TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- IMPULZ gaat niet door????
Pages (2): « 1 [2]
OBI Jongen maak je toch niet druk...ik heb ten eerste helemaal geen hekel aan jou en dat je het voor ID&T opneemt je grootste recht hoor.Dat mijn mening anders is onderhand ook wel duidelijk.Maar ja sommigen willen gewoon lekker zeiken laat ze gewoon...want als je er op ingaat krijg je toch van die eindeloze saai discussies.
Ik vind het gewoon wel es leuk om mensen te stangen
| quote: |
| Originally posted by Blik tijd om mijn post te deleten, ik wil niet voor lul staan |

Dat was gebeurt, redelijk lullig, mijn gelul over dat Impulz vast en zeker wel doorgaat, en daaronder het directe bewijs dat het niet doorgaat haha 
wie hebben het allemaal gelezen??
iedereen 
| Originally posted by Akira iedereen |
FUCKIN' HELL
Wat een kut zooitje zeg.Ik was al van plan om te gaan...![]()
GREETZ!!
| Originally posted by Obi Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..? check www.impulz.nl |
| Originally posted by pipi GEVONDEN OP WWW.IMPULZ.NL: [KNIP] IMPULZ-outdoor 30 juni gaat niet door ; [/KNIP] Helaas! |
| Originally posted by Nastra Azzurro haha die OBi is trug.....Leuk dat je ff langskomt... maar hoe ook.......JIJ heb ook nix zinnigs te melden....obi obi obi obi obi obi obi....reply ff op de sensation thread.....oNee sorry dat kan je niet haha....later.....IMPULZ to da bone....... Uhm yeah WHATEVER MAN |
| Originally posted by Robvef Misschien overbodige luxe hoor, maar dit hele verhaal stond er al een keer. Heb het zelf gepost. Maar maakt verder niet uit. |
Never mind. Just checkin'
Originally posted by Obi Praat je in het echt ook zo vaag, of is dit alleen in schrift...? |
vieze vuile kutzooi
HH (hapert hooligans 

) maakt eersel kapot.
Hapert Noord will take the revenge
Geintje maar wij hier in de buurt zijn echt over de zeik. Heel veel mensen hadden al kaartjes gekocht en dan lassen ze het GVD af.
Dit komt omdat de wijk die het dichts bij het E3-strand ligt vol zit met van die rijke stinkerds en kakkers en die hebben nog al wat te vertellen in de gemeente eersel. En vanwege die kakkers
gaat het niet door omdat zij misschien wel eens wat overlast zouden kunnen krijgen.
huh uh
het E3-strand is dan nog altijd een kilometer verderop !!!
en er loopt ook nog een snelweg tussen
KANKER GEMEENTE 
Als eerst wil ik even zeggen dat ik hier ook niet blij mee ben, dit soort dingen zijn gewoon niet goed voor de scene in totaliteit.
Maar ik wil wel even laten weten dat je de gemeente niet al te veel schuld moet geven... Als je naar een willekeurige gemeente stapt zul je geen vergunning krijgen voor een dergelijk groot evenement. Het brengt nou eenmaal veel overlast met zich mee, hoe je het ook wendt of keert.
Het is gewoon niet zo erg netjes om al kaarten te gaan verkopen voor een feest, dikke reclame te maken, terwijl je nog niet eens een vergunning hebt.. Dit hoort het eerste te zijn dat je regelt.
Re: vieze vuile kutzooi
| Originally posted by raoel Hapert Noord will take the revenge huh uh het E3-strand is dan nog altijd een kilometer verderop !!! en er loopt ook nog een snelweg tussen. |
| Originally posted by Obi Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..? check www.impulz.nl |
| Originally posted by New Wave hahahaha Inderdaad, mag ik eens een keer die kleuters afkutten, is het weer niet goed LOL.......of ben jij zo'n kleuter Obi? Dan had ik je niet willen kwetsen...ghe ghe ghe |

obi, wat doe jij eigenlijk bij id&t?
grtz,
TNG
| Originally posted by tango obi, wat doe jij eigenlijk bij id&t? grtz, TNG |
Re: Re: vieze vuile kutzooi
| Originally posted by Robvef Klopt ben er afgelopen zaterdag nog langsgekomen toen ik aan het werk was. Het is echt nog een eindje naar de eerste wijk van Eersel. Hoor het wel. |
Re: Re: Re: vieze vuile kutzooi
| Originally posted by M5 haha wat lees ik nu !! ROBVEF aan het werk???? SURE!! |
rob moors
ja wel eens van gehoord en ik weet dat ie in hapert woont en dat ie op het sios heeft gezeten (zit) want een jongen die nu bij mij op school zit had het daarover die kende hem ook al
waarom ?????
| Originally posted by raoel rob moors ja wel eens van gehoord en ik weet dat ie in hapert woont en dat ie op het sios heeft gezeten (zit) want een jongen die nu bij mij op school zit had het daarover die kende hem ook al waarom ????? |