TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Wie studeert waar?
Pages (3): « 1 [2] 3 »
Bedrijfseconomie aan de Hogeschool Windesheim te Zwolle. Op dit moment ben ik 4e jaars student. Na de vakantie wordt het afstuderen, en daarna ga ik misschien Bedrijfskunde studeren in Groningen.
GreetZ RubDub
Communicatie- en informatiewetenschappen aan de Universiteit van Tilburg.
robin doet dit jaar examen vmbo, GL, sector techniek 
volgend jaar naar ROC flevoland, > almere buiten, werktuigbouwkunde
Werktuigbouwkunde bij de TU Eindhoven
Ik studeer bij het GAK in apeldoorn.
Studie 'uitkeringen' 
ik studeer havo
| quote: |
| Originally posted by DJ_Siesta ik studeer havo |
!!
| Originally posted by LightForce goh wat is lezen af en toe moeilijk !!ik citeer: "Wie studeert WAAR" niet "WAT" |
Ik studeer Bedrijfskunde aan de Rijks Universiteit Groningen
1e jr, btw
| Originally posted by eXos ik doe MAVO |
| Originally posted by Kamaya Ik studeer Bedrijfskunde aan de Rijks Universiteit Groningen 1e jr, btw |
Yahoo yahoo, de 2e (na Optimus)uit Den Haag, waar ik zelf ook woon..
Ik volg een opleiding Facility Management aan de Haagse Hogeschool (3e jaar)..
Loop alleen de komende 17 weken stage in Leiden...
Greetingz,
| Originally posted by M@rc Yahoo yahoo, de 2e (na Optimus)uit Den Haag, waar ik zelf ook woon.. Ik volg een opleiding Facility Management aan de Haagse Hogeschool (3e jaar).. Loop alleen de komende 17 weken stage in Leiden... Greetingz, |
| Originally posted by eieregooie Ik had ook 3e jaars moeten zijn daar |
| Originally posted by M@rc Hehe, wat heppie fout gedaan dan? Volg je de opleiding nog steeds of ben je er maar mee gestopt? |
En heb er geen spijt van
ik doe een speciale opleiding voor de luchtmacht en Start. Start is in principe mijn werkgever, en de luchtmacht zorgt voor de praktische opleiding voor Algemene Vliegtuigtechniek. Dit is in Enschede, vliegbasis Twenthe.