TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Carnaval
Pages (2): « 1 [2]

Posted by robin on Feb-28-2003 19:21:

Smiling Frog

noorderlingen..?? zijn dat een soort inborlingen

jullie zoeken het maar uit daar, weet iemand hoe roermond heet tijden dat "feestje" van jullie zuiderlingen

Posted by Biohazard on Feb-28-2003 20:50:

Ik vind het geen ruk aan, vooral de muziek vind ik gewoon te triest voor woorden

helaas ga ik morgen naar mijn neef toe, lekker de polonaise lopen

Posted by Rudy on Mar-01-2003 00:25:

Ik heb echt ultieme kak aan carnaval! 1 groot burgerfestijn

Posted by M_Peror on Mar-04-2003 18:07:

Ben GEEN grote fan van carnaval maar WEL grote fan van stappen.
Samenvatting: Carnaval = prima excuus om te gaan stappen, maar meer ook niet.

Concreet houdt dit in dat ik niet echt het carnavalsleven induik en na vijf dagen weer bovenkom (zoals menigeen uit mijn omgeving), maar een of twee avondjes ff lol maken zit er elk jaar wel in. Maar dan ga ik wel naar de tenten waar ze ook nog een beetje gewone (be it apres-ski of zo, want op goeie trance hoef je nergens te rekenen) muziek draaien, want al die hoempapaprut komt me na een uurtje ook wel m'n strot uit.

Waar zat deze jongen dus afgelopen zaterdag? Lekker tussen de NIET-carnavallers bij Tomcraft en Jochen in Nijmegen... hehe, was lekker rustig binnen maar wel vet ... nog een surprise optreden van DJ Jean gehad trouwens...

Posted by franzelare on Mar-04-2003 18:30:

het is gewoon allemaal 1 groot tirueel

is dat domme feest nu eigenlijk al afgelopen officieel?

Posted by Blik on Mar-05-2003 11:43:

carnaval was weer vet, en het is gisteravond om 12 uur officieel afgelopen. Knillis is begraven

Posted by mr.marcello on Mar-05-2003 11:47:

quote:
Originally posted by franzelare
is dat domme feest nu eigenlijk al afgelopen officieel?

quote:
Originally posted by Blik
carnaval was weer vet, en het is gisteravond om 12 uur officieel afgelopen. Knillis is begraven

Eindelijk weer voorbij dus!

Posted by MennoB on Mar-05-2003 12:26:

Ben net wakker van een vermoeide week
Maar het was wel zeer gezellig. Zeer veel gezopen en dat voel ik nu wel een beetje .......

Posted by robin on Mar-05-2003 13:09:

met een uitslag van 24 tegen 16 voor vind ik dat carnaval bij deze afgeschaft moet worden

--case closed--

robin

Posted by Blik on Mar-05-2003 14:21:

of je laat gewoon iedereen z'n eigen ding doen, heb jij er last van dan?

Posted by franzelare on Mar-05-2003 16:53:

zolang ik er geen last van heb vind ik het goed maar ik moet er zelf niets van hebben dus laat ze dat maar lekker daar in limboland doen dan vallen ze mij er niet mee lastig!

Posted by basvh on Mar-05-2003 21:28:

damn damn damn wat heb ik weer 5 dagen lol gehad, echt alleen maar lachen. En zo zat als zondag ben ik nog nooit geweest. echt niet meer normaal. dat was de dag vna de optocht, we zijn 8ste geworden van de 11 grote optoch wagens. wel redelijk goed dus.

zondag, maandag en dinsdag waren we savonds naar lokale disco gegaan. waar dus niet heel de tijd van die apres ski en hoempapa muziek wordt gedraait. Vooral aan het einden was het flink stampen.

maar goed heb het weer overleefd en nu weer jaartje wachten

Posted by robin on Mar-05-2003 21:34:

Talking

neej joh gewoon geintje "altijd leuk de reacties van de zuiderlingen"

robin

Posted by eieregooie on Mar-06-2003 01:24:

quote:
of je laat gewoon iedereen z'n eigen ding doen, heb jij er last van dan?

Eerlijk gezegd wel jah... Nou is het hier natuurlijk anders dan onder de rivieren, maar ik kan nie eens na een avondje stamkroeg (waar ze godzijdank nie aan carnaval doen ) een happie gaan eten zonder dat er van die dronken bouwvakkers in lompe outfits je lastig komen vallen en een partij herrie lopen te schoppen waar een gemiddelde kleuterklas nog u tegen zegt... En als ze dan nog een beetje vrolijk eruit zagen... Nee, ze lopen allemaal met een chagerijnige bek omdat ze al 3 dagen teveel gezopen en te weinig geslapen hebben...

Vin je ut gek dat ik een hekel heb aan carnaval?

[EDIT] even een nuancering... er zijn natuurlijk ook een hoop leute waar je geen last van hebt, behalve dan die felgeleurde boerenkielen Maar ert zijn er dus ook een boel die het voor mij aardig weten te verzieken... [/EDIT]

Posted by M_Peror on Mar-06-2003 06:43:

quote:
Originally posted by eieregooie
Eerlijk gezegd wel jah... Nou is het hier natuurlijk anders dan onder de rivieren, maar ik kan nie eens na een avondje stamkroeg (waar ze godzijdank nie aan carnaval doen ) een happie gaan eten zonder dat er van die dronken bouwvakkers in lompe outfits je lastig komen vallen en een partij herrie lopen te schoppen waar een gemiddelde kleuterklas nog u tegen zegt... En als ze dan nog een beetje vrolijk eruit zagen... Nee, ze lopen allemaal met een chagerijnige bek omdat ze al 3 dagen teveel gezopen en te weinig geslapen hebben...

