://www.pickwick.nl/teaclub_valentijn.asp

r0xxx

Posted by Miss Proximus on Feb-14-2003 16:32:

Tering valentijn

ik heb geen kaartjeS gehad

lol zelfs niet die ene die ik aan mezelf gestuurd had

(duh)

Pages (2): « 1 [2]