TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Busreis naar HOMELANDS (24/05/2003)
Pages (6): « 1 [2] 3 4 5 6 »
Ik vind het ook een super kut line up maar ik ga wel mee.
Beete voor de gezelligheid.
Ik blijf toch in die mindere 'techno-tent' ronddwalen.
Maar die line-up zuigt enorm.
| quote: |
| Originally posted by Dj Lex Omdat het voor mij geen top dj's zijn, dus zou meegaan om de sfeer te proeven en gewoon een leuke dag te hebben met tranceaddicts. Daarom twijfel ik, want voor alleen gezellugheid ist best duur |

| Originally posted by Donna Hmmmm ligt eraan of je t makkelijk kunt missen en je t er idd dan voor over hebt,ik denk dat t ondanks de niet al te vette line-up wel een lekker feest word,ennuh je leeft maar 1 keer. Ennuh als t grootste gedeelte 6-pack gaat,heb je t vanzelf naar t zinnetje weet je toch ![]() |

| Originally posted by New Wave Ik blijf toch in die mindere 'techno-tent' ronddwalen. Maar die line-up zuigt enorm. |
| Originally posted by basd *Umek *Jeff Mills *Dave Clarke *Slam *Cajmere *Christian Smith |

| Originally posted by New Wave Slam ken ik niet en Cajmere al helemaal niet ![]() |
Ik stuur ff een mailtje op dit moment!
mooi!
wie volgt?
ikke natuurlijk
Jasper heeft me net gebeld en ik heb ook een mailtje gestuurd!
Dit gaat suuuuuper worden partypeople!
![]()
| Originally posted by Partyhardy! ikke natuurlijk Jasper heeft me net gebeld en ik heb ook een mailtje gestuurd! Dit gaat suuuuuper worden partypeople! |

| Originally posted by basd Slam is nogal bekend van Lifetimes (house classic) Cajmere = Green Velvet |
| Originally posted by New Wave Green Velvet vond ik de laatste keer dat ik ze zag echt bagger. Dat was wel 'live' maargoed, we gaan het zien. |
Het wordt dolletjes
!
| Originally posted by Jappio Beter ![]() lex? |
| Originally posted by Dj Lex Uh nee, zit nog met een paar dingen, heb in die tijd veel tentamens te leren en weet niet of ik dan drie dagen van de wereld kan zijn, plus die line-up enso. Zit er dit jaat niet in |
| Originally posted by Partyhardy! nerd! |
Lol wat een positieve reacties weer whehe
| Originally posted by Dj Lex Lol wat een positieve reacties weer whehe |

| Originally posted by Bouma-Bros Om even in te haken op de reacties van de UK TA's over Homelands..... Ze zijn zo negatief over Homelands omdat er te weinig platte trance op het programma staat. Het liefst zien ze DJ's als Gielen, Corsten, Kai Tracid, Rank 1, Dumonde enz. Met alle respect, maar dat is niet waar Homelands zich op richt. Homelands is een Kwaliteitsfestival waar de echte liefhebber op af komt. Godskitchen Global Gathering zal ongetwijfeld ook een goed festival zijn, maar trekt helaas ook een ander publiek. Het Homelands publiek is meer "easy going", een beetje zoals je hier ziet op Lowlands, Lovefields en Pinkpop. Global Gathering trekt meer het ID&T publiek zoals je hier ziet in NL. Dit zeggen we overigens niet uit eigen belang om de bus vol te krijgen, want je moet natuurlijk zelf je keuze maken voor Homelands! |

Over het publiek dat op Godskitchen Global Gathering afkomt kunnen we niet oordelen. Wel zijn ze vooral gericht op Hardtrance en Hardhouse, waar vooral wat jonger publiek op afkomt zoals je hier in NL op de ID&T feesten ziet. Dit hebben we begrepen van meerdere mensen uit Engeland.
Gatecrasher Summer Sound was super in 2001, maar zoals al gezegd, dat gaat dit jaar waarschijnlijk niet door....
Het publiek op Homelands vorig jaar was perfect. Er komen mensen op af die weleens iets anders willen horen dan de doorsnee trance, als je dat wel wilt horen kan je inderdaad beter naar Godskitchen Global Gthering gaan. Zullen we daar dan ook maar een tripje naar toe organiseren?? 
Btw jullie line-up is iets anders dan de line up die ik poste?
En ik las ergens dat de line up nog niet helemaal compleet was?
| Originally posted by Bouma-Bros Zullen we daar dan ook maar een tripje naar toe organiseren?? |
hahaha
hmm........een hele lange hmmmmm,
want ik vind de line up nou niet zo van dat je zegt, goh, die ga k nooit meer zien ofzo, daarbij komt ook nog dat Seb Fontaine de enige dj is die ik per se nog wil zien, en daar ga k niet voor naar de UK. Oakie en Cox komen niet..das zwaar puntje deraf, en ik zit financieel ook een btje asan de grond, vanwege een dure vakantie naar griekenland van de zomer...
maarrr mocht ik ineens een meevaller hebben, dan hoop ik snel genoeg te kunnen reageren...
Greetz
| Originally posted by magrec Btw jullie line-up is iets anders dan de line up die ik poste? En ik las ergens dat de line up nog niet helemaal compleet was? |
| Originally posted by Bouma-Bros Er komen dus nog meer namen bij, Jon O'Bir en Petrae Foy zijn inmiddels toegevoegd aan de line-up op het Radio 1 Outdoor Stage. |