TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Dricker ni???
Pages (3): « 1 [2] 3 »

Posted by reveal on Mar-03-2003 23:00:

quote:
Originally posted by el_vez
firade '10 �r med alkohol' typ nyss ocks�. vet inte om jag har lugnat ner mig s� mycket dock.

var �r du ifr�n? du n�mnde n�t om Lund innan, �r du m�nne d�rifr�n? bes�ker amnesia regelbundet kanske?

Posted by Vizay on Mar-03-2003 23:06:

mind jag kan n�mna minst tv� som jag skulle dricka iaf...Cube (alkol�sk) och Vodka Redbull....s� ruggigt smarriga

Posted by dbl on Mar-04-2003 05:16:

quote:
Originally posted by mindshooter
ok, om jag s�ger s� h�r, hur m�nga alkoholdrycker skulle du dricka om dom inte hade mer effekt �n ett glas vatten d�? allts� bara f�r smaken skull? Tror att man l�tt kopplar det d�r med smak till k�nsla...att just den d�r �ckliga starka eftersmaken kopplas till en sk�n k�nsla efter�t som man v�njer sig vid att tycka om...bara vad jag tror

det hade jag nog gjort.. helt klart.. finns ju som jag sa en hel del alkoholiga drycker som e himla goda.. typ cider.. cube... och en hel del lik�rer och s�

s� faktiskt.. mjo, det hade jag nog gjort

Posted by mindshooter on Mar-04-2003 06:36:

aha ok...jag tycker fan att alkofri cider �r godare �n annan cider....eftersmaken av humle �r bl��

Posted by SWE_TRANCE on Mar-04-2003 08:55:

Jag kan s�ga att jag dricker �ven "alkoholhaltiga" drycker f�r att det �r gott!

Har alltid Falcon 2.8 �L i kylen. Finns ju inget godare att sl�cka t�rsten med en iskall s�dan...

Posted by cviper on Mar-04-2003 14:55:

quote:
Originally posted by dbl
... och en hel del lik�rer ...

Kiwi-lik�r eller Banan-lik�r.. Mmmmm. (hatar banan annars, men banan lik�r, det e bland det goaste jag har smakat p�)

Posted by rem_monster on Mar-04-2003 18:08:

quote:
Originally posted by cviper
Kiwi-lik�r eller Banan-lik�r.. Mmmmm. (hatar banan annars, men banan lik�r, det e bland det goaste jag har smakat p�)

Viss k�rsb�rslik�r g�r ner v�ldigt fint ocks�

Posted by Glorie on Mar-04-2003 18:25:

Drunk

Blinddateee

allt som smakar eller s� mycket som doftar k�rsb�r �r bl���

Mums f�r Eristoff Fire och Bacardi Watermelon

Posted by Treo on Mar-04-2003 19:08:

Iskall Smirnoff Ice, f� saker som sl�r det allts�.. Finlandia Lime + sprite med en skv�tt Creme De Cassis �r ox� guld mmm... nu blev jag t�rstig.

-Treo-

Posted by morakickers on Mar-04-2003 20:31:

Monkey Dancer 2 Alkohol funkar

Hmmmm. Jag firar faktiskt snart 15 �r m alkohol (�r 29). Tycker det �r askul att dricka, men inte att bli f�r full. Tycker man hittar gr�nserna med tiden/erfarenheterna, finns inget v�rre �n att dricka f�r mycket (missf�rst�nd uppst�r, man framst�r som grymt ointelligent, f�rlorar koordinationen och orkar inget - i v�rsta fall m�r man illa). Idag �r det mest kul, festar definitivt inte l�ngre 3-4 ggr i veckan som bitvis under studietiden p� universitetet. Dricker typ 1 g�ng i m�naden, p� sommaren oftare. Jag g�r n�stan inte ut p� vanliga st�llen l�ngre, n�stan bara trance/housegrejer nuf�rtiden s� det besvarar v�l fr�gan: JA jag dricker om jag ska dansa hela natten, inga problem alls!

OBS: jag kan dansa nykter men gillar ruset. Inget sj�lvf�rtroendeproblem s�ledes

Det optimala f�r mig �r vodkatranb�rsdrinkar. Tidigare k�rde jag och polarna alltid vodkaredbull, kunde bli 6-10 st under en natts dansande men jag fick faktiskt ont i hj�rtat s� sm�ningom. N�r jag slutade m redbull f�rsvann det. Obehagligt! Redbull �r verkligen gott dessutom

Fast jag tycker att om man dricker sm� m�ngder hela tiden och inte f�r mkt p� f�rfesten s� g�r det utm�rkt att dansa p�, s�rskilt om man kan kombinera m typ koffeinpiller

Mina drinkkvitton fr�n Luciakryssen (Monday Bar):
Efter f�rfest p� buff� m vin �r det dags att sitta i hytten och r�ka cigaretter och dricka drinkar och summera! Alla �r p� bra hum�r!
En par tre smirnoff ice slinker ned, klockan n�rmar sig ett p� natten och nu ska det dansas!

