TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Israel
-- חזרתי מטיול שנתי....
Pages (2): « 1 [2]


Posted by m0sh on Mar-09-2003 13:20:

אולי די כבר

אתם ממש מוזרים שאתם מתלהבים מהמפט הזה

ועוד אתם הנוער של היום


Posted by Hell_Copter on Mar-09-2003 13:57:

quote:
Originally posted by MoSH_MaN
אולי די כבר

אתם ממש מוזרים שאתם מתלהבים מהמפט הזה

ועוד אתם הנוער של היום


מוזר... הנוער של היום


Posted by DjChook on Mar-09-2003 14:19:

אחי מוש

בלי שום קשר לזה שהוא אומר את זה זה היה מתאים

למה המוזר הזה רושם על השיטות שיזוף שלו


Posted by Hell_Copter on Mar-09-2003 14:25:

quote:
Originally posted by DjChook
אחי מוש

בלי שום קשר לזה שהוא אומר את זה זה היה מתאים

למה המוזר הזה רושם על השיטות שיזוף שלו


מה שיטות שיזוף יא מוזר...
נתחיל להשתזף כבר מעכשיו... בשביל מה הרי השמש באילת כל כך חזקה


Posted by Sniper on Mar-09-2003 14:55:

חהחהחהחהחהחחהחההחחהחה
מפגרים אתם!!!!


Pages (2): « 1 [2]

Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.