TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Fokused Scandinavian Tour 2003 - Sweden
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
inte f�r att flamea cool...men "fokused rave"
skulle inte tro det... och �r helt �vertygad �ver att festen kommer bli riktigt bra! ses d�r...!
Fick panik imorse �ver att lillbrorsan inte skulle kunna f�lja med utan biljett eftersom som han �r 19, s� jag best�llde biljetter ist�llet f�r att v�nta till l�ning.
Eller, tja, jag ringde Singularity p� hans jobb och tjata p� honom att boka,
Visade sig att om man bokar idag, den 20:e, s� m�ste man pr�jsa och h�mta ut senast p� tisdag, allts� l�ning!
Ett hett tips �r allts� att boka nu, 
| quote: |
| Originally posted by WhiteRussian Fick panik imorse �ver att lillbrorsan inte skulle kunna f�lja med utan biljett eftersom som han �r 19, s� jag best�llde biljetter ist�llet f�r att v�nta till l�ning. Eller, tja, jag ringde Singularity p� hans jobb och tjata p� honom att boka, Visade sig att om man bokar idag, den 20:e, s� m�ste man pr�jsa och h�mta ut senast p� tisdag, allts� l�ning! Ett hett tips �r allts� att boka nu, |

F�r alla tvivlare, h�r �r en film fr�n Fokused ny�rsfest.
"cool2002": Titta p� den , tror du kommer �ndra uppfattning.
http://www.actiontimes.com/clients/fokused.html
| Originally posted by SteveTranz4ever H�r ser ni en som har bokat klockan 9.00 i morse... De h�r blir skit bra ska ni se ![]() Man f�r inte va bortsk�md med fester i Sverige... s�g ju Gielen f�r bara ett par dagar sen p� Trance Energy och det var AS BRA !!!! E s�ker p� att lokalen duger till... som jag n�mt tidigare har jag vart d�r ett par g�nger med jobbet d� det vart uppdukat f�r julmiddag till 3000 pers + en stor scen med upptr�dande... Sisten dit �r en radio NRJ lyssnare ha ha de vill ju ingen va |
| Originally posted by NordLight Bokade 10 biljetter 9.15 i morse. Jag orkar knappt v�nta med tanke p� hur h�rt Gielen �gde i helgen. �ven jag har varit i lokalen tidigare och �tit julbord. Lokalen �r skitbra f�r Fokused. Jag har faktiskt undrat varf�r ingen haft fest d�r tidigare. Ser ut att kunna bli b�sta tillst�llningen n�gonsin i stan... Greetz NordLight |
| Originally posted by Gaby Va kul att f� se dig d�r!!! |
...ska bli skitkul!
| Originally posted by NordLight Jepp! Jag f�r bara inte missa Tiesto och Gielen p� samma g�ng. Plus att hela TA's party-elit ska dit ...ska bli skitkul!NL |
jag funderar p� blonderat med bl�a spikes
skulle va himla kul o tr�ffas Gaby o alla andra
Ja, d� f�r jag ta och g�ra som er andra. Fett nice med Tiesto!
Roligt att s� m�nga av er som ska dit. Ses d�r......
10 biljetter f�rdigbokade h�r med =)) (�rebro) men kommer nog bli en 14 i slut�nden lutar det �t..
n�n som vet n�t mer info om st�llet..?? r�ttigheter eftersom det �r 18 och konferenslokal m,m ...
| Originally posted by MiB 10 biljetter f�rdigbokade h�r med =)) (�rebro) men kommer nog bli en 14 i slut�nden lutar det �t.. n�n som vet n�t mer info om st�llet..?? r�ttigheter eftersom det �r 18 och konferenslokal m,m ... |
Nu �r man bokad � klar....

