TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Bringar pengar lycka?
Pages (2): « 1 [2]
| quote: |
| Originally posted by mindshooter Se p� djuren. Dom beh�ver inte en massa problem f�r att m� bra, eller? |
| quote: |
| Originally posted by mindshooter jag tror att en s�n person m�r d�ligt eftersom det inte finns n�got att str�va efter, om man f�r allt det man vill ha d� g�r det lite fel. F�r man m�ste hela tiden ha n�nting "b�ttre" att sr�va efter.... hoppet liksom. Jag har d� aldrig f�tt k�nslan av att folk med otrooooligt mycket pengar m�r b�ttre �n vad jag g�r.... |
s� kan man ha mycket roligt f�r pengara.. aldrig beh�va t�nka p� att man inte har r�d o f�lja med p� fester o s�d�r.. iofs har jag aldrig beh�vt t�nka p� det heller.. f�rr�n nu n�r jag handlat upp alla pengar.. =(
Jo det finns nog en viss gr�ns liksom....man b�r ha tillr�ckligt med pengar f�r att kunna k�pa den mat man vill, g� p� dom fester man vill och ha en fin l�genhet och �nd� f� �ver till att kunna spara till olika saker man vill ha.
ja svarar jag.
jag har saker som jag k�pt f�r pengar och jag �r lycklig. har bra v�nner och en sund levnad.
n�r jag har pengar(och g�rna mycket) bjuder jag g�rna mina v�nner p� roliga saker och d� har man kul.
sj�lvklart har man roligt utan pengar, men saker kan bli extra roliga om man har pengar.
ja, man blir lycklig med hj�lp av pengar.
jag svarar ocks� JA.
pengar underl�ttar allt.
m�jligtvis s� att nma kanske inte blir glad av just pengarna.
men de man kan f� f�r dem