TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- tatuering/piercing
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by Glorie on Feb-11-2003 21:06:

Talking

quote:
Originally posted by TrancE_GyLLe
jag har ju d� en i tungan... med silver kula p� undersidan � en bl� kula som lyser i neon ljus p� ovan sidan..

weeeeeeee, l�ter cooooooolt � snyggt ju

quote:
man har alltid n�tt att g�ra n�r man har tr�kigt!!!

hur menar du d�?

Posted by Vizay on Feb-11-2003 21:24:

hahaha steve sitter p� svaren i alla l�gen

jaja d� ere bara � hoppas att ens n�stkommande har h�l i tungan d�

Posted by SteveTranz4ever on Feb-11-2003 21:27:

Fast jag kan ju s�ga att jag f�redrar en tjej som kan sin sak och kan ge den d�r lite b�ttre k�nnslan utan massa ploppar i munnen

Posted by Vizay on Feb-11-2003 21:34:

s�nt d�r e ju en smaksak steve...faktiskt

hum di dum di dum vi kanske ska l�mna det h�r �mnet innan de g�r f�r l�ngt

Posted by el_vez on Feb-11-2003 23:22:

har en sol p� ankeln (som jag ritat sj�lv) och som jag gjorde p� Hawaii f�r ett par �r sedan. Jag var "alergisk" (dvs fick utslag) mot solen n�r jag var liten, s� det �r en liten reminder kan man s�ga.

Posted by Aendy on Feb-12-2003 18:18:

quote:
Originally posted by Vizay
har h�rt att de ska vara dj�vulskt sk�nt om ens partner har h�l i tungan (allts� typ kula eller n�tt i den stilen)

n�n som kan bekr�fta?

Den f�rdelen �r v�ldigt ovidkommande med tanke p� den oerh�rda nackdelen att kyssar �r helt v�rdel�st. Har haft tv� tjejer som jag haft b�de f�re och efter de tagit h�l i tungan och jag gr�ter n�r jag t�nker p� att det inte l�ngre var samma njutning med det enkla n�jet att kyssas.

Posted by Vizay on Feb-12-2003 18:49:

ohh fan de har du r�tt i aendy...kan ju inte va i n�rheten lika kul...bra fr�ga vilket man prioriterar...b�da e ju liksom bra

Posted by NordLight on Feb-12-2003 20:20:

Jag har varken eller. Personligen tycker jag inte piercing �r s� farligt. Framf�r allt g�r det att "�ngra" sig. Kvar blir kanske ett litet �rr. Tatueringar d�remot har ett tungt imageproblem. S� fort jag ser en tjej med tatuering t�nker jag p� porraktriser. Inget man presenterar f�r sl�kten direkt...

NL

Posted by Kraith on Feb-13-2003 15:16:

Tribal runt �verarmen n�gon? V�rldens vanligaste tatuering verkar det som.

Sj�lv har jag varken tatuering eller piercing. Verkar vara en majoritet h�r p� forumet som �r emot sj�lvpl�gning.

Posted by verminator on Feb-13-2003 16:48:

skal vel ta piercing i tunga en gang n�r jeg har $$$$$$

er vel ikke akkurat det billigste som er her i landet

Posted by GyLLe on Feb-15-2003 23:39:

jag menar att man kan leka med den i munnen...

� vizay, min tjej har �x� en i tungan. det �R sj�nt.. (tycker jag iaf=)

Posted by dbl on Feb-16-2003 02:16:

quote:
Originally posted by Vizay
har h�rt att de ska vara dj�vulskt sk�nt om ens partner har h�l i tungan (allts� typ kula eller n�tt i den stilen)

n�n som kan bekr�fta?

har jag ocks� h�rt....
har �ven f�tt andra tips av steve... typ att lyssna p� trance medan man.. ehmm.. typ... dricker cola i s�ngen.. eller n�tt

men jag tr�ffar aldrig tjejer som gillar trance.. har tr�ffat typ en brud, men hon hade ju pojkv�n... f�rs�kte, men hon va fast vid pojkv�nnen.. schobbigt

blev hel lack p� mina polare nu ocks�... ville till ett st�lle... va helt inne p� att fixa brud och s�.... m�ste vara p� ett speciellt hum�r f�r det liksom.. g�r inte alltid... men nu var jag verkligen p� hum�r och helt inne p� det.. men alla ville ju bara till ett hel boring st�lle... blev ju skit sur.. och dem ville dra hem tidigt ocks�.. vill ju inte alls det..... sitter och messar nu i hopp om att n�n trevlig sk�l skall svara... *snyft*

e ju ensam hemma ocks�

Posted by cviper on Feb-16-2003 13:22:

quote:
Originally posted by dbl
[...] men alla ville ju bara till ett hel boring st�lle... blev ju skit sur.. och dem ville dra hem tidigt ocks�.. vill ju inte alls det [...]

Ju, k�nner igen det. K�nner inte m�nga som lyssnar p� trance eller skulle g� med p� att dra till ett st�lle d�r de lirar trance. Ist�llet vill de typ lyssna p� 60-tals pop/rock. Och att dra ensam ngnstans e ju inte kul heller.

Posted by Aendy on Mar-02-2003 23:12:

L�ter Rocky g�ra ett inl�gg i debatten!

Posted by mindshooter on Mar-03-2003 06:45:

Jag har den d�r samlingsboken Aendy! har t�nkt s� j�vla l�gne att jag skulle scanna in infr�n den!! Fett me najs

quote:
har �ven f�tt andra tips av steve... typ att lyssna p� trance medan man..

