TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי מטיול שנתי....
Pages (2): « 1 [2]
אולי די כבר
אתם ממש מוזרים שאתם מתלהבים מהמפט הזה
ועוד אתם הנוער של היום
| quote: |
| Originally posted by MoSH_MaN אולי די כבר אתם ממש מוזרים שאתם מתלהבים מהמפט הזה ועוד אתם הנוער של היום |
אחי מוש
בלי שום קשר לזה שהוא אומר את זה זה היה מתאים
למה המוזר הזה רושם על השיטות שיזוף שלו
| quote: |
| Originally posted by DjChook אחי מוש בלי שום קשר לזה שהוא אומר את זה זה היה מתאים למה המוזר הזה רושם על השיטות שיזוף שלו |
חהחהחהחהחהחחהחההחחהחה
מפגרים אתם!!!!
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.