TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Trance Energy Film by Steve
Pages (5): « 1 [2] 3 4 5 »
arghhh
| quote: |
Originally posted by ShyTrance ajajaj ![]() m�ktig film steve! sista delen var l�tt sk�nast bra jobbat igen! |
e sidan nere nu???? kan inte ladda ner den....crap
n�r kan man dra hem den igen??????
| Originally posted by Amnezia e sidan nere nu???? kan inte ladda ner den....crap n�r kan man dra hem den igen?????? |
| Originally posted by Gaby jag har f�rs�kt hela dan... |
| Originally posted by Amnezia e sidan nere nu???? kan inte ladda ner den....crap n�r kan man dra hem den igen?????? |
| Originally posted by SteveTranz4ever F�r att ta hem det hela s� kan ni surfa in p� ftpn via denna adress ftp://trance:[email protected]:7171 Eller s� anv�der ni ett FTP program med dessa login uppgifter Adress::. tranz.mine.nu Login::. trance Passw::. energy !!PORT!! 7171 |
Vet inte vad som kan ha h�nt hemma med ftpn... brukar ha s� att jag kan styra hemdatorn fr�n jobbet men eftersom min jobb lap-top har blivit stulen i inbrottet i natt s� har jag st�ngt av den funktionen... �r hemma runt 18.00 ....
Det kan ju ocks� vara s� att ni inte har �ndrat till port 7171 eller att servern helt enkelt �r full....
.../ Steve
Jag har allafall inte n�gra problem med att komma in. Har laddat ner Cosmic Gate o h�ller nu p� med Gielen.
Varit inloggad i 19 minuter.

Comsic Gate videon �r bara F�R Bra!!
Snyggt jobbat Steve!
Hittade det h�r i en annan tr�d:
01. Armani and Ghost - Airport [Essential DJ Team Remix]
02. Dj Scot Project - R [The Rock]
03. Saltwater - The Legacy [Alphazone Remix]
04. OGP - What If
05. Dave Joy - First Impression - 7:12-9:26
06. Lambda - Hold on Tight [Kaylab and Reloop Rmx] - 9:27-
07. Syntone - Can't Believe It [SilverBlue Remix]
08. Cosmic Gate - The Truth - 15:06-20:xx
09. The Matrix - Protect The Innocent (Cream Team Remix)
10. Flutlicht - The Fall [Original Mix]
11. Geilomatics - Geilomat (S.H.O.K.K Remix)
| Originally posted by SteveTranz4ever ...eftersom min jobb lap-top har blivit stulen i inbrottet i natt... .../ Steve |

Steve
Due min idol!!! fy faan va h�rlit
E s� lycklig s� ja n�stan gr�ter n�r ja t�nker p� den 29:e

Gracias Steve!!!!
Du fick mig n�stan att st�nga av videon n�r jag trodde den var slut!
Skitbra film...bra gjort crazy cameraman !

�terigen, mycket najs video
heh, �verlevde mikrofonen i kameran ?
-Treo-
Ahhhhh - din hj�lte!!
Har inte varit inne p� TA ett tag... fan va nice! Laddar nu - gimme gimme gimme...
Greetz
NL
...och s� g�r det inte nu heller...
jag vill ju ox� titta!
WOW! s�g threaden nyss, gjutet! f�r rysningar �nda in i rygg m�rgen!
man tackar, man tackar
nu har ja �ntligen sett cosmic gate-videon me. str�lande stefan. ja har me klippt film.. (final cut pro) vet att d e ett j�la meckande. eloge till dig.
sculs kompis e ju me p� filmen i slutet.. n�r du filmar martin som dansar och den aerobicsbruden
satan va coolt, ja k�nde igen honom
han me bl�tt linne � gula byxor 
kommer aldrig f�rl�ta mig sj�lv att ja gick ifr�n extranumren, fan fan fan.. vilket r�j d var d�r...� fasen va martin dansa
hihi 
Fan, blivit redigt sugen p� att tanka ner filmen. G�r nog det imorrn, ska ha stora nerladdningsdagen. 
Va heter den sista l�ten i cosmic gate video?!
ville verkligen vet d.. den l�ter s� j*vla grym.. 
Steve: Hur m�nga kan vara inne p� servern ?
Steve nice work thanks for sharing..

| Originally posted by lonne Steve: Hur m�nga kan vara inne p� servern ? |
OMG, va bra dom va! Cosmic =
hade dock hoppats p� o f� se Gielen spela "slippmat - Space [Ibiza Terrace Mix] och Fingers Burnt - Legoland [Vocal mix] eller/samt "By the way" remixen, men det var mycket bra klippt!
du borde banne mig b�rja eget: Steve's Clipping Palace, lr n�tt
f�r�vrigt s� blev ja j�dra besviken. hade trott att det var mer folk (typ alla) som clubba lite mer, f�r de flesta stod bara still o gapade. inte vet jag, men de verkar som "vuxen fester" = BOOORING! (f�rutom spinnersarna [s�rskrivning]). fast tro dock inte att det �r din film det �r fel p�, f�r den e bland dom b�ttre clubbing videos jag sett!
good work, m8
Tack som fan nils 
Det var allts� as mycke folk p� TE men det var bara nog vi svenskar som sl�ppte loss konstant UTAN DROGER.... annars var ju h�jdpunkterna n�r dom k�rde klimax i l�tar typ...
Det var �ven mer tryck p� hardstage... har ju film d�rifr�n men vet ju som sagt inte vad jag ska g�ra med skiten eftersom ljudet suger.... finns ju ingen radio rip fr�n hardstage
Kommer det n�n fler filmer fr�n Trance Energy?!?
Filmen med Cosmic Gate �r bara s� BRUTALT Bra!!

| Originally posted by ColinZeal Kommer det n�n fler filmer fr�n Trance Energy?!? Filmen med Cosmic Gate �r bara s� BRUTALT Bra!! |

hi steve
just try to dl your clips..i hope i can get them..cause the speed is very slow!
but we will see...
thx, Lotadeus