Det d�r �r inget tips,.,,det �r en sj�lvklarhet! Trance musik under tiden har alla mina tjejer f�tt st� ut me

Posted by dbl on Mar-03-2003 15:11:

quote:
Originally posted by mindshooter
Jag har den d�r samlingsboken Aendy! har t�nkt s� j�vla l�gne att jag skulle scanna in infr�n den!! Fett me najs

Det d�r �r inget tips,.,,det �r en sj�lvklarhet! Trance musik under tiden har alla mina tjejer f�tt st� ut me

men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee.
och dem tjejerna jag tr�ffat som g�r det har ju redan pojkv�nner visar det sig... hmmmmm

Posted by mindshooter on Mar-04-2003 06:45:

quote:
Originally posted by dbl
men det finns ju aldrig tjejer som gillar trrraaannnccceeeee.

och? My way or the highway vare hemma hos mig allts� haha
Sen n�r man �r hemma hos dom kanske man f�r st� ut med lite skitmusik, helt klart v�rt det f�r att f� trycka p� dom lite trance

Posted by morakickers on Mar-04-2003 20:50:

Talking

jag har, samma som mina tv� sm�syskon. vi har ritat den sj�lva och den symboliserar v�r v�nskap.

tycker ocks� att det g�tt lite inflation i att alla har tatuering som kanske inte alltid betyder s� mycket f�r dem.

Posted by morakickers on Mar-04-2003 20:56:

quote:
Originally posted by mindshooter
och? My way or the highway vare hemma hos mig allts� haha
Sen n�r man �r hemma hos dom kanske man f�r st� ut med lite skitmusik, helt klart v�rt det f�r att f� trycka p� dom lite trance

mina flickv�nner har alltid b�rjat gilla trance... utom en som redan diggade det stenh�rt (de finns!!)

g�ller bara att b�rja soft, mycket s�ng och sn�lla melodier. d� kan man senare dra p� med progressive/tribal house etc, bara de vant sig vid sj�lva grejen och faktiskt b�rjat gilla det.

bra tips p� nyb�rjarl�tar:
seri�sa remixar p� mainstreamgrejer (ex kylie minogue, finns bra remixar)
gigi d'agostino - i'll fly w you
kosheen - catch, hungry
paul oakenfold - southern sun
pvd remixarna p� saint etienne (b�st �r tell me why)
gabriel & dresdengrejer
delerium - silence (dj tiesto in search of sunrise mix)

hehe... glorie m fl tjejer - har ni ngt bra tips p� hur man "omv�nder" en kille som inte uppt�ckt trance/house?

Posted by Glorie on Mar-04-2003 21:16:

Wink

quote:
Originally posted by morakickers
jag har, samma som mina tv� sm�syskon. vi har ritat den sj�lva och den symboliserar v�r v�nskap.

oj...det l�ter fint...har ni den p� samma st�lle alla tre?

hmm...m�ste t�nka lite p� den d�r fr�gan allts�...ja har inte direkt omv�nt n�n kille...(som synd e) Jo, en kanske....han fick se trancevideos fr�n Dancevalley och Sensation tror ja... vet inte om han spela "omv�nd och fanatisk" f�r min skull eller om han menade det.. sen tror ja att om man har m�jlighet att ta me en person p� riktig fest i holland.. (lite sv�rt kanske) hehe.. men Nordlight h�r p� forumet ber�ttade ju f�r ett tag sen om en av sina kompisar som blivit fr�lst n�r han gick p� Trance Energy (allts� p� sin f�rsta trancefest) snacka om att sl� p� stort weeeeeeeeeee

hmmm....men aa??? nu p� fredag f�rresten.. ska ja fr�lsa en killkompis vi ska g� p� Klubb Konkret i LKPG. allts� studenternas tranceklubb som h�lls en g�ng i m�naden weeeeeeeeee
hoppas han gillar det d� blir ja glaaaaa. han har till och med k�pt kl�der p� Saturn hehehehe.... f�r att han tycker det e snyggt allts�

Posted by Aendy on Jul-02-2003 20:09:

Reveal, du piercade v�l praktiskt taget din tunga idag. Hur gick det egentligen, du s�g lite blek ut ett tag.

Posted by reveal on Jul-02-2003 20:24:

quote:
Originally posted by Aendy
Reveal, du piercade v�l praktiskt taget din tunga idag. Hur gick det egentligen, du s�g lite blek ut ett tag.

jo, gick ju n�stan rakt igenom... men n�r det v�l slutade bl�da s� var det r�tt lugnt, l�ker ju som tur �r v�ldigt snabbt i munnen... en liten bit kommer att lossna, hoppas den inte �r s� viktig

Posted by ExOn on Jul-02-2003 22:58:

Det �r v�l farligt att pierca snoken va?
Massa nerver och t�rkanaler ligger d�r har jag h�rt?

Jag kan t�nka mig en Labret.

Posted by Glorie on Jul-03-2003 07:39:

Satan (eek!)

ehhh va? har reveal piercat tungan??

Posted by reveal on Jul-03-2003 19:06:

quote:
Originally posted by Glorie
ehhh va? har reveal piercat tungan??

bara n�stan, och dessutom helt ofrivilligt

r�kade bita igenom tungan med h�ger framtand

Pages (3): « 1 [2] 3 »