03.33: 4:a vodkatranb�r m lite redbull samt vatten.
03.53: 4:a tequila
04.15: 6:a vodkatranb�r
04.47: 4:a tequila
06.01: 4:a vodkatranb�r

...vid halv�tta st�r jag och mina kompisar och spejar desperat efter ngt �ppet dansgolv - aspigga! Vi ramlar i s�ng och missar helt Marco Carolas spontana bonusspelning - astrist men vad fasen

Alkohol funkar (f�r mig) men det �r som med alla droger - tycker man inte om det eller inte kan hantera det ska man inte h�lla p� med det. Och Steve, jag h�ller med om att festa f�r festandets skull inte alls �r lika sp�nnande som f�rr!

PS Vi ses p� Valborgskryssen, nu har vi 24 kompisar betalat v�ra hytter idag! Nu f�r ni inte tro att jag kommer h�nga i baren hela tiden utifr�n ovanst�ende

Posted by AC. on Mar-04-2003 23:43:

cube, bugget skit :P

har haft mina fjortisfyllor f�r ett par �r sedan och ser inget specielt lockande i drickandet annat �n f�r att det �r gott. Men jag kan ju inte neka att ett visst sinnestillst�nd ibland lockar. har dock ej upplevt det p� ett riktigt bra tag dock.

Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-05-2003 07:48:

quote:
Originally posted by Glorie

H�ller fullst�ndigt med!

Posted by SWE_TRANCE on Mar-05-2003 07:55:

quote:
Originally posted by Dj_Irish
H�ller fullst�ndigt med!

Verifierar ovanst�ende..

Posted by Glorie on Mar-05-2003 09:07:

Cool

hehehe vi kanske skulle starta upp en motst�ndsr�relse till k�rsb�r? hehehe...sj�lv e ja redan me i en anti-daimklubb...ploj allt, men de e roligt �nd� =) hoho

Posted by Aendy on Mar-05-2003 09:26:

quote:

Vad f-n s�ger du? Dr Pepper, Cherry-coke... livselexir

Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-05-2003 09:34:

quote:
hehehe vi kanske skulle starta upp en motst�ndsr�relse till k�rsb�r? hehehe...sj�lv e ja redan me i en anti-daimklubb...ploj allt, men de e roligt �nd� =) hoho

Yes! Anti-daimklubb!

Hur blir man medlem?

Posted by Johan (DJ Irish) on Mar-05-2003 09:37:

quote:
Originally posted by Aendy
Vad f-n s�ger du? Dr Pepper, Cherry-coke... livselexir

Vad i hela fridens namn?! Livselexir?! Dr. Pepper, Cherry Coke, etc m�ste ju vara brott mot n�gon Geneve-konvention f�r b�velen

Posted by Vizay on Mar-05-2003 10:53:

h�ller med fullst�ndigt....dom �r rent igenom onda dom d�r dryckerna!!

Posted by reveal on Mar-06-2003 16:30:

dr pepper, cherry coke etc... de SMAKAR som BJ�RNKLISTER LUKTAR!!! dvs ingen h�jdare

Posted by fruktsoppa on Mar-06-2003 22:18:

klart man dricker.

de tillf�llen jag dansar har jag f�rmodligen varit ute och druckit och det g�r det hela sk�nare p� s� s�tt att man kommer ig�ng l�ttare och man f�r mer k�nsla i musiken..

Posted by -=Kotten=- on Mar-06-2003 23:13:

Finns inte en m�jlighet att jag skulle palla att dansa en hel natt helt nykter...man f�r ju energi av alkoholen..

Posted by SWE_TRANCE on Mar-07-2003 07:42:

quote:
Originally posted by -=Kotten=- ...man f�r ju energi av alkoholen..

Ja, det kanske du f�r...
Men n�r alkoholen b�rjar g� ur kroppen s� blir du tr�tt direkt!

Posted by nekholm on Mar-07-2003 18:03:

St��mmer ju att man blir tr�tt efter en och anna drink, men wtf. Skiter v�l jag i Jaja, bry er inte om mej, b�rjar bli lite "f�rdig".. Yr och s�d�r.. Kan inte t�nka helt klart osv. Fan m�nne det e f�r n�t..

Posted by Glorie on Mar-08-2003 03:12:

aaaa ja dricker, nui e ja alldeles snurrig i bollen
hoho.. aaa s� h�r sent, d e galet ja vet har ju tenta att g� imorrn

gonattt

Posted by ScuL on Mar-09-2003 23:21:

aldrig!
f�r mig beh�vs det inte att ha skoj.
dessutom blir man tr�tt f�r snabbt.

Pages (3): « 1 [2] 3 »