TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Idols doorgestoken kaart???
Pages (2): « 1 [2]
jaaaa hind eruit hehehe
Dat mens krijgt toch wel een platencontract en over 6 maanden horen we niks meer van haar...
hey,
ik hoor heel veel mensen zeggen dat idols misschien wel of niet doorgestoken kaart is, maar ik snap niet wat het voordeel daarvan zou zijn?
Iemand die publiek favoriet is en de meeste stemmen krijgt zal ook de meeste plaatjes verkopen.
Waarom zo je dan als organistatie iemand kiezen die minder populair is?
En HMG verzorgt zelf het contract niet, de winnaar wordt gewoon overgedragen aan een platenmaatschappij dus het zal hun geen fuck uitmaken wie er wint!!
Many greetings
Lab Rat
| quote: |
| Originally posted by Lab Rat hey, ik hoor heel veel mensen zeggen dat idols misschien wel of niet doorgestoken kaart is, maar ik snap niet wat het voordeel daarvan zou zijn? Iemand die publiek favoriet is en de meeste stemmen krijgt zal ook de meeste plaatjes verkopen. Waarom zo je dan als organistatie iemand kiezen die minder populair is? En HMG verzorgt zelf het contract niet, de winnaar wordt gewoon overgedragen aan een platenmaatschappij dus het zal hun geen fuck uitmaken wie er wint!! Many greetings Lab Rat |
Ben geen fan ofzo van Idols maar HIND eruit!! dat was nog de enige deelnemer die niet echt een breezah idol was.
Maarja who cares geef maar lekkere trance en techno
| Maarja who cares geef maar lekkere trance en techno |
ach man, het is harstikke leuk om naar te kijken 
| Originally posted by Lab Rat hey, ik hoor heel veel mensen zeggen dat idols misschien wel of niet doorgestoken kaart is, maar ik snap niet wat het voordeel daarvan zou zijn? Iemand die publiek favoriet is en de meeste stemmen krijgt zal ook de meeste plaatjes verkopen. Waarom zo je dan als organistatie iemand kiezen die minder populair is? En HMG verzorgt zelf het contract niet, de winnaar wordt gewoon overgedragen aan een platenmaatschappij dus het zal hun geen fuck uitmaken wie er wint!! Many greetings Lab Rat |

| Originally posted by Eye-Riz logische redenatie ![]() ben je al langs de 'stel jezelf voor'-thread gekomen? |