TranceAddict Forums (www.tranceaddict.com/forums)
- Europe - Sweden
-- Tranceicion - festdags!
Pages (4): « 1 [2] 3 4 »
jajamensan men de ska man inte h�nga l�pp f�r endre mannen 
ja e s�ker p� att samma sak h�nde med id-t i b�rjan....eller hmm... dom kanske inte fick sina g�ster bortjagade av sm� discoturkar men de va kanske inte s� l�tt i b�rjan iaf 
Nu �r sidan uppdaterad med full info om festen + full info om alla dj's osv 
g� in � checka vettja 
ytterligare lite info: f�rk�pet kommer g� ig�ng relativt tidigt i april, ni som t�nkte komma som har signat upp er p� mailinglistan kommer f� ett mail indimpandes s� fort f�rk�pet s�tter ig�ng 
en lite otroligt on�dig fr�ga.. namnet 
utalas det som transition? 
jajamensan dio...de e lite dubbel mening d�r 
var h�mtar man ut f�rk�pet d�?
antingen s� h�mtar du ut biljetterna direkt fr�n en av oss arrang�rer p� best�md plats vid best�md tid eller s� kommer du eventuellt kunna k�pa fr�n aff�r i stan (typ saturn eller pitch) men det �r inte riktigt klart �n, ett av sk�len till att vi inte b�rjat s�lja �nnu 
f�rk�pet b�rjar nu den 24:e, ni som vill ha f�rk�psbiljett mailar till [email protected][/email] med uppgifter om vart ni bor och hur m�nga biljetter ni vill ha s� f�r ni vidare info om hur det hela ska g� tillv�ga 
allts�
f�rk�psstart: 24:e mars
maila till [email][email protected] f�r biljett

biljetter osv g�r nu att h�mta ut, alla f�rberedelser �r klara...nu fattas bara folket s� vad v�ntar ni p� alla sthlmare h�r p� TA? 
| quote: |
| Originally posted by Vizay biljetter osv g�r nu att h�mta ut, alla f�rberedelser �r klara...nu fattas bara folket s� vad v�ntar ni p� alla sthlmare h�r p� TA? |
ohh nice...skicka PM bara om du hittar n�n s� g�r vi upp om � k�pa biljett osv 
MEN VAD� STOCKHOLM?! 
Men jag viiiiiiiill... uscha. 
heh...tror de e smartare � v�nta till n�sta fest vi fixar som kommer bli lite st�rre om den h�r lyckas 
[edit]
alla som ska komma PM:a mig s� kommer vi fram till var vi ska tr�ffas f�r att byta pengar mot biljetter 
snart bara en vecka kvar � vi har s�lt �ver h�lften av alla biljetterna och fler �r uppbokade f�r f�rs�ljning nu till helgen....skynda er � snacka med mig om biljetter om ni hade t�nkt komma f�r �tg�ngen nu senaste dagarna har varit h�g 
| Originally posted by Vizay ....skynda er � snacka med mig om biljetter om ni hade t�nkt komma f�r �tg�ngen nu senaste dagarna har varit h�g ![]() |
,,,,klart man ska me
jag sa faktiskt att �tg�ngen har varit h�g...inte att jag varit det 
| Originally posted by dj_hysterix va fan ere du har r�kt nura ? *skojar* ,,,,klart man ska me |
blir en sk�n fest im sure, i pay on friday
ait mind, l�ter bra de 
s� h�r ligger det till...jag kommer st� p� plattan (sergels torg f�r de oinvigda
) inne i stan fr�n 14.00 - 18.00
alla som vill k�pa biljett �r v�lkomna att glida dit � inhandla en eller kanske flera 
jag kommer ha p� mig svart jacka, svarta byxor med orangea r�nder p� och ett par sennheiserh�rlurar, jag e r�tt l�ng s� ni borde k�nna igen mig 
ring om det �r n�got ni undrar �ver: 0736468762
skaru st� d�r i 4 timmar? omg
| Originally posted by mindshooter skaru st� d�r i 4 timmar? omg |
lava e l�skigt...dessutom har jag ju mina MDskivor � min vackra halsduk s� jag klarar mig nog 
j�vlar va jag ser fram emot det nu! bara 6dagar kvar! 
6 days and counting....biljetterna har rullat iv�g som p� sm�r senaste dagarna....hmmm kan de ha � g�ra med l�ning tro? 
AnD ville du ha biljett? P4z! ville du ha biljett?
vare n�n mer som ville ha biljett som jag inte snackat med? 
allt h�nder p� 3:e maj...
hade g�rna g�tt men �r redan uppbokad p� studentskiva o en annan fest