TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols doorgestoken kaart???
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Akira on Mar-03-2003 01:17:

jaaaa hind eruit hehehe

Posted by jp on Mar-03-2003 16:55:

Dat mens krijgt toch wel een platencontract en over 6 maanden horen we niks meer van haar...

Posted by Lab Rat on Mar-03-2003 17:33:

hey,

ik hoor heel veel mensen zeggen dat idols misschien wel of niet doorgestoken kaart is, maar ik snap niet wat het voordeel daarvan zou zijn?
Iemand die publiek favoriet is en de meeste stemmen krijgt zal ook de meeste plaatjes verkopen.
Waarom zo je dan als organistatie iemand kiezen die minder populair is?

En HMG verzorgt zelf het contract niet, de winnaar wordt gewoon overgedragen aan een platenmaatschappij dus het zal hun geen fuck uitmaken wie er wint!!

Many greetings

Lab Rat

Posted by arj1o1 on Mar-03-2003 18:13:

quote:
Originally posted by Lab Rat
hey,

ik hoor heel veel mensen zeggen dat idols misschien wel of niet doorgestoken kaart is, maar ik snap niet wat het voordeel daarvan zou zijn?
Iemand die publiek favoriet is en de meeste stemmen krijgt zal ook de meeste plaatjes verkopen.

En HMG verzorgt zelf het contract niet, de winnaar wordt gewoon overgedragen aan een platenmaatschappij dus het zal hun geen fuck uitmaken wie er wint!!

Many greetings

Lab Rat

zo dacht ik ook al ja
het gaat toch niet om de zangtalenten alleen wie ht meeste geld zal opleveren en dat is automatisch diegene die het meeste stemmen krijgt

Posted by Rinus on Mar-03-2003 20:20:

Ben geen fan ofzo van Idols maar HIND eruit!! dat was nog de enige deelnemer die niet echt een breezah idol was.
Maarja who cares geef maar lekkere trance en techno

Posted by robin on Mar-03-2003 20:55:

quote:
Maarja who cares geef maar lekkere trance en techno

precies waar maken wij ons eigenlijk druk om whaha stelletje wannabie-pop-idooltjes te zielig eigenlijk

Posted by Eye-Riz on Mar-03-2003 21:58:

ach man, het is harstikke leuk om naar te kijken

Posted by Eye-Riz on Mar-03-2003 22:00:

quote:
Originally posted by Lab Rat
hey,

Many greetings

Lab Rat

logische redenatie
ben je al langs de 'stel jezelf voor'-thread gekomen?

Posted by Lab Rat on Mar-04-2003 20:14:

quote:
Originally posted by Eye-Riz
logische redenatie
ben je al langs de 'stel jezelf voor'-thread gekomen?

hehe nee nog niet zal ff doen!!

greetz

Pages (2): « 1 [2]