TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום האהבה
Pages (3): « 1 [2] 3 »
באיזה יום זה יוצא בכלל ?
פעם שנייה !
| quote: |
| Originally posted by luckystrike באיזה יום זה יוצא בכלל ? פעם שנייה ! |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שישי!!!! אתה לא קורא כלום?! |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בלה בלה בלה ... המטיף מנוטרדאם ... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שאני יבין... אתה קורא לי גיבן??!!? יש כאלה שנמוכים ממך ולא צריך שיהיה להם גבנת אתה יודע... |
| quote: |
| Originally posted by luckystrike רועי יש רגעים שהשתיקה יפה להם ... |
| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter שישי!!!! אתה לא קורא כלום?! |
| quote: |
| Originally posted by Sniper מממ המסיבה היחידה ששמעתי עלייה זה בניר אליהו (זברה) בכל אופן זה פנויים פנויות ומין הסתם בזברה תמיד יש כוסיותת בכל אופן שניתי קצת תמתנה אז הינה הפירוט המדויק: קופסת שימורים שרשום עליה "תשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום" בפנים פרחים מיובשים כאלה עם הריח בצבע אדום על זה החולצה בצורת לב מגולף גם בצבע אדום על זה שוקלדים בצורת לבבות בצבע אדום וזהב עטפתי את זה בנייר צלופן שקוף ומסביב לפחית שמתי עוד פרחים מיובשים כאלה עם בלון קטן כזה שרשום בו מין הסתם i love u הכל עטוף וליד זה הכרטיס ברכה כמו שתיארתי אותו מקודם קיצררר נתתי לה תמתנה ואמרתי כל מה שיש לי על הלב.. היא אמרה שהיא לא יודעת מה להגיד לי למה היא מבולבלת ממש ממש ממש ושאני לא יבין שהיא סירבה היא צריכה להחזיר לי תשובה בקרוב נקווה שהיא תסכים:]]]] למה אם היא מסכימה שבוע הבא אנחנו נוסעים לחרמון כמה חברים לשישי שבת אז אולי אני יקח אותה איתיייי:]] נעשה יום שישי רומנטי טלי אם היא לא תסכים את יוצאת איתי ??? חחח |
צח י'גבר!
ראיתי בטלויזיה והרגשתי גאווה, קהילת הטראנסאדיקט מחלחלת לאמצעי המדיה...
| quote: |
| Originally posted by Scorchio בואנה אתה הומו... |
| quote: |
| Scorchio @ Exit אני לא מתחיל עם בחורות |
| quote: |
| Originally posted by oDrori מה שעודד ציטט |
סתמו ת'פה צח הזיין מספר אחת כאן
חח מצחיק אתה צח..
אני יתעלם למה אין לי מצב רוח
בכל אופן כניראה אני בניר אליהו עם ידידה מכפר שמריהו:]]
עם ההיא שקניתי לה תמתנה לא היסתדר ואני אוכל סרטים עכשיו
ביגללה
קיצר אני לא יהיה פעיל פה בתקופה הקרובה מסיבות אישיות אולי פה ושם:]
מי שרוצה ליצור איתי קשר אז המיספר שלי זה
056 88 38 38
אבל בימים הקרובים אני יהיה ב
054 48 23 50
Icq: 69300521
:]]
חג אהבה שמח לכולם
חחחח עודד זה היה טוב
מי מהכפר?
נועה נראה לי?
עננננק עודד
הרגת אותי

| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN סתמו ת'פה צח הזיין מספר אחת כאן |

| quote: |
| Originally posted by Hell_Copter הכי כיף שכל פעם שצח יזכיר תפוחי אדמה אני ישר יגיד שהוא זיין זונה... ![]() ועוד ממין זכר... |
נשבע לכם שאני לא מכיר זוג אחד שאשכרא יצא היום
אפילו אנשים עם חברות, משום מה עשו ישיבות קבוצתיות, בבתים וכו'
ביג דיל, אני כנראה גומר עם החברה, ככה שלא יצאתי איתה היום
| quote: |
| Originally posted by DjChook ביג דיל, אני כנראה גומר עם החברה, ככה שלא יצאתי איתה היום |

בחממה עשו משהוא נחמד ליום האהבה
כל בן שנכנס שמו לו מדבקת לב כזאת עם
כתב "פנוי בחממה" וכל בת מדבקת "פנוייה בחממה" ולבנים
הביאו אומים כאלה שמתברגים ולבנות
הביאו את הברגים עצמם
וכל אחד קיבל פיתק שהיום הוא צריך למצוא את האום\בורג שלו ...
רעיון נחמד ...
היה ממש טוב ... הממממווןןן בנות
חזרתי לפני חמש דקות וראיתי שהמחשב דלק פה כל הלילה
עם האינטרנט אינעל ראבאק ...
וקטע ממש מוזר -
אחת שהייתי איתה מהדרום עד לפני איזה חודש וחצי בערך פתאום משום
מקום התקשרה חמש דקות לפני שבאו לאסוף אותי לחממה
אמרה שהיה לה חבר והם נפרדו לפני שבוע שאלה אם אני רוצה לעשות משהוא
היום ...
קטע מ-ו-ז-ר
קשרים מרחוק=בדרך כלל חרא
שונא כאלה דברים !
למרות שלא ניסיתי אף פעם קשר רציני כזה
נראה מענין לנסות ...כל פעם נסיעות מפה לשם ...
| quote: |
| Originally posted by luckystrike בחממה עשו משהוא נחמד ליום האהבה כל בן שנכנס שמו לו מדבקת לב כזאת עם כתב "פנוי בחממה" וכל בת מדבקת "פנוייה בחממה" ולבנים הביאו אומים כאלה שמתברגים ולבנות הביאו את הברגים עצמם וכל אחד קיבל פיתק שהיום הוא צריך למצוא את האום\בורג שלו ... |

קיוג'ה ... אמנם המוזיקה לא הייתה סיוט אבל זאת הייתה עוד מסיבת "אנשים טובים, מוזיקה חרא" לאוסף ...
יו יו רועי סתום תפה
עודד
התכוונתי שאני לא מתחיל עם בחורות בצורה שאין לי משפטי פתיחה מטומטמים מוכנים מראש
אני מדבר עם בנות כמובן
מי לא?
ורועי
לא זיינתי זונה אז אל תזיין תשכל
ואתה עם ההיא שרקדת איתה בכלל אין לך זכות דיבור
הבחורה הזאת כשהיא עולה על משקל רשום
"נא לעלות אחד אחד"
| quote: |
| Originally posted by luckystrike קשרים מרחוק=בדרך כלל חרא שונא כאלה דברים ! למרות שלא ניסיתי אף פעם קשר רציני כזה נראה מענין לנסות ...כל פעם נסיעות מפה לשם ... |
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.