TranceAddict Forums

TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Holland
-- Tranceaddict
Pages (2): « 1 [2]

Posted by AirPole on Mar-23-2003 14:56:

Cool Addicted? YEah!

Hele dag op school mp3-player met 5 livesets die ik constant luister van paul van dijk, nu-nrg en tiesto :P:P Toen ik nog kabel i-net had luisterde ik sowieso 4 uur per dag, maar nu met mijn mp3 player en vele cd's en mp3 cd's luister ik 's avonds (net als robin) echt gruwelijk veel livesets HEERLIJK!!!!!!! peukie erbij tv aan (op MUTE) goede tijden slechte tijden met ondertiteling :P:P Chill!!!!
in t weekend, eigenlijk wel constant trance --> Draaien, producen en trance op de computer! Kameraad heeft nu een megadatabase dussse dat zit wel puikjes... Per dag dus denk ik wel gemiddeld 5 uurtjes trance, in de auto altijd 'In search of Sunrise 3', Als je aan t rijden bent is dat VET Chill!!

ADDICTED?? hell YEAH!!!!!!!!
Laterzzzzzzzzzzzzz
Adioz
ALoha

Posted by Donna on Mar-23-2003 19:02:

Heb geen vaste momenten voor muziek,ligt er maar net aan wat r in me kop past op dat moment.

Mn mood swings en de sound swingt op de maat mee

Posted by Miss Proximus on Mar-24-2003 14:24:

quote:
Originally posted by total woot
It seems to be running in the family

zo heb je de Bouma-bros en de Van Welzenis-bros

Ik sluit me aan bij Eieregooie. Ik ga echt NIEt m'n hele leven trance luisteren! Geef mij maar wat andere stijlen erbij en af en toe stilte of een tv-programma kan ik ook erg goed waarderen

Posted by kolkiewolkie on Mar-24-2003 19:46:

Re: Tranceaddict

quote:
Originally posted by Original
Tranceaddict.. hoe addicted?
Hoevaak luisteren jullie trance.. ben ik wel is benieuwd naar

praktisch nooit

ik leef bij liefst VIJF fransen in en die hebben met die griezelige beleefdheid van hun al aangegeven dat ze die muziek dus echt nie kunnen hebben . Andersom heb ik dat natuurlijk ook al aangegeven en daar kunnen ze dan weer niet tegen. raar volkie. Gelukkig zijn ze d�r niet altijd dus dan haast ik mijzelf ook altijd om dan even 1 van de 20 meegenomen ceedeetjes erin te kwakken. Overigens luister ik �s avonds meestal nog wel ff een half uurtje, even om weer bij te tanken. verder niet. in clubs ist hier voornamelijk techno wat de klok slaat (of laat ik het zo zeggen: nog geen trancetoko gevonden).

tranceaddict... euh.. dat wel ja

Pages (2): « 1 [2]