TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Line up 4 elements
Pages (9): « 1 [2] 3 4 5 6 7 8 9 »
Nou als er zoveel mensen 'maybe' gaan moet ik ook gewoon gaan. BasD twijfelt nog, ik zal um wel even overhalen 
Maar ik ga denk ik wel, mits Tin en Thesaus ook vanaf Den Haag die kant opgaan.
| quote: |
| Originally posted by magrec Hier moet ik gewoon heen nu aangezien digweed ongeveer 1x per 1,5 jaar hier in nederland komt. |
| quote: |
| Originally posted by Biohazard hij komt ook op dance valley (volgens bepaalde bronnen) |
)
Ik ga zeker weten ! 4 Elements begint onderhand een van mijn favo feesten te worden en zeker met zo'n lineup 
| quote: |
| Originally posted by Partyhardy! hey Jappio, nu gaan we 100% zeker hier heen h�!??! |
Is de kaartverkoop al begonnen?
MOet toch al die kinders in elkaar meppen als ze het wagen digweed uit te fluiten
| quote: |
| Originally posted by Optimus dan gaan we wel de hele avond UK hardhousen he? Theesaus en Tim jullie ook gaan? |
| quote: |
| Originally posted by New Wave Kerel, zoals het der nu voor staat is Awakenings mijn laatste feest van dit jaar |
| quote: |
| Originally posted by Jappio Dit feest is het meest dicht bij mijn huis geloof ik whehe kwartiertje met de metro.. Maar ik weet nog niet of ik hierheen ga. Mij spreekt de line-up niet echt super aan.. Maar als ik hoor dat alle gezellige mensen ook gaan, dan overweeg ik het toch wel.. Moet toch 1 x dicht bij huis gepartyed hebben whehe |
en er zijn o.a. de volgende dj's=>
Matthew Dekay
Guy Ornadel
Chicane (live)
John Digweed
Sister Bliss
Darren Emerson
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Was dat voor een bullshit? Ga je daarna de pijp uit ofzo? |

| quote: |
| Originally posted by New Wave Nee ouwe, ![]() Finaciele situatie wordt niet zo rooskleurig als voorheen |
UDC strooit alweer rond met vrijkaartjes....
Hopen dat er morgen een verassing in de brievenbus ligt 
heb gister ook mailtje van fl�gel mailing list gehad, kon je ook 1000 kaarten winnen
misschien ben ik er dus bij 
ff kijken:
heineken = zelfde als flugel
rtl
mtv
partyscene
en nog een paar andere sites

| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Dan ga je toch gewoon weer hoereren, zoals je hier in Enschede ook deed met die BH van Anke? |
Toen ik zondagavond mailtje kreeg heb ik binnen 1 minuut teruggestuurd. Binnen 2 dagen zouden de winnaars reactie krijgen, lijkt me erg stug als ik niet bij de snelste 500 zat. Heb dus nog niks gehoord, iemand anders wel?
| quote: |
| Originally posted by TranceFool Toen ik zondagavond mailtje kreeg heb ik binnen 1 minuut teruggestuurd. Binnen 2 dagen zouden de winnaars reactie krijgen, lijkt me erg stug als ik niet bij de snelste 500 zat. Heb dus nog niks gehoord, iemand anders wel? |
| quote: |
| Originally posted by SnuggLe Welk mailtje hoe wie? Ik wil nl ook wel kaarten! |

| quote: |
| Originally posted by magrec UDC strooit alweer rond met vrijkaartjes.... Hopen dat er morgen een verassing in de brievenbus ligt |
| quote: |
| Originally posted by Ding Chavez Ik heb ze in de bus |
yep 
ik moet maar een woordje spreken met mijn postbode.... mensen die later dan mij hebben mee gedaan krijgen wel kaarten en ik nog steeds niks 
2 kaartjes bij de post vandaag

| quote: |
Originally posted by magrec ik moet maar een woordje spreken met mijn postbode.... mensen die later dan mij hebben mee gedaan krijgen wel kaarten en ik nog steeds niks |
FUCK...ik wil ook! Woon er toch dichtbij.
Niemand een kaartje voor mij over? 
Hopen dat ik cameratoestemming krijg voor PF. Dan ben ik er ook.
Powered by: vBulletin
Copyright © 2000-2021, Jelsoft Enterprises Ltd.