TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wat is de beste uitgaans stad in Nederland??
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Blik on May-21-2001 17:59:

quote:
Originally posted by New Wave
quote:

Cool, ik heb hier nog wel een gare GTI staan die wel naar binnen gereden mag worden LOL, dan wil ik ook wel eens uit daar in Delft.

Greoten

of je kunt die gare GTI natuurlijk bij mij in Rosmalen voor de deur zetten en dan betaal ik voor jou de reis terug, dan maak je mij blij, en ben jij van je gare GTI af das toch stukken beter

Posted by raoel on May-21-2001 18:47:

Drunk EINDHOVUUUHH EINDHOVUUUHH

ja wat anders

Ik om eigenlijk niet uit eindhoven zelf. Maar ik ga vrijdag middag / 's avonds altijd naar stratum en de kroegen zijn super gezellig (zoals het eigenlijk alleen in brabant kan /no offense )

Maar van de discotheken ben ik niet zo kappot
danssalon is ook niet meer veel, denk ik
dus wat dat betreft is het klote in eindhovuh

Maar de time out in gemert is niet leuk behalve dat ene zaaltje naast de grote zaal waar iemand het al over had

Dat kleine zaaltje is wel zo ontzettend vet en iedereen danst en komt daar voor de muziek (geen trance maar een soort van techno (TranceAddict=TA=TechnoAddict)
Daar moeten jullie allemaal maar eensh een gaan, LIJP echt wel

En anders moet je naar bels naar de atmoz en zillion

Posted by Bellie on May-21-2001 21:18:

Ja....kom maar es naar P'end dan.Naar de Doele...Mwhahahaa wat een lachertje is die tent.Vroeger kwam ik er ook jaren achter elkaar.Je moet gewoon 7,50 betalen om een bar/dancing laat ik het zo maar noemen binnen te gaan.Min leeftijd 18 jaar..??Kom je binnen zijn alle brugklaasers van heel p'end daar binnen.Muziek is helemaal bagger.platen zoals:House of justice,milc inc....je kent het wel.alleen maar commerciele kutmuziek.er zijn twee zalen.1 R&B en 1 zogenaamd trance.En altijd is er rond 3 uur (je kan je klokkie er op instellen) een vechtpartij tussen turken en negers.De sfeer is gewoon zwaar kut.

www.dedoele.nl hahahha tjek maar

Oow ja de beste uitgaansstad is Leiden denk ik.OMG wat een chicks lopen daar zeg.Damn Danssalon Incasa & The O.2 vette tenten gewoon.Hadden me maar 1 discotheek hier dan was ik al blij.

GREETZ!!

Posted by Jukx on May-21-2001 23:23:

quote:
quote:
--------------------------------------------------------------------------------
Originally posted by Jukx

Speakers...
ja er is ook wel is iemand met zn auto naar binnen gereden omdat die geweigerd werd!
--------------------------------------------------------------------------------

jaaaa?? hahaha, rare mensen, die delftenaren

Cool, ik heb hier nog wel een gare GTI staan die wel naar binnen gereden mag worden LOL, dan wil ik ook wel eens uit daar in Delft.

Greoten

Haha, ja lomp is dat he!!

Posted by Akira on May-21-2001 23:37:

NOu ja ik vind de rond amsterdam nog altijd het beste....daar heb je kremlin,escape etc..en in zaandam lexion,de FUN,waakzaamheid...dus ja daar ga ik ook erg graag uit

Posted by Akira on May-22-2001 00:17:

quote:

HAHAHAHA
Kom uit die streek, heb nog nooit zo'n dooie strontstad als Amersfoort gezien, al die kutkakkers daar......om te kotsen.........
en al die discotheken........welke heb jij er gezien dan :-)?
Ik heb na 11 jaar nog steeds geen discotheek kunnen vinden gheghe.

Groeten

rumours,bubbles?

ja okay dan heb je nog de karsenboom die helemaal vol zit met Kakkers

Maar waar woon jij dan???

Posted by Dj Lex on May-22-2001 15:06:

Rotterdam is uiteraard de beste uitgaansstad van Nederland.

Posted by Robvef on May-22-2001 15:07:

Satan (eek!)

quote:
Originally posted by Dj Lex
Rotterdam is uiteraard de beste uitgaansstad van Nederland.

