TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict
Pages (2): « 1 [2]
Addicted? YEah!
Hele dag op school mp3-player met 5 livesets die ik constant luister van paul van dijk, nu-nrg en tiesto :P:P Toen ik nog kabel i-net had luisterde ik sowieso 4 uur per dag, maar nu met mijn mp3 player en vele cd's en mp3 cd's luister ik 's avonds (net als robin
) echt gruwelijk veel livesets HEERLIJK!!!!!!! peukie erbij tv aan (op MUTE) goede tijden slechte tijden met ondertiteling :P:P
Chill!!!!
in t weekend, eigenlijk wel constant trance --> Draaien, producen en trance op de computer! Kameraad heeft nu een megadatabase dussse dat zit wel puikjes... Per dag dus denk ik wel gemiddeld 5 uurtjes trance, in de auto altijd 'In search of Sunrise 3', Als je aan t rijden bent is dat VET Chill!! 

ADDICTED?? hell YEAH!!!!!!!!
Laterzzzzzzzzzzzzz
Adioz
ALoha
Heb geen vaste momenten voor muziek,ligt er maar net aan wat r in me kop past op dat moment.
Mn mood swings en de sound swingt op de maat mee
| quote: |
| Originally posted by total woot It seems to be running in the family |
Re: Tranceaddict
| quote: |
| Originally posted by Original Tranceaddict.. hoe addicted? Hoevaak luisteren jullie trance.. ben ik wel is benieuwd naar |
. Andersom heb ik dat natuurlijk ook al aangegeven en daar kunnen ze dan weer niet tegen. raar volkie. Gelukkig zijn ze d�r niet altijd dus dan haast ik mijzelf ook altijd om dan even 1 van de 20 meegenomen ceedeetjes erin te kwakken. Overigens luister ik �s avonds meestal nog wel ff een half uurtje, even om weer bij te tanken. verder niet. in clubs ist hier voornamelijk techno wat de klok slaat (of laat ik het zo zeggen: nog geen trancetoko gevonden).