TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- 22 februari Ferry Corsten in de XL: wie gaan?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Hmmmm als we shoarma doen met BERGEN knoflooksaus hebben we wel lekker wat ruimte
| quote: |
| Originally posted by Donna Hmmmm als we shoarma doen met BERGEN knoflooksaus hebben we wel lekker wat ruimte |
| Originally posted by Donna Hmmmm als we shoarma doen met BERGEN knoflooksaus hebben we wel lekker wat ruimte |
Pffff begin goed ziek te worden, iedereen ligt hier al zowat van pampus of heeft het gelegen :S
Dit gaat niet goed :S
je gaat niet ziek worden he!!!!!!
(als je t wel wordt, heeft tijs de perfecte remedie
)
Grtz
WooT
ps. nog 1 nachtje slapen 
does anybody know the ge limit of this club?
i was checking the website but didnt find any info..
i got a friend whos 19 who wants to go.
With 19 years you'll get in
uhm you can't be sure of that..you have to be 21 to get in..
Gaan we nog ergens een mini-meetinkje houden ofzo?
mja heren toilet,3de pot links,om 04:55
Zo, ben weer bijgekomen. Ferry draaide een lekkere set van zelfs 3 uur! Ik dacht dat ie 1,5 uur zou draaien, dus dit was mooi meegenomen!
Dit was me 1e x in club XL en het is me goed bevallen. Mooie zaal, goed geluid en je kan echt dichtbij de dj's komen als je chterom loopt. Was wel een gaaf gezicht om Ferry en Spider zo bezig te zien. Tracks die o.a. voorbij kwamen waren Sunblind, Solstice, Proceed (woei), Gouryella, Push, Out of the Blue. Al met al een geslaagde avond.
Enig minpuntje was t lauwe bier, maar ja.
Oh?
Kep jou nie gezien of wel dan?
Njaaah,iig,heerlijk gefeest weer mannen,enne lexie,hou de 29ste maart ff vrij,dan is je herkansing
Huggle guys
| Originally posted by Donna Oh? Kep jou nie gezien of wel dan? Njaaah,iig,heerlijk gefeest weer mannen,enne lexie,hou de 29ste maart ff vrij,dan is je herkansing ![]() Huggle guys |
de after party begint om 16:00 op http://www.basicbeats.net ..
als ik niet teveel naar de verdoemenis ben iig
ik vond ferry in t begin een beetje te saai draaien, daarna maakte ie t helemaal goed
spider was helemaal geweldig. ik heb zelfs zn nieuwste plaat gehad
Dj Spider - Stuck Inside!!
enne RV, die foto stuur ik nog wel op
mazzel
toppie,ben benieuwd
Ojah,ahp2000 heeft me op de pict genomen,hebben jullie t daarover,xie at least niks op trance.nu
Wat een onwijs toffe tent!
ik heb me super vermaakt! Ferry draaide echt meesterlijk en Spider Willem voerde het tempo nog wat op wat ook super was!
Al met al een onwijs gezellig nacht gehad en de XL is zeker voor herhaling vatbaar, ik ben er ook bij 29 maart!
![]()
paar tracks die ik verder nog gehoord heb;
Spider Willem - Stuck Inside, Stamina - Backspace en Hydra - Affinity
en Donna bedankt voor de gastvrijheid! top!
en Lex, ben je al weer wat opgeknapt?
"en Lex, ben je al weer wat opgeknapt?"
Hmm dacht dat ie wel weer wat aan de betere hand was zeg maar,linker of rechterhand weet ik niet,me moeder zegt dat je zulke dingen nie hoort te vragen
| Originally posted by Donna "en Lex, ben je al weer wat opgeknapt?" Hmm dacht dat ie wel weer wat aan de betere hand was zeg maar,linker of rechterhand weet ik niet,me moeder zegt dat je zulke dingen nie hoort te vragen |
| Originally posted by Partyhardy! en Lex, ben je al weer wat opgeknapt? |

*hihi*?
was idd zeker een zeer vet feest!
Ferry is flink hard in mn top 10 terecht gekomen 
Donna dank voor de gastvrijheid 
Lex ben je nou verkouden of ziek?
2 all da rest: thanx! (for a great evening).
29Maart ben ik ook zeker weer van de partij 
Grtz
WooT
Btw,no thx kanjers
Lijkt me top t nog regelmatig over te doen,vond t knettergezellig
2 Onno,heb errug veel aan je gedacht gisteren na 15:00,ging t beetje?
Ik was namelijk vreselijk blij dat ik zondagnacht niet hoefde,maar had ook onwijs weinig geslapen vanwege de italiano enzo
Dussss,als jullie t ook weer zien zitten,gaan we der weer voor
| Originally posted by total woot Lex ben je nou verkouden of ziek? |