TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Mei... Solo maand
Pages (2): « 1 [2]
Owja 12 april chris fortier in the q en 9 mei dave seaman in hotel arena.
Andreas moet donderdag meedoen in de Twix Talentroom in de Q.
Jammergenoeg voor jou (Harmen) draait ie geen prog meer, anders kon je ff doordeweeks uit je bol 
Tenzij je Marco V-stijl ook leuk vindt
LMAO!!
Ja ik hoorde het dat ie mocht draaien in zwolle.
Wist niet dat hij van stijl was veranderd.
Helaas moet ik vrijdag naar school anders was ik wel ff langs gegaan.
Fuck a duck 
wegens omstandigheden komt CASS niet op The Sessions van 10 mei a.s. in Club Q�
Het goede nieuws is dan dit 
En vergeet natuurlijk ook niet dat DJ MOSHIC het laatste weekend van Mei de Sessions gast is!!!!!
| quote: |
| Originally posted by magrec Fuck a duck ![]() wegens omstandigheden komt CASS niet op The Sessions van 10 mei a.s. in Club Q� |
Hoe zit het nou gaat Armin nog een solo draaien in de IT, want ik hoor er niemand meer over. En ik hoorde van iemand dat hij maar drie uur zou draaien zaterdag. Heeft iemand meer info hierover ??
| Originally posted by MaGiK54 Hoe zit het nou gaat Armin nog een solo draaien in de IT, want ik hoor er niemand meer over. En ik hoorde van iemand dat hij maar drie uur zou draaien zaterdag. Heeft iemand meer info hierover ?? |
| Originally posted by Cosmic Guy Wegens familieomstandigheden draait ie maar 3 uur ipv 7 uur. Meer weet ik ook niet. Maar hij draait wel. |
bron: www.xtralarge.nl
May 13, 2003
Draaitijden aanstaande zaterdag.
Aanstaande zaterdag zal Armin worden bijgestaan door Harry Lemon en Mark van Bekkum. De draaitijden voor deze avond zijn :
23:00 - 00:30 Mark van Bekkum
00:30 - 02:00 Harry Lemon
02:00 - 06:00 Armin van Buuren
We gaan open om 23:00 uur.
| Originally posted by Cosmic Guy Wegens familieomstandigheden draait ie maar 3 uur ipv 7 uur. Meer weet ik ook niet. Maar hij draait wel. |