TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- School verbiedt dragen van bomberjacks
Pages (3): « 1 [2] 3 »
heheh
nee idd 
Ik ben dus geen leraar ofzo.
Ik doe hotelschool, en wij hebben elk jaar wat praktijkweken in het hotel dat bij school hoort. ik ben nu laatstejaars (in theorie dan) en dat houdt in dat je 3 weken manager bent op ��n van de afdelingen.
ik had dus al 2 weken die piercing (reglement is geen ZICHTBARE piercings) en nu, laatste week, komt de praktijk begeleidster erachter dat ik er 1 heb. drama natuurlijk. goed, heb je aan mij een verkeerde want ik haal t ding niet uit! ik heb dus vanaf vandaag mijn functie neergelegd omdat ik zo niet wil werken...met nog TWEE fokking dagen te gaan. mijn personal coach is met de zaak bezig, en het lijkt nu zo te zijn, dat ze me in feite niks kunnen maken, omdat het inderdaad geen zichtbare piercing is, en het geen obstructie voor mijn werk vormt.
ik zou het zelfs in de rechtzaal kunne aanvechten, en winnen, zegt ie
lol dat zou ik echt vet cool vinden.
maar ja. dat het nou allemaal zo moet gaan. en voor degenen die denken "doe dat ding uit"...NEE dat doe ik neit! nasst het feit dattie binnen een uur dichtgroeit, heb ik gewoon m''n principes. het is ook niet zomaar een sierraad. nee, op m'n verjaardag laten zetten in zuid afrika...hoeveel symbolische waarde moet zo'n ding hebben, dit lijkt me wel genoeg toch 
dus 
hoe moet ik dat nou weten
tongpiercing of z'n ringetje bovenin je oor, dat moet kunnen toch, als je nou hele rits van die dingen door je wenkbrauw of neus ofzo heb zou k t wel begrijpen, hoewel, je heb piercings en je heb piercings..
lullig voor je
mzlz
robin
Haha heb nog een bomber ligguh.... Als die me nog past althans...
Anyway het is te triest voor woorden, dat bombers nu al worden gemeden.. Whats next? De Levi's spijkerbroek? De Gsus shirts vanwege de betekenis achter Gsus???
Gaat goed in deze maatschappij