TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- IMPULZ gaat niet door????
Pages (2): « 1 [2]

Posted by Akira on May-22-2001 14:49:

OBI Jongen maak je toch niet druk...ik heb ten eerste helemaal geen hekel aan jou en dat je het voor ID&T opneemt je grootste recht hoor.Dat mijn mening anders is onderhand ook wel duidelijk.Maar ja sommigen willen gewoon lekker zeiken laat ze gewoon...want als je er op ingaat krijg je toch van die eindeloze saai discussies.
Ik vind het gewoon wel es leuk om mensen te stangen

Posted by Akira on May-22-2001 14:50:

quote:
Originally posted by Blik
tijd om mijn post te deleten, ik wil niet voor lul staan

HAHA MASTER AKTIE

Posted by Blik on May-22-2001 14:53:

Dat was gebeurt, redelijk lullig, mijn gelul over dat Impulz vast en zeker wel doorgaat, en daaronder het directe bewijs dat het niet doorgaat haha

wie hebben het allemaal gelezen??

Posted by Akira on May-22-2001 14:57:

iedereen

Posted by Robvef on May-22-2001 15:04:

Talking

quote:
Originally posted by Akira
iedereen

HAHAHA LoL --> ik denk maar een stuk of 5/6 man. Weet het natuurlijk niet zeker.

Posted by Bellie on May-22-2001 15:30:

Thumbs down FUCKIN' HELL

Wat een kut zooitje zeg.Ik was al van plan om te gaan...

GREETZ!!

Posted by Nastra Azzurro on May-22-2001 16:57:

quote:
Originally posted by Obi

Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..?

check www.impulz.nl

haha die OBi is trug.....Leuk dat je ff langskomt...
maar hoe ook.......JIJ heb ook nix zinnigs te melden....obi obi obi obi obi obi obi....reply ff op de sensation thread.....oNee sorry dat kan je niet haha....later.....IMPULZ to da bone.......
Uhm yeah WHATEVER MAN

Posted by Robvef on May-22-2001 17:26:

quote:
Originally posted by pipi
GEVONDEN OP WWW.IMPULZ.NL:

[KNIP]
IMPULZ-outdoor 30 juni gaat niet door ;
[/KNIP]

Helaas!

Misschien overbodige luxe hoor, maar dit hele verhaal stond er al een keer. Heb het zelf gepost. Maar maakt verder niet uit.

Posted by Obi on May-22-2001 17:30:

quote:
Originally posted by Nastra Azzurro

haha die OBi is trug.....Leuk dat je ff langskomt...
maar hoe ook.......JIJ heb ook nix zinnigs te melden....obi obi obi obi obi obi obi....reply ff op de sensation thread.....oNee sorry dat kan je niet haha....later.....IMPULZ to da bone.......
Uhm yeah WHATEVER MAN

Praat je in het echt ook zo vaag, of is dit alleen in schrift...?

Posted by pipi on May-22-2001 17:31:

quote:
Originally posted by Robvef

Misschien overbodige luxe hoor, maar dit hele verhaal stond er al een keer. Heb het zelf gepost. Maar maakt verder niet uit.

Ik had jou post niet gezien.......sorry!

Posted by Robvef on May-22-2001 17:42:

Never mind. Just checkin'

Posted by Nastra Azzurro on May-22-2001 19:13:

quote:
Originally posted by Obi

Praat je in het echt ook zo vaag, of is dit alleen in schrift...?

alleen tegen vage mensen...lol

Posted by raoel on May-22-2001 19:18:

Angry vieze vuile kutzooi

HH (hapert hooligans ) maakt eersel kapot.
Hapert Noord will take the revenge

Geintje maar wij hier in de buurt zijn echt over de zeik. Heel veel mensen hadden al kaartjes gekocht en dan lassen ze het GVD af.

Dit komt omdat de wijk die het dichts bij het E3-strand ligt vol zit met van die rijke stinkerds en kakkers en die hebben nog al wat te vertellen in de gemeente eersel. En vanwege die kakkers gaat het niet door omdat zij misschien wel eens wat overlast zouden kunnen krijgen.

huh uh
het E3-strand is dan nog altijd een kilometer verderop !!!
en er loopt ook nog een snelweg tussen

KANKER GEMEENTE

Posted by Obi on May-22-2001 20:13:

Als eerst wil ik even zeggen dat ik hier ook niet blij mee ben, dit soort dingen zijn gewoon niet goed voor de scene in totaliteit.

Maar ik wil wel even laten weten dat je de gemeente niet al te veel schuld moet geven... Als je naar een willekeurige gemeente stapt zul je geen vergunning krijgen voor een dergelijk groot evenement. Het brengt nou eenmaal veel overlast met zich mee, hoe je het ook wendt of keert.

Het is gewoon niet zo erg netjes om al kaarten te gaan verkopen voor een feest, dikke reclame te maken, terwijl je nog niet eens een vergunning hebt.. Dit hoort het eerste te zijn dat je regelt.

Posted by Robvef on May-22-2001 20:38:

Re: vieze vuile kutzooi

quote:
Originally posted by raoel
Hapert Noord will take the revenge

huh uh
het E3-strand is dan nog altijd een kilometer verderop !!!
en er loopt ook nog een snelweg tussen.

Klopt ben er afgelopen zaterdag nog langsgekomen toen ik aan het werk was. Het is echt nog een eindje naar de eerste wijk van Eersel.

Heel erg spijtig, maar ik denk dat hier twee partijen schuld hebben. Ten eerste de gemeente, omdat die in eerste instantie door liet schemeren dat alle vergunningen wel in orde zouden komen (er moesten alleen een paar puntjes geregeld worden). En aan de andere kant dan UDC, die zich ervan had moeten verzekeren dat ze alle vergunningen hadden.

Mzzl Robvef

P.S. Raoel -> als ik het zo lees kom jij uit Hapert. Ken je dan toevallig ook Rob Moors?

Hoor het wel.

Posted by New Wave on May-22-2001 21:29:

quote:
Originally posted by Obi

Gossie, waren die 'foute sensation-kids' toch misschien wel wat beter geinformeerd dan de die hard addict als jij..?

check www.impulz.nl

hahahaha
Inderdaad, mag ik eens een keer die kleuters afkutten, is het weer niet goed LOL.......of ben jij zo'n kleuter Obi?
Dan had ik je niet willen kwetsen...ghe ghe ghe

Posted by Akira on May-22-2001 21:33:

quote:
Originally posted by New Wave

hahahaha
Inderdaad, mag ik eens een keer die kleuters afkutten, is het weer niet goed LOL.......of ben jij zo'n kleuter Obi?
Dan had ik je niet willen kwetsen...ghe ghe ghe

HAHAHAHAHAHAHAHA

Posted by tango on May-23-2001 11:37:

obi, wat doe jij eigenlijk bij id&t?

grtz,
TNG

Posted by moogwai on May-23-2001 12:44:

quote:
Originally posted by tango
obi, wat doe jij eigenlijk bij id&t?

grtz,
TNG

Public Relations neem ik aan

Posted by M5 on May-23-2001 13:05:

Re: Re: vieze vuile kutzooi

quote:
Originally posted by Robvef

Klopt ben er afgelopen zaterdag nog langsgekomen toen ik aan het werk was. Het is echt nog een eindje naar de eerste wijk van Eersel.

Hoor het wel.

haha wat lees ik nu !! ROBVEF aan het werk???? SURE!!

Posted by Robvef on May-23-2001 13:17:

Re: Re: Re: vieze vuile kutzooi

quote:
Originally posted by M5

haha wat lees ik nu !! ROBVEF aan het werk???? SURE!!

Ja, geloof het maar. Het is echt waar!!

Posted by raoel on May-23-2001 15:12:

rob moors

ja wel eens van gehoord en ik weet dat ie in hapert woont en dat ie op het sios heeft gezeten (zit) want een jongen die nu bij mij op school zit had het daarover die kende hem ook al

waarom ?????

Posted by Robvef on May-23-2001 17:04:

quote:
Originally posted by raoel
rob moors

ja wel eens van gehoord en ik weet dat ie in hapert woont en dat ie op het sios heeft gezeten (zit) want een jongen die nu bij mij op school zit had het daarover die kende hem ook al

waarom ?????

Gewoon, ken hem van de camping in Renesse. Kan er goed mee opschieten. En omdat jij ook uit Hapert komt, dacht ik dat jij hem misschien wel zou kennen.

That's it.

Greetz

Pages (2): « 1 [2]