| Lokalen tycker jag �r skitbra f�r en s�nt party. Den enda nackdelen �r att det ligger lite "off". Kommunikationerna �r inte dom b�sta, s� n�r 3000 pers ska hem l�r det bli huggsexa om taxibilarna. |
| Originally posted by NordLight Lokalen tycker jag �r skitbra f�r en s�nt party. Den enda nackdelen �r att det ligger lite "off". Kommunikationerna �r inte dom b�sta, s� n�r 3000 pers ska hem l�r det bli huggsexa om taxibilarna. De borde ha utsk�nkningstillst�nd, men de kommer nog inte f� servera l�ngre �n till typ kl. 01 eller 02. H�r f�r ni en liten k�nsla av hur lokalerna ser ut... P� bilderna nedan syns ca. � av den stora hallen. Greetz NordLight |
| Originally posted by s-case Som du skrev tidigare, du har aldrig varit p� n�got som Fokused arrangerar. Jag kan lova dig ljudet kommer vara det minsta problemet. Fokused har full koll p� b�de lokalen och anv�nder sig enbart av proffsiga f�retag f�r att rigga ljud/ljus/laser. Det �r inte tal om att n�gon kille tar med sig sina h�gtalare hemifr�n. Med n�gon form av verklighetsf�rankring s� borde du f�rst� att hyra globen skulle kosta mer pengar �n vad du n�gonsin kommer �ga sj�lv. Dessutom finns det nog inte s� mycket mer �n 3000-4000 personer som �r aktiva klubbes�kare i Sverige inom denna Genre. Att det kostar 400kr �r inget konstigt, Om du bara hade en aning om hur mycket det kostade att arrangera en fest av denna storlek s� skulle du t�nka annorlunda. Att boka Tiesto & Gielen + ett antal andra DJs �r inte direkt gratis. L�gg sen till kostnader f�r Ljud/ljus/laser/flyers/hotell/flyg/transporter/vakter/barpersonal/lokalen/mat m.m /okej jag fattar ocks� att det kostar att ha s� bra dj som Tiesto & Gielen sammt ljus och ljud kostar r�tt mycket p,s �r det nogon som vet om nogon fr�n tranceaddict kommer vara d�r? Jag �r arbetar sj�lv inte med Fokused men vet hur h�rt dom grabbarna jobbar f�r att alla ska kunna g� p� bra fester, Tror dom flesta h�r kan intyga det ocks�. Ingenting �r gratis i den h�r v�rlden. S� s�nna h�r dumma inl�gg hoppas jag slippa se i forts�ttningen. |
Men med tanke p� den line-up.en dom har s� skulle det aldrig funka med s� sm� st�llen som M�nchen eller G.K.
Och som s-case sa s� kommer Fokused fixa med bussar till Slussen...
Som sagt, man ska inte va bortsk�md.... Fan Ti�sto och Gielen p� samma fest...
Och s� kommer ju Gabys favvo.... Parham
ja och jag s� klart ha ha
ps. ska h�ra med dom p� jobbet om vi inte har n�gra bra bilder jag kan skanna fr�n n�r vi var i lokalen
ds.
| Originally posted by NordLight Kommunikationerna �r inte dom b�sta, s� n�r 3000 pers ska hem l�r det bli huggsexa om taxibilarna. |
| Originally posted by SteveTranz4ever Men med tanke p� den line-up.en dom har s� skulle det aldrig funka med s� sm� st�llen som M�nchen eller G.K. /sm� st�llen M�nchen? va jag har varit p� M�nchen och tycker att det �r ett stort st�lle ytan allts� Och som s-case sa s� kommer Fokused fixa med bussar till Slussen... /coolt f�r dom som inte vet hur dom ska tag sig till nacka strand sj�lve kommer jag att �ka t�g till j�rla sation och g� till nacka strand en liten promenad f�r mig tar typ knappt 20 min att komma till st�llet, Som sagt, man ska inte va bortsk�md.... Fan Ti�sto och Gielen p� samma fest... Och s� kommer ju Gabys favvo.... Parham ja och jag s� klart ha ha/jag �r inte bortsk�md jag vet vilka stora djsom kommer och jag tycker om dom som ska komma till factory o p,s ni vet v�l att polisen har sitt hq inte s� l�ngt i fr�n factory, nu ska jag g� ned till mitt atg ombud och h�mta ut billjeten synes d�r p� factory 29 mars ps. ska h�ra med dom p� jobbet om vi inte har n�gra bra bilder jag kan skanna fr�n n�r vi var i lokalen ds. |
| Originally posted by cool2002 /jag vet inte om man kan ta med sig en digital cam och ta n�gra coola bilder har en kodak dc 220 digital cam hemma |
| Originally posted by cool2002 /jag vet inte om man kan ta med sig en digital cam och ta n�gra coola bilder har en kodak dc 220 digital cam hemma |

Vet att det flesta av er har biljetter. Men f�r er som inte har, g�r det �ven bra att handla oss alla atg ombud.
| Originally posted by P4z! Det st�r p� biljetten att man inte f�r ta med in kameror... |
| Originally posted by P4z! Det st�r p� biljetten att man inte f�r ta med in kameror... |
Det st�r s� iaf p� biljetten, p� baksidan (disclaimer iofs, kanske inte g�ller f�r denna men men)
| Arrang�ren meddelar f�ljande: Kamera, ljud- och bildinspelningsutrustning f�r inte medf�ras till arenan. |