TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tatuering/piercing
Pages (3): « 1 [2] 3 »
| quote: |
| Originally posted by TrancE_GyLLe jag har ju d� en i tungan... med silver kula p� undersidan � en bl� kula som lyser i neon ljus p� ovan sidan.. |

man har alltid n�tt att g�ra n�r man har tr�kigt!!! |
hahaha steve sitter p� svaren i alla l�gen 
jaja d� ere bara � hoppas att ens n�stkommande har h�l i tungan d� 
Fast jag kan ju s�ga att jag f�redrar en tjej som kan sin sak och kan ge den d�r lite b�ttre k�nnslan utan massa ploppar i munnen 
s�nt d�r e ju en smaksak steve...faktiskt 
hum di dum di dum vi kanske ska l�mna det h�r �mnet innan de g�r f�r l�ngt 
har en sol p� ankeln (som jag ritat sj�lv) och som jag gjorde p� Hawaii f�r ett par �r sedan. Jag var "alergisk" (dvs fick utslag) mot solen n�r jag var liten, s� det �r en liten reminder kan man s�ga.
| Originally posted by Vizay har h�rt att de ska vara dj�vulskt sk�nt om ens partner har h�l i tungan (allts� typ kula eller n�tt i den stilen) n�n som kan bekr�fta? |
ohh fan de har du r�tt i aendy...kan ju inte va i n�rheten lika kul...bra fr�ga vilket man prioriterar...b�da e ju liksom bra 
Jag har varken eller. Personligen tycker jag inte piercing �r s� farligt. Framf�r allt g�r det att "�ngra" sig. Kvar blir kanske ett litet �rr. Tatueringar d�remot har ett tungt imageproblem. S� fort jag ser en tjej med tatuering t�nker jag p� porraktriser. Inget man presenterar f�r sl�kten direkt...
NL
Tribal runt �verarmen n�gon? V�rldens vanligaste tatuering verkar det som. 
Sj�lv har jag varken tatuering eller piercing. Verkar vara en majoritet h�r p� forumet som �r emot sj�lvpl�gning.

skal vel ta piercing i tunga en gang n�r jeg har $$$$$$ 
er vel ikke akkurat det billigste som er her i landet 
jag menar att man kan leka med den i munnen...
� vizay, min tjej har �x� en i tungan. det �R sj�nt.. (tycker jag iaf=)
| Originally posted by Vizay har h�rt att de ska vara dj�vulskt sk�nt om ens partner har h�l i tungan (allts� typ kula eller n�tt i den stilen) n�n som kan bekr�fta? |
| Originally posted by dbl [...] men alla ville ju bara till ett hel boring st�lle... blev ju skit sur.. och dem ville dra hem tidigt ocks�.. vill ju inte alls det [...] |
Och att dra ensam ngnstans e ju inte kul heller.
L�ter Rocky g�ra ett inl�gg i debatten!

Jag har den d�r samlingsboken Aendy! har t�nkt s� j�vla l�gne att jag skulle scanna in infr�n den!! Fett me najs 
| har �ven f�tt andra tips av steve... typ att lyssna p� trance medan man.. |
| Originally posted by mindshooter Jag har den d�r samlingsboken Aendy! har t�nkt s� j�vla l�gne att jag skulle scanna in infr�n den!! Fett me najs ![]() Det d�r �r inget tips,.,,det �r en sj�lvklarhet! Trance musik under tiden har alla mina tjejer f�tt st� ut me |
| Originally posted by dbl men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee. |
My way or the highway vare hemma hos mig allts� haha 
jag har, samma som mina tv� sm�syskon. vi har ritat den sj�lva och den symboliserar v�r v�nskap.
tycker ocks� att det g�tt lite inflation i att alla har tatuering som kanske inte alltid betyder s� mycket f�r dem.
| Originally posted by mindshooter och? My way or the highway vare hemma hos mig allts� haha ![]() Sen n�r man �r hemma hos dom kanske man f�r st� ut med lite skitmusik, helt klart v�rt det f�r att f� trycka p� dom lite trance |
| Originally posted by morakickers jag har, samma som mina tv� sm�syskon. vi har ritat den sj�lva och den symboliserar v�r v�nskap. |
weeeeeeeeeee
vi ska g� p� Klubb Konkret i LKPG. allts� studenternas tranceklubb som h�lls en g�ng i m�naden
weeeeeeeeee
d� blir ja glaaaaa. han har till och med k�pt kl�der p� Saturn
hehehehe.... f�r att han tycker det e snyggt allts�
Reveal, du piercade v�l praktiskt taget din tunga idag. Hur gick det egentligen, du s�g lite blek ut ett tag.
| Originally posted by Aendy Reveal, du piercade v�l praktiskt taget din tunga idag. Hur gick det egentligen, du s�g lite blek ut ett tag. |
Det �r v�l farligt att pierca snoken va?
Massa nerver och t�rkanaler ligger d�r har jag h�rt?
Jag kan t�nka mig en Labret.
ehhh va? har reveal piercat tungan??
| Originally posted by Glorie ehhh va? har reveal piercat tungan?? |