Vrijdagavond naar de Baja --> lekkere wijven kijken. En nee die gasten interesseren me niet.

Posted by Akira on May-22-2001 15:12:

en planet hollywood dan ???hehehe

Posted by Robvef on May-22-2001 15:14:

quote:
Originally posted by Akira
en planet hollywood dan ???hehehe

Ook lekker!!! hehehehe

Posted by Akira on May-22-2001 15:15:

quote:
Originally posted by Robvef

Ook lekker!!! hehehehe

we hebben zo te zien dezelfde smaak hahaha

Posted by Robvef on May-22-2001 15:22:

Dacht het wel ja. Dan zijn ze nog jong en onbedorven.
Ik ga donderdagavond de vrouwen in Breda weer eens checken. Dan is het Jazzfestival en dat is altijd gezellig. Niet voor de muziek, maar voor de sfeer.

Greetz

Posted by Opti on May-22-2001 23:09:

jaaa, hollywood is wel grappig.... vooral dat kelderzaaltje waar ze alleen maar techno en hardhouse draaien is wel kickuh! Aleen jammer dat in die zaal daar amper wijven zijn

Posted by Robvef on May-23-2001 06:34:

quote:
Originally posted by Optimus Trance
jaaa, hollywood is wel grappig.... vooral dat kelderzaaltje waar ze alleen maar techno en hardhouse draaien is wel kickuh! Aleen jammer dat in die zaal daar amper wijven zijn

Ze weten niet wat ze missen!!!

Posted by Jukx on May-23-2001 09:40:

quote:
Originally posted by Robvef
Dacht het wel ja. Dan zijn ze nog jong en onbedorven.
Greetz

Hahahahaha, ik had het zelf niet beter kunnen zeggen!!!

Wat te denken van het Maastheater, Now & Wow en Nighttown... ook wel relaxte tenten in Rotterdam!
...oh ja, was ik toch bijna de ski-hut vergeten op te noemen!

Posted by M5 on May-23-2001 09:45:

quote:

HAHAHAHA
Kom uit die streek, heb nog nooit zo'n dooie strontstad als Amersfoort gezien, al die kutkakkers daar......om te kotsen.........
en al die discotheken........welke heb jij er gezien dan :-)?
Ik heb na 11 jaar nog steeds geen discotheek kunnen vinden gheghe.

Groeten

waarom denk je dat ik die knipoog erachter heb gezet

Posted by moogwai on May-23-2001 12:41:

quote:
Originally posted by basvh

TIme-out vind ik ook wel leuk, alleen veeeeel te druk. Vooral de grote zaal waar die laserz hangen maar dat zaaltje ernaast met die kooi waarin je kan dansen daar draaien ze goede muziek

Time-out is op zich wel een leuke tent.. aleen het is inderdaad altijd veel te druk daar, zeker in de top40 zaal ;(.
Die Dance zaal is dan beter... vooral als er een betere dj is

De beursbar is ook wel leuk... 99 pils voor een 99 piek

Posted by Akira on May-23-2001 15:05:

quote:
Originally posted by Optimus Trance

in die zaal draait toch die vrouwelijke DJ???

Posted by Opti on May-23-2001 20:11:

niet elke keer toch???? weet ik veel, ik let nooit op de dj

Posted by jp on Dec-01-2005 01:09:

Ik vrees dat qua clubs Den Haag en Rotterdam beter scoren dan Amsterdam. Maar voor grote feesten moet je in onze hoofdstad zijn

Posted by Flipper01 on Dec-01-2005 08:37:

quote:
Originally posted by jp
Ik vrees dat qua clubs Den Haag en Rotterdam beter scoren dan Amsterdam. Maar voor grote feesten moet je in onze hoofdstad zijn

Posted by jp on Dec-01-2005 11:35:

Aan je sig te zien ben je er zelf ook niet vies van

Posted by New Wave on Dec-01-2005 15:05:

Heet die sjofel ook 'flipper'?

Posted by ZZandirt on Dec-01-2005 16:37:

nee man!!, da's "digger"

Posted by jp on Dec-01-2005 16:39:

Het is een van die homovriendjes van Bob de Bauer

Pages (2): « 1 [2]