
TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- דיסני
Pages (2): « 1 [2]
Posted by m0sh on Mar-07-2003 06:45:
רועי!!!!!!!!!!!!!!!!!
תחזיר לי כבר את הדיסקים אני משתגע יא ילד זבל!!!!!!!!!
אתה לא בסדר!!!!
Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 16:39:
| quote: |
Originally posted by luckystrike
שנייה מוש לא הביא לך את זה בדיסקים ?
למה זה על המחשב ?
יש לך דיסק להביא לי שאני יכניס לדיוידי זה יראה את זה
נורמלי עם תרגום ?
ואתה עוד צריך להביא לי את סיימון ! |
זה לא דיסק לדי וי די...
זה דיסק עם קובץ אבי... לצפייה במחשב...
ואם לא היית מבריז לי אתמול כמו שקבענו הייתי מביא לך את הסיימון המזויין הזה!!
ואתה מוש לך תזדיין!!! אמרתי לך אני יביא לך את הדיסקים שאני יראה אותך!! לא ראיתי אותך!! אז מה אתה רוצה ממני?
כל כך בוער לך עליהם אז בוא לפה ותקח אותם או שתחכה בסבלנות שאני יגיע לאיזור שלך ויביא לך
Posted by luckystrike on Mar-07-2003 19:52:
רועי יצאת אפס
אם זה היה הדיסקים שלי הייתי הורג אותך
...
אתה עושה כאילו עשית לו טובה שלקחת אותם ממנו ...
Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 20:05:
| quote: |
Originally posted by luckystrike
רועי יצאת אפס
אם זה היה הדיסקים שלי הייתי הורג אותך
...
אתה עושה כאילו עשית לו טובה שלקחת אותם ממנו ... |
לך תזדיין יצאתי אפס...
אמרתי לו שאני יחזיר לו אותם שאני יראה אותו ולא יצא לי לראות אותו
כמו שהוא הביא לי לפני שבועיים את הסיימון ולא ראיתי אותך אז לא הבאתי לך
אז מה הקטע פה?!?!
זה לא שאני עושה לו דווקא על זה!!!
Posted by luckystrike on Mar-07-2003 20:14:
| quote: |
Originally posted by Hell_Copter
לך תזדיין יצאתי אפס...
אמרתי לו שאני יחזיר לו אותם שאני יראה אותו ולא יצא לי לראות אותו
כמו שהוא הביא לי לפני שבועיים את הסיימון ולא ראיתי אותך אז לא הבאתי לך
אז מה הקטע פה?!?!
זה לא שאני עושה לו דווקא על זה!!! |
כמה זמן הם אצלך ?
Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 20:29:
| quote: |
Originally posted by luckystrike
כמה זמן הם אצלך ? |
מה זה משנה?!
הוא ביקש אותם רק לא מזמן בחזרה...
אז החזרתי לו חלק
ועכשיו את כל השאר אני מחזיר לו
Posted by luckystrike on Mar-07-2003 20:39:
| quote: |
Originally posted by Hell_Copter
מה זה משנה?!
הוא ביקש אותם רק לא מזמן בחזרה...
אז החזרתי לו חלק
ועכשיו את כל השאר אני מחזיר לו |
שמע זה לא שאכפת לי או משהוא
מצידי שיישאר אצלך עוד שנה
אבל מה אתה מזיין את השכל - הוא ביקש ממך עוד לפני חודש שהיינו אצל עודד ...
הם שוכבים אצלך כבר יותר מ3 חודש
ועוד פעם לא אכפת לי אבל תאכל'ס מה אתה צריך לחכות שתיפגשו
סע אליו במיוחד בשביל זה - הוא זה שעשה לך טובה ...
טוב יאללה לכו תזדיינו שניכם מה אכפת לי ...
Posted by Hell_Copter on Mar-07-2003 21:04:
| quote: |
Originally posted by luckystrike
שמע זה לא שאכפת לי או משהוא
מצידי שיישאר אצלך עוד שנה
אבל מה אתה מזיין את השכל - הוא ביקש ממך עוד לפני חודש שהיינו אצל עודד ...
הם שוכבים אצלך כבר יותר מ3 חודש
ועוד פעם לא אכפת לי אבל תאכל'ס מה אתה צריך לחכות שתיפגשו
סע אליו במיוחד בשביל זה - הוא זה שעשה לך טובה ...
טוב יאללה לכו תזדיינו שניכם מה אכפת לי ... |
ומאז ראיתי אותו פעם אחת... ושכחתי להביא לו למרות שזה כבר היה על השולחן אצלי
זאת באמת הייתה טעות שלי
ואני לא יכול סתם ככה לקפוץ עם האוטו כי אין לי כל הזמן אוטו
שאני מרים אליך טלפון שאני יאסוף אותך עם האוטו זה שאני כבר בחוץ עם האוטו ויש לי עוד כמה דקות לפני שאני חוזר הביתה
אני לא שם את הדיסקים איתי באוטו כל פעם הרי
Posted by DjChook on Mar-07-2003 21:05:
אני עם מורן בקטע הזה
אם הוא רוצה את הדיסקים תמצא דרך להגיע אליו
Pages (2): « 1 [2]
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.