TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Moderated by Blik & Henkie_henk!....
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
| quote: |
| Originally posted by basvh ik heb een vraagje, wat is een moderater en wat zijn sticky threads??? het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen |
Normaal schuiven de threads waar niet meer gepost wordt langzaam naar beneden maar deze blijft staan...
| Originally posted by basvh ik heb een vraagje, wat is een moderater en wat zijn sticky threads??? het zullen wel weer domme vragen zijn maar volgens mijn economie leraar bestaan er geen domme vragen |
| Originally posted by Henkie_henk There are no stupid questions.. just stupid people... |
Moderater
= Iemand die de Threads kan aanpassen, zodat overbodige dingen er uit worden gehaalt bv. scheldwoorden of threads van 10 maanden oud.
Sticky Threads = threads die altijd aan de top blijven staan in een forum, totdat de Moderator besluit dat het tijd is om ze weg te halen...
| Originally posted by Glaniskanis AAAAH Here we go again ![]() Mod's delete deze post snel ff of verwijder de explicit lyrics ![]() Voordat er weer wordt geknokt ![]() Greetz, Glaniskanis |
| Originally posted by Blik oh ja, weet je wat ook leuk is, wij kunnen posts veranderen en dus in plaats van "I love Trance" veranderen in "I hate Trance" odat die gast helemaal geflamed word |

| Originally posted by -=WVG=- Ik hoop dat je het een beetje snapt...Anders vraag maar raak...want er bestaan geen domme vragen |

| Originally posted by Optimus Trance ja meester, nee meester ![]() ![]() |
I'M YAH MASTAH
Oh trouwens...sinds jullie moderators hier zijn "aangesteld" zijn de Sticky threads in zeer sterke mate toegenomen...Het maakt mij niet veel uit...zolang straks niet alles "Sticky" is want dat is niet bepaald prettig 
Ik weet het... eigenlijk zijn er maar 2 bijgekomen...
t zal niet meer gebeure..(meen ik ff) als iedereen tegen t sticky make van een meeting is.. unsticky ik em wel hoor..
en die trance pub die blijft zo
al mijn harde werk 
| Originally posted by -=WVG=- Ja behalve als het over DragonBall Z gaat... |
| Originally posted by Henkie_henk Ik weet het... eigenlijk zijn er maar 2 bijgekomen... t zal niet meer gebeure..(meen ik ff) als iedereen tegen t sticky make van een meeting is.. unsticky ik em wel hoor.. en die trance pub die blijft zo al mijn harde werk |
...
| Originally posted by -=WVG=- Ja is goed hoor...dat heb je dan wel verdiend ...3 sticky's is nog wel ok...als er maar niet meer bijkomen |
| Originally posted by Dj Lex nou ik vind 3 eigelijk al teveel, maar het kan nog net |

| Originally posted by Henkie_henk gelukkig... ![]() Strax maybe nog ff dat mongole threadje van fastdjmp3 op slot zetten |
| Originally posted by Dj Lex Welke? |
| Originally posted by Dj Lex Oke ik zie het al je hebt hem al op slot gezet zag ik gooi hem er gelijk uit ook of kan je dat niet? Mzzl |
Haha, is dit wel in overleg gegaan met Blik...
FastDj is wel een van onze Marokkaanse vrienden in mijn Soccer-thread...
Nee j/k, opzouten met die thread

Hey M5, kom jij uit Hoevelaken?
Welke straat? Ik kom ook namelijk uut Hoevedurp.
zozozo, dus er zijn twee nieuwe TA.com bobo's??

gezellig
groeten
| Originally posted by Henkie_henk wat bedoel je?? hem banne?? doe maar niet.. en als ik dat hele threadje wegdoe.. zal ie em wel weer gaan poste.. Maar voor de rest mis je er toch nix aan dat is op slot is? |
| Originally posted by New Wave Hey M5, kom jij uit Hoevelaken? Welke straat? Ik kom ook namelijk uut Hoevedurp. zozozo, dus er zijn twee nieuwe TA.com bobo's?? ![]() ![]() ![]() gezellig ![]() groeten |
| Originally posted by JdDark en ff iets ophelderen it's *CLOSED* ipv *LOCKED* hehehe |
| Originally posted by M5 yep...ik kom idd uit h'laken... Westerdorpsstraat....zal je vast wel kennen |
.
hmm ja ...ken ik wel ja ...
Hendrik ...is mijn naam.....
| Originally posted by -=WVG=- ach wat maakt het uit, zolang hij maar DICHT is |