TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- School verbiedt dragen van bomberjacks
Pages (3): « 1 [2] 3 »
heheh
nee idd 
Ik ben dus geen leraar ofzo.
Ik doe hotelschool, en wij hebben elk jaar wat praktijkweken in het hotel dat bij school hoort. ik ben nu laatstejaars (in theorie dan) en dat houdt in dat je 3 weken manager bent op ��n van de afdelingen.
ik had dus al 2 weken die piercing (reglement is geen ZICHTBARE piercings) en nu, laatste week, komt de praktijk begeleidster erachter dat ik er 1 heb. drama natuurlijk. goed, heb je aan mij een verkeerde want ik haal t ding niet uit! ik heb dus vanaf vandaag mijn functie neergelegd omdat ik zo niet wil werken...met nog TWEE fokking dagen te gaan. mijn personal coach is met de zaak bezig, en het lijkt nu zo te zijn, dat ze me in feite niks kunnen maken, omdat het inderdaad geen zichtbare piercing is, en het geen obstructie voor mijn werk vormt.
ik zou het zelfs in de rechtzaal kunne aanvechten, en winnen, zegt ie
lol dat zou ik echt vet cool vinden.
maar ja. dat het nou allemaal zo moet gaan. en voor degenen die denken "doe dat ding uit"...NEE dat doe ik neit! nasst het feit dattie binnen een uur dichtgroeit, heb ik gewoon m''n principes. het is ook niet zomaar een sierraad. nee, op m'n verjaardag laten zetten in zuid afrika...hoeveel symbolische waarde moet zo'n ding hebben, dit lijkt me wel genoeg toch 
dus 
hoe moet ik dat nou weten
tongpiercing of z'n ringetje bovenin je oor, dat moet kunnen toch, als je nou hele rits van die dingen door je wenkbrauw of neus ofzo heb zou k t wel begrijpen, hoewel, je heb piercings en je heb piercings..
lullig voor je
mzlz
robin
Haha heb nog een bomber ligguh.... Als die me nog past althans...
Anyway het is te triest voor woorden, dat bombers nu al worden gemeden.. Whats next? De Levi's spijkerbroek? De Gsus shirts vanwege de betekenis achter Gsus???
Gaat goed in deze maatschappij 
k heb blijkbaar heel veel gemist, dr zit toch helemaal geen betekenis achter GSUS, heb nog wel zo'n shirt liggen geloof ik, paar jaar terug liep half nederland zowat in bombers, echt niet dat dat allemaal nazi's zijn!!
tis behoorlijk triest maar helaas doe je dr niet zo veel aan, je komt dat cafe niet in, denk je misschien wel van nou dan niet, ze nemen me maar zo als k ben, maar onder tussen sta je wel buiten 
Vandaag ook weer een 6-tal van die kansloze stakkers.
Kistjes, bomberjack, lonsdale trui opgerolde spijkerbroeken en mogen misschien net op een scooterrijden, gaan ze als ze in de rij staan bij de bus. Roepen ze "eigen volk eerst"gingen we ze allemaal uitlachen whehehe konden ze niet hebben maar ja zo triest
kan het me prima voorstellen wat die school wil.
| quote: |
| Originally posted by magrec Vandaag ook weer een 6-tal van die kansloze stakkers. Kistjes, bomberjack, lonsdale trui opgerolde spijkerbroeken en mogen misschien net op een scooterrijden, gaan ze als ze in de rij staan bij de bus. Roepen ze "eigen volk eerst"gingen we ze allemaal uitlachen whehehe konden ze niet hebben maar ja zo triest kan het me prima voorstellen wat die school wil. |
| Originally posted by LightForce Haha heb nog een bomber ligguh.... Als die me nog past althans... Anyway het is te triest voor woorden, dat bombers nu al worden gemeden.. Whats next? De Levi's spijkerbroek? De Gsus shirts vanwege de betekenis achter Gsus??? Gaat goed in deze maatschappij |
| Originally posted by arj1o1 wat zal GSUS voor iets apart betekenen dan? jesus of je suss (of zoeits wat in het frans ik pijp is) |
| Originally posted by M5 dat van die Franse vertaling had ik iid ook gehoord ja.. maargoed...iig niet aan mij besteed die ordinaire rommel |
| Originally posted by arj1o1 ja heb er al een tijd een broek van en wat t-shirts maar tegenwoordig loopt iedereen erin |
Ik ben ook een tijdje aan de GSUS geweest... en Aem Kei... Nu is het meeste wat ik heb van French Connection... FCUK
Niet dat ut me echt boeit welk merk het is... maar vin de meeste dingen die ze hebben wel leuk 
| Originally posted by arj1o1 wat zal GSUS voor iets apart betekenen dan? jesus of je suss (of zoeits wat in het frans ik pijp is) |
dat zou zoiets worden als "je avaler"
avaler is iig slikken
| Originally posted by robin dat zou zoiets worden als "je avaler" avaler is iig slikken |
| Lonsdale bezorgd om neo-nazi imago Gepost door Gerson (M4stermind) - vrijdag 21 februari 2003 @ 21:32 - Bron: Brabants Dagblad Het sportmerk Lonsdale worstelt met fout imago. Het bedrijf kan bij sommige winkels hun kleding niet afzetten eenvoudigweg om hun extreem-rechts imago. Deze week ging de schoolleiding van het Eikenhagencollege in het Limburgse Landgraaf zover dat het leerlingen verbiedt om nog langer Lonsdale artikelen te dragen. Ex-bokser Bernhard Hart startte in 1960 in Londen de kledingzaak Lonsdale Sports Equipment. Eind jaren 80 adopteerden Duitse neo-nazi's het merk omdat met een open jas op een Lonsdale sweater of shirt NSDAP te lezen is, de politieke partij van Hitler. Rayonmanager V.Verwijmeren bij Britain vindt het verbod van de Limburgse school 'onzinnig'. "Jammer dat extreem-rechtse skinheads de kleding dragen. Maar wat moet je dan de volgende keer verbieden? Skatebroeken?", zegt hij. |
Eigenlijk zijn die extreem-rechtse gasten die in Lonsdale gaan lopen toch wel zo ontzettend dubbel... als je extreemrechts bent, ga je toch niet in een kledingmerk lopen dat bekend is geworden en reclame maakt met vrijwel alleen donkere mensen?
Nike Airmax ook verbieden! Wie zegt dat ze met lucht gevuld zijn? Kan net zo goed lachgas zijn 
1 woord: dom

| Originally posted by jploveparade Nike Airmax ook verbieden! Wie zegt dat ze met lucht gevuld zijn? Kan net zo goed lachgas zijn |
| Originally posted by New Wave Dan ook alle schoenen met gel der in!. Wie weet is het wel een kneedbom :s |

wheheeh 
(sorry k moest ff useless replyen)
Damn you 
Check dit dan...

Zo ontzettend SNEU!!!!!!
Die kereltjes moeten ��ns een goed gesprek hebben met hun opa en oma.
Mijn opa moeten Ze niet tegenkomen.