TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- יום האהבה
Pages (3): « 1 [2] 3 »


Posted by luckystrike on Feb-12-2003 22:57:

באיזה יום זה יוצא בכלל ?

פעם שנייה !


Posted by Hell_Copter on Feb-12-2003 23:45:

quote:
Originally posted by luckystrike
באיזה יום זה יוצא בכלל ?

פעם שנייה !


שישי!!!!
אתה לא קורא כלום?!


Posted by luckystrike on Feb-12-2003 23:48:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
שישי!!!!
אתה לא קורא כלום?!

בלה בלה בלה ...
המטיף מנוטרדאם ...


Posted by Hell_Copter on Feb-12-2003 23:53:

quote:
Originally posted by luckystrike
בלה בלה בלה ...
המטיף מנוטרדאם ...


שאני יבין...
אתה קורא לי גיבן??!!?
יש כאלה שנמוכים ממך ולא צריך שיהיה להם גבנת אתה יודע...


Posted by luckystrike on Feb-12-2003 23:54:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
שאני יבין...
אתה קורא לי גיבן??!!?
יש כאלה שנמוכים ממך ולא צריך שיהיה להם גבנת אתה יודע...

רועי יש רגעים שהשתיקה יפה להם ...


Posted by Hell_Copter on Feb-13-2003 00:05:

quote:
Originally posted by luckystrike
רועי יש רגעים שהשתיקה יפה להם ...


ראסמי
זאת השעה כנראה...
אבל באמת שאני ינסה ללכת מחר לבית ספר!!!
אני מבטיח שאני ינסה לקום...
אבל אל תאשים אותי אם אני לא יצליח


Posted by elad11 on Feb-13-2003 01:57:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
שישי!!!!
אתה לא קורא כלום?!


שייייייט
?בטוח לא יום שבת


סרטים רעיייייייייייייייייים...


Posted by Scorchio on Feb-13-2003 09:04:

quote:
Originally posted by Sniper
מממ המסיבה היחידה ששמעתי עלייה זה בניר אליהו (זברה) בכל אופן זה פנויים פנויות ומין הסתם בזברה תמיד יש כוסיותת

בכל אופן שניתי קצת תמתנה
אז הינה הפירוט המדויק:

קופסת שימורים שרשום עליה
"תשאירי לי מקום לחבק אותך בחלום"
בפנים פרחים מיובשים כאלה עם הריח בצבע אדום
על זה החולצה בצורת לב מגולף גם בצבע אדום
על זה שוקלדים בצורת לבבות בצבע אדום וזהב

עטפתי את זה בנייר צלופן שקוף ומסביב לפחית שמתי עוד פרחים מיובשים כאלה
עם בלון קטן כזה שרשום בו מין הסתם
i love u
הכל עטוף וליד זה הכרטיס ברכה כמו שתיארתי אותו מקודם

קיצררר נתתי לה תמתנה ואמרתי כל מה שיש לי על הלב..
היא אמרה שהיא לא יודעת מה להגיד לי למה היא מבולבלת ממש ממש ממש
ושאני לא יבין שהיא סירבה היא צריכה להחזיר לי תשובה בקרוב
נקווה שהיא תסכים:]]]]

למה אם היא מסכימה שבוע הבא אנחנו נוסעים לחרמון כמה חברים לשישי שבת
אז אולי אני יקח אותה איתיייי:]]

נעשה יום שישי רומנטי



טלי אם היא לא תסכים את יוצאת איתי
???
חחח



בואנה אתה הומו...


Posted by fishfish on Feb-13-2003 13:30:

צח י'גבר!
ראיתי בטלויזיה והרגשתי גאווה, קהילת הטראנסאדיקט מחלחלת לאמצעי המדיה...


Posted by oDrori on Feb-13-2003 14:05:

quote:
Originally posted by Scorchio
בואנה אתה הומו...


quote:
Scorchio @ Exit
אני לא מתחיל עם בחורות


Posted by Hell_Copter on Feb-13-2003 14:06:

quote:
Originally posted by oDrori
מה שעודד ציטט


חחחחחחחחחחחחחחחחחח שימוש יפה אחי...
אבל תן לו קרדיט
יש לו סוודר יפה!!!


Posted by m0sh on Feb-13-2003 16:13:

סתמו ת'פה צח הזיין מספר אחת כאן


Posted by Sniper on Feb-13-2003 18:37:

חח מצחיק אתה צח..
אני יתעלם למה אין לי מצב רוח
בכל אופן כניראה אני בניר אליהו עם ידידה מכפר שמריהו:]]

עם ההיא שקניתי לה תמתנה לא היסתדר ואני אוכל סרטים עכשיו
ביגללה
קיצר אני לא יהיה פעיל פה בתקופה הקרובה מסיבות אישיות אולי פה ושם:]

מי שרוצה ליצור איתי קשר אז המיספר שלי זה
056 88 38 38
אבל בימים הקרובים אני יהיה ב
054 48 23 50

Icq: 69300521

:]]
חג אהבה שמח לכולם


Posted by warpedd_ on Feb-13-2003 18:58:

חחחח עודד זה היה טוב


Posted by m0sh on Feb-13-2003 19:22:

מי מהכפר?

נועה נראה לי?


Posted by luckystrike on Feb-13-2003 20:46:

HappyHappy

עננננק עודד
הרגת אותי


Posted by Hell_Copter on Feb-13-2003 22:39:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
סתמו ת'פה צח הזיין מספר אחת כאן


הכי כיף שכל פעם שצח יזכיר תפוחי אדמה אני ישר יגיד שהוא זיין זונה...
ועוד ממין זכר...


Posted by Narcotic Mind on Feb-15-2003 02:08:

quote:
Originally posted by Hell_Copter
הכי כיף שכל פעם שצח יזכיר תפוחי אדמה אני ישר יגיד שהוא זיין זונה...
ועוד ממין זכר...


אבוייייייייייייי!!!!!!!!!!!!!!!!!!!


Posted by DjChook on Feb-15-2003 02:33:

נשבע לכם שאני לא מכיר זוג אחד שאשכרא יצא היום

אפילו אנשים עם חברות, משום מה עשו ישיבות קבוצתיות, בבתים וכו'

ביג דיל, אני כנראה גומר עם החברה, ככה שלא יצאתי איתה היום


Posted by Hell_Copter on Feb-15-2003 03:58:

quote:
Originally posted by DjChook
ביג דיל, אני כנראה גומר עם החברה, ככה שלא יצאתי איתה היום


היא לא נותנת מספיק?
וואלה אחי רק שיהיה לך לבריאות

הכי הרס אותי אבל הבנות בדיסקוטק שאמרו שיש להם חבר... ושהוא בבית...
חברים שלי התחילו לשיר כזה באמצע שיר על זה... משהו מטורף....

אבל ת'כלס... הבנות שם ממש לא היו משהו...
לא התחלתי שם אפילו עם אחת...
אחת התחילה איתי אז זרמתי כבר איתה קדימה... וזהו

אההה ויצאתי גם ממש נחמד...
אני כזה קולט איזה אחד מתחיל לרקוד מאחורי אחת שם עליה את היד והכל...
ויש לה כזה תיק צד עליה... קיצר אני פתאום קולט אותו לאט לאט מוציא את הארנק מהתיק שלה ואז שהארנק היה לו ביד התחיל ללכת
אז באתי תפסתי אותו ולקחתי לו את הארנק והמעפן הזה עוד שואל אותי מה אני עושה... באתי להרוג אותו באותה שניה!!! חבר שלו בא והרגיע אותי אמר לי הוא מסטול לגמרי אני דואג לו
אז אמרתי לו תעיף אותו מהפרצוף שלי עכשיו לפני שאני נכנס בו
ושני הקופים האלה הלכו...
אחר כך ההיא כל המסיבה דפקה לי חיוכים חבל על הזמן...
התלהבה מהקטע... אבל לא ניצלתי את זה


Posted by luckystrike on Feb-15-2003 04:30:

בחממה עשו משהוא נחמד ליום האהבה
כל בן שנכנס שמו לו מדבקת לב כזאת עם
כתב "פנוי בחממה" וכל בת מדבקת "פנוייה בחממה" ולבנים
הביאו אומים כאלה שמתברגים ולבנות
הביאו את הברגים עצמם
וכל אחד קיבל פיתק שהיום הוא צריך למצוא את האום\בורג שלו ...
רעיון נחמד ...
היה ממש טוב ... הממממווןןן בנות
חזרתי לפני חמש דקות וראיתי שהמחשב דלק פה כל הלילה
עם האינטרנט אינעל ראבאק ...

וקטע ממש מוזר -
אחת שהייתי איתה מהדרום עד לפני איזה חודש וחצי בערך פתאום משום
מקום התקשרה חמש דקות לפני שבאו לאסוף אותי לחממה
אמרה שהיה לה חבר והם נפרדו לפני שבוע שאלה אם אני רוצה לעשות משהוא
היום ...

קטע מ-ו-ז-ר

קשרים מרחוק=בדרך כלל חרא
שונא כאלה דברים !
למרות שלא ניסיתי אף פעם קשר רציני כזה
נראה מענין לנסות ...כל פעם נסיעות מפה לשם ...


Posted by Hell_Copter on Feb-15-2003 13:52:

quote:
Originally posted by luckystrike
בחממה עשו משהוא נחמד ליום האהבה
כל בן שנכנס שמו לו מדבקת לב כזאת עם
כתב "פנוי בחממה" וכל בת מדבקת "פנוייה בחממה" ולבנים
הביאו אומים כאלה שמתברגים ולבנות
הביאו את הברגים עצמם
וכל אחד קיבל פיתק שהיום הוא צריך למצוא את האום\בורג שלו ...


בניר אליהו זה היה על אותו עקרון... רק שרק היו מדבקות רגילות של פנוי\פנויה יענו והיו גם מדבקות כתומות של לא פנוי\פנויה
לא היו ברגים וכל החרא הזה...

מורן שבוע הבא אם אתם הולכים אני נראהלי יבוא


Posted by oDrori on Feb-15-2003 16:54:

קיוג'ה ... אמנם המוזיקה לא הייתה סיוט אבל זאת הייתה עוד מסיבת "אנשים טובים, מוזיקה חרא" לאוסף ...


Posted by Scorchio on Feb-15-2003 17:39:

יו יו רועי סתום תפה
עודד
התכוונתי שאני לא מתחיל עם בחורות בצורה שאין לי משפטי פתיחה מטומטמים מוכנים מראש
אני מדבר עם בנות כמובן
מי לא?

ורועי
לא זיינתי זונה אז אל תזיין תשכל

ואתה עם ההיא שרקדת איתה בכלל אין לך זכות דיבור
הבחורה הזאת כשהיא עולה על משקל רשום
"נא לעלות אחד אחד"


Posted by Sm0keMachine on Feb-15-2003 17:49:

quote:
Originally posted by luckystrike

קשרים מרחוק=בדרך כלל חרא
שונא כאלה דברים !
למרות שלא ניסיתי אף פעם קשר רציני כזה
נראה מענין לנסות ...כל פעם נסיעות מפה לשם ...


לא מומלץ אחי...


Pages (3): « 1 [2] 3 »

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.