Vin je ut gek dat ik een hekel heb aan carnaval?

even een nuancering... er zijn natuurlijk ook een hoop leute waar je geen last van hebt, behalve dan die felgeleurde boerenkielen Maar ert zijn er dus ook een boel die het voor mij aardig weten te verzieken...

Dat is zelfs deze zuiderling met je eens. Ik heb net zo'n pokkehekel aan lallende bouwvakkers om m'n nek als jij. Al vind ik, dat je dat dan eigenlijk geen carnavallers meer mag noemen, want die zuipen weliswaar teveel, maar worden als het goed is pas chagrijnig als het woensdag is. Het type lui waar jij het over hebt, hebben waarschijnlijk carnaval aangegrepen als een mooi excuus om je compleet vol te gieten en voor de rest interesseert het hele feest ze geen ruk (of ze doen alsof).

Bovendien, is dat niet haast met alles? Bij vrijwel alle feesten of groepen mensen, zijn er wel een paar die het verzieken voor de rest!

Oh en aan boerenkielen heb ik net zo'n pokkehekel als jij, dat vind ik namelijk getuigen van bijzonder weinig fantasie bij het kiezen van je outfit.

Posted by SanduTje on Mar-06-2003 10:41:

Ben blij dat carnaval weer voorbij is...

Snap best dat het lachen is, heb het ook jaren gevierd, maar zie nu pas in dat veel mensen het doen om die paar dagen van het jaar gek te doen, ipv "ongepland" .

beetje jammer.

Posted by eieregooie on Mar-06-2003 14:51:

quote:
Originally posted by M_Peror
Bovendien, is dat niet haast met alles? Bij vrijwel alle feesten of groepen mensen, zijn er wel een paar die het verzieken voor de rest!

Ja, dat heb je idd wel vaker... maar met carnaval ontkom je er gewoon niet aan... zijn er zoveel... en ze zitten overal!!!

Posted by Blik on Mar-06-2003 16:06:

quote:
Dat is zelfs deze zuiderling met je eens. Ik heb net zo'n pokkehekel aan lallende bouwvakkers om m'n nek als jij. Al vind ik, dat je dat dan eigenlijk geen carnavallers meer mag noemen, want die zuipen weliswaar teveel, maar worden als het goed is pas chagrijnig als het woensdag is. Het type lui waar jij het over hebt, hebben waarschijnlijk carnaval aangegrepen als een mooi excuus om je compleet vol te gieten en voor de rest interesseert het hele feest ze geen ruk (of ze doen alsof).

idd, dat zijn gewoon geen carnavalvierders, dat zijn gewoon ordinaire zuiplappen

quote:
Oh en aan boerenkielen heb ik net zo'n pokkehekel als jij, dat vind ik namelijk getuigen van bijzonder weinig fantasie bij het kiezen van je outfit.

maar een boerenkiel is wel een traditionele Oeteldonkse outfit, als je een echte carnavalvierder bent trek je zo'n ding aan. (ik heb zo'n ding dus niet aan maar ik kom ook niet uit Den Bosch)

ik zal binnenkort wel een keer een foto posten van hoe ik eruit zag met carnaval

Posted by SanduTje on Mar-06-2003 16:12:

quote:
ik zal binnenkort wel een keer een foto posten van hoe ik eruit zag met carnaval

hmmm moet dat?

Posted by M_Peror on Mar-06-2003 17:02:

quote:
maar een boerenkiel is wel een traditionele Oeteldonkse outfit, als je een echte carnavalvierder bent trek je zo'n ding aan. (ik heb zo'n ding dus niet aan maar ik kom ook niet uit Den Bosch)

Same here...

Posted by robin on Mar-06-2003 18:21:

volgens mijn tv gids is een boerenkiel afgezaagt en ouderwets ofzo..

en volgens die zelfde gids doen jullie iets met je linkerhand bij je rechteroor, wat moet ik me daar bij voor stellen.. en dan roepen jullie 3x alaaf!

dan spoor je echt niet

robin

Posted by Hitman on Mar-08-2003 16:42:

quote:
Originally posted by robin
volgens mijn tv gids is een boerenkiel afgezaagt en ouderwets ofzo..

en volgens die zelfde gids doen jullie iets met je linkerhand bij je rechteroor, wat moet ik me daar bij voor stellen.. en dan roepen jullie 3x alaaf!

dan spoor je echt niet

robin

ga daar maar eens tussenin wonen, om te JANKEN!!!
Tango en ik hebben het 1 dag geprobeerd, maar ladderzatte, zoenende kindertjes van 10 werd ons zelfs te veel...

Posted by robin on Mar-08-2003 20:29:

jup.. ghehe die daarna dan zeggen dat ze een "one-night-stand" hebben gehad

verschrikkelijk

Posted by M_Peror on Mar-08-2003 21:48:

quote:
... "one-night-stand" ...

Hehe... "one-night-stand" ... = "een nachtje staand"

Posted by mr.marcello on Mar-08-2003 22:26:

quote:
volgens mijn tv gids is....