TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Sommarjobb !
Pages (2): « 1 [2]
hehe. visste att du skulle s�ga det 
du ska flytta till holland f�rst f�r det 
| quote: |
| Originally posted by ScuL hehe. visste att du skulle s�ga det ![]() du ska flytta till holland f�rst f�r det |

wow..gammal tr�d 
| Originally posted by reveal G�tt, skrev p� sommarjobbskontrakt med AstraZeneca idag, s� nu beh�ver man inte leta l�ngre |
Vad menar du med "men p� riktigt?" ?
om de pa riktigt behover fler dar alltsa.
For att vara riktigt klar:
JAG BEHOVER SOMMARJOBB!!!! HJALP MIG FIXA!!
Vi s�ker ca 200 sommarjobbare p� ICA Centrallagret o M�lardals Frysen
men det �r i V�ster�s....men s�k vetja s� kanske du hamnar under min ledning ...hohohoooho kan jag lova att du f�r jobba iaf

| Originally posted by BrainmaN Vi s�ker ca 200 sommarjobbare p� ICA Centrallagret o M�lardals Frysen men det �r i V�ster�s....men s�k vetja s� kanske du hamnar under min ledning ...hohohoooho kan jag lova att du f�r jobba iaf |
jag vet inte vad rese ers�ttningen ligger p� men den �r nog inge fel p� ..du har iaf minst 116.50/timmen i Frysen d�r jag jobbar.
| Originally posted by BrainmaN jag vet inte vad rese ers�ttningen ligger p� men den �r nog inge fel p� ..du har iaf minst 116.50/timmen i Frysen d�r jag jobbar. |
| Originally posted by Smeagol JAG BEHOVER SOMMARJOBB!!!! HJALP MIG FIXA!! |
| Originally posted by lonne Jag vet att US-video s�ker manliga akt�rer till sina porrfimer. 2000:- per scen. Jag vet inte vad du drar gr�nsen, men det �r snabba och bra